Pure Beauty Bright reveal- moja pielęgnacja do walki z przebarwieniami

 


Ręka w górę, która z Was walczy z przebarwieniami? U mnie nieestetyczne ciemne plamy pojawiły się na skórze twarzy ponad 15 lat temu- czyli kiedy byłam w pierwszej ciąży. Myślałam, że z czasem znikną, jednak mam je do dzisiaj... Po wakacjach w Grecji doszły też kolejne, pomimo że nigdy nie zapominałam o stosowaniu SPF 50+. Na skórze mogą pojawić przebarwienia potrądzikowe, posłoneczne i/albo związane z wiekiem. Walka z nimi nie jest prosta. Na szczęście w drogeriach i aptekach pojawiają się coraz to nowe produkty, które mogą pomóc przy tym problemie. Niedawno otrzymałam od Pure Beauty  specjalny box Bright reveal. W pudełku znalazłam trzy produkty. Poznajcie je bliżej :)



L'OREAL PARIS BRIGHT REVEAL UV fluid redukujący przebarwienia z SPF 50+ niacynamid+ kwas LHA

Formuła produktu wzbogacona jest o niacynamid oraz delikatnie złuszczający kwas LHA. Nie tylko widocznie zmniejsza przebarwienia i chroni przed ich powstawaniem, ale również wyrównuje koloryt skóry, nawilża ją i sprawia, że wygląda na bardziej rozświetloną. Kosmetyk ma niewidoczne wykończenie, dzięki czemu idealnie nadaje się pod makijaż. Zaraz po aplikacji skóra jest odczuwalnie nawilżona i wygląda na bardziej rozświetloną. Po miesiącu stosowania fluidu przebarwienia są widocznie zredukowane, a koloryt skóry bardziej wyrównany. 

L'OREAL BRIGHT REVEAL Serum redukujące przebarwienia 10% NIACYNAMID+ KWAS AMINOSULFONOWY

Serum zawiera niacynamid, który pomaga redukować widoczność przebarwień i ma działanie łagodzące oraz kwas aminosulfonowy, czyli delikatny składnik złuszczający. Serum redukuje do 77% przebarwień, w tym potrądzikowych, posłonecznych, związanych z wiekiem. Ma przyjemną konsystencję i nieklejącą się, lekką formułę i nie powoduje powstawania zaskórniaków. Idealnie nadaje się pod makijaż. Jest odpowiedni również do skóry wrażliwej. Już po tygodniu stosowania widocznie znikają wszystkie rodzaje przebarwień, nawet te uporczywe. Skóra jest też bardziej rozświetlona. 



L'OREAL PARIS BRIGHT REVEAL Peeling kwasowy redukujący przebarwienia niacynamid+25% AHA+ BHA+ PHA

Zawiera niacynamid, alfa- hydroksykwasy AHA, które pomagają wyrównać teksturę skóry, beta-hydroksykwasy BHA, które zwężają pory i redukują niedoskonałości oraz polihydroksykwasy PHA, które delikatnie złuszczają martwy naskórek. Efekt? Przebarwienia są widocznie zredukowane, a skóra wygląda na odnowioną. Jest wyraźnie gładsza i rozświetlona. Jak stosować? Nakładać tylko na 15 minut, następnie należy zmyć twarz. Peelingu nie powinno się robić częściej niż 4 razy w tygodniu, najlepiej wieczorem. Po 3 tygodniach stosowania wszystkie rodzaje przebarwień są widocznie zredukowane. 

Kurację stosuję dopiero od kilku dni, ale już mam wrażenie że przebarwienia są trochę mniej widoczne. Zrobiłam zdjęcia na początku kuracji, a później zrobię kolejne, żebyśmy mogli wspólnie sprawdzić efekt...Macie problem z przebarwieniami? Jak sobie z nim radzicie?

#skincare #brighttreveal @lorealparis

Współpraca reklamowa 




Komentarze

  1. Dzięki za informacje. Ja wprawdzie nie mam przebarwień, ale powiem o Twoim poście mojej mamie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów wiem, komu polecić, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mojej mamy. Może jej kupię.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa propozycja 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. O! To coś dla mnie! Ja także walczę z przebarwieniami.Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że takie produkty są dostępne na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego właśnie szukam, zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam takich problemów, ale produkty na pewno pomogą osobą z problemem przebarwień

    OdpowiedzUsuń
  9. This does look interesting. I do love this product line. Thanks for the wonderful review.

    OdpowiedzUsuń
  10. Such great information! This looks like such a wonderful box of goodness to have this summer. I really enjoyed your review. I will take note.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię peelingi. Coś dla mnie! Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujące produkty. Trzymam kciuki, żeby Ci się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa seria! Dziękuję za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę oczywiście znam, ale o tej serii kosmetyków jeszcze nie słyszałam!
    Nie zauważyłam u siebie przebarwień. Ale fajnie, że się o tym mówi i widzisz efekty. Jestem ciekawa tego porównania przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  15. What a great review. I love the look of this product.https://www.bauchlefashion.com/2024/05/5-ways-to-buy-rebecca-minkoff-bags-for.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto mieć na uwadze tego rodzaju kosmetyki.
    Dziękuję kochana za polecenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy przebarwieniach te kosmetyki są wyjątkowo przydatne :)

      Usuń
  17. Problem przebarwień jest chyba coraz popularniejszy. Na pewno duże znaczenie ma to,że wiele osób filtry słoneczne stosuje tylko od święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Filtry powinno się stosować przez cały rok.

      Usuń
  18. Jestem ciekawa jakie będzie porównanie "przed" i "po" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe produkty, z chęcią bym je wypróbowała mimo że nie mam przebarwień 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tę markę :) Jej produkty zawsze są świetnej jakości :)

      Usuń
  20. I u mnie te kosmetyki już w akcji :) Co roku walczę z przebarwieniami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przebarwień u siebie nie odnotowałam, ale mam problem z wągrami i to wracającymi coraz większymi - chętnie przeczytam czy masz na to swój sposób i jakieś kosmetyki polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. O, musze wypróbować. Temat wraca każdego roku. Miałam je już nawet usuwane laserem, ale znów wrócily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie :) Na co dzień warto też pamiętać o SPF 50+. Bez filtra przebarwienia momentalnie wracają niestety.

      Usuń
  23. Nie znam tych produktów! Koniecznie muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka .słyszałam o dobrych kosmetykach na plamy,przebarwienia. Ja mam ogromną plamę i od urodzenia. Nie walczę z nią... Ciążowe plamy miałam z córką.jak się pojawiły tak zniknęły. I się cieszę bo brzydkie strasznie były. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Na szczęście mnie ten problem nie dotyczy... jeszcze 😉.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mam problemów z przebarwieniem- oby ten stan się utrzymał już na zawsze ;)
    Cieszy mnie że te kosmetyki się u Ciebie sprawdziły.
    Ja do produktów Loreal'a (w kwestii pielęgnacji twarzy) nie mam zaufania.
    Nawet Twoja pozytywna opinia mnie nie zachęci do zakupu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh, mam jedno po ciąży na ręce, gdzie wciąż wbijali mi wenflon. Generalnie już czytałam o tej serii kosmetyków, z chęcią wypróbuję serum.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz