Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Rozkwitaj- Naturalnie złuszczający scrub do ciała Soraya Plante

 

Stosujecie peelingi? Przyznaję, że w moim przypadku ten zabieg pielęgnacyjny to absolutna konieczność. Stosowałam peelingi już jako nastolatka, kiedy ten typ kosmetyków nie był jeszcze modny. Wszystko przez rogowacenie okołomieszkowe, z którym zmagam się od lat. Charakteryzuje się ono występowaniem drobnych grudek na ramionach i udach. Wiele osób ma ten problem, ale niewiele go diagnozuje. Zmiany mogą być niewielkie i czasami po prostu nie zwracamy na nie uwagi. Jeżeli jednak zaniedbamy ten problem zmiany będą bardziej widoczne. Bardzo pomocne są regularne peelingi i nawilżanie. Rogowacenie około mieszkowe jest łagodną jednostką chorobową, defektem kosmetycznym, przy którym odpowiednią pielęgnacja jest bardzo ważna. Stosowanie peelingu warto jednak wprowadzić także wtedy, gdy nie ma się tego typu problemów. Bardzo ucieszył mnie Naturalnie złuszczający scrub do ciała Soraya Plante, jaki znalazłam w najnowszym boxie od Pure Beauty.

Naturalny peeling cukrowy z olejem kokosowym delikatnie złuszcza naskórek, nadając mu miękkość i aksamitną gładkość. Jego gęsta formuła o delikatnym zapachu daje niezwykłą przyjemność aplikacji, a dodatkowo łatwo się spłukuje. Drobinki cukru to naturalne ścierniwo, które doskonale złuszcza naskórek, dając efekt natychmiastowej gładkości. Wyciąg z owsa nawilża skórę i działa łagodząco.


Jak go stosować? Wystarczy nałożyć scrub na wilgotne ciało w wannie lub pod prysznicem i masowanie skóry okrężnymi ruchami. W moim przypadku na najdłuższy masaż pozwalam sobie właśnie na ramionach, gdzie moja skóra jest najbardziej wymagająca. Jego gęsta formuła o delikatnym zapachu daje niezwykłą przyjemność aplikacji i łatwo się spłukuje. Dodam, że scrub pachnie przepięknie, także sama jego aplikacja jest prawdziwą przyjemnością :)

Po peelingu skóra jest wyraźnie gładsza. Potem wystarczy nałożyć ulubiony balsam. Zapewniam, że efekt mile Was zaskoczy :)

Produkt zawiera aż 99% składników pochodzenia naturalnego.




Współpraca reklamowa

Komentarze

  1. Będę wiedział, komu polecić, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam się z tym peelingiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sięgam po peelingi. Tego jeszcze nie miałam... Chętnie wypróbuję :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. witam serdecznie💗
    nie stosuję peelingu, ale po Twojej rekomendacji tego naturalnie złuszczającego scrubu do ciała Soraya Plante, aż mam ochotę go kupić i wypróbować 😉🥰

    - pozdrawiam cieplutko, życzę pięknych dni i uroczych chwil 🍀🌞🤗🌹😘💛💚

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę miała ten kosmetyk na oku. Czasem sięgam po peelingi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu każdej z nas peeling się przyda :)

      Usuń
  6. Chętnie się skuszę na ten produkt. Oj tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome! I don't use them as much as I should. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely review! I would definitely like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię i stosuje peelingi, ale tego jeszcze nie miałam. Udanego tygodnia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czasami mam nawrót tego rogowacenia. Dobre peeling to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w takim przypadku trzeba pamiętać o regularnych zabiegach tego typu :)

      Usuń
  11. Ciekawy produkt. U nas wiem,że żona kupuje peelingi, ale nie wiedziałem po co 😂

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety często pomijam peelingu i zwykle przypominam sobie o nich w lecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto o nich pamiętać przez cały rok :) Nasza skóra potrafi się odwdzięczyć :)

      Usuń
  13. Coś dla mnie!Dziękuję za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już i tak skóra sucha, raczej nawilżenia potrzebuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórę suchą również trzeba złuszczać, a potem intensywnie nawilżać :)

      Usuń
  15. Bardzo dziękuję za polecenie, chętnie z niego skorzystam i wypróbuję ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest naprawdę rewelacyjny! Jestem z niego wyjątkowo zadowolona :)

      Usuń
  16. Szczerze mówiąc ja peeling stosuję rzadko.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię peelingi do ciała, ale tego jeszcze nie używałam. Ciekawy kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosuję peelingów, ale może czas zacząć.
    Będę miała ten kosmetyk na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten peeling ma naturalny skład. Nie dość, że pięknie pachnie, to jeszcze fantastycznie działa :)

      Usuń
  19. Świetnie to wygląda, a do tego nazwa Soraya brzmi zachęcająco! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię tą markę, choć ten peeling to dla mnie absolutna nowość :)

      Usuń
  20. Oj bardzo lubię peelingi Agnieszko. Zarówno do ciała jak i do włosów. Bardzo odświeżają. Soraya to rewelacyjna marka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, ja również chętnie sięgam po produkty tej marki :)

      Usuń
  21. Ja też stosuje peeling od „nastoletniego wieku”.
    Co prawda nie mam zrogowaciałej skóry (pewnie dlatego że regularnie stosuje peelingi :D) ale lubię to uczucie gładkiej skóry, które mam zazwyczaj po tym zabiegu.
    Z tej serii Sorayi miałam jedynie płyn micelarny i był ok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :) Peelingi warto robić regularnie- wtedy dają najlepsze efekty :)

      Usuń
  22. O i to jest super polecanka i bardzo przydatna. Kupię przy kolejnej bytności w mieście i wypróbuję, bo lubię nowości peelingowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też regularnie się peelinguję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że o tym pamiętasz :) Ja też zawsze raz tydzień obowiązkowo muszę sobie zrobić peeling :)

      Usuń

Prześlij komentarz