Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Rozkwitaj- synbiotyczny tonik-esencję rewitalizująco-nawilżający Shecare Laboratories


Czy w czasie codziennej pielęgnacji pamiętacie o tonikach? Przyznaję, że sięgam po nie rzadko... Może to dlatego, że nie znalazłam jeszcze tego idealnego? W ostatnim boxie od Pure Beauty znalazłam synbiotyczny tonik-esencję rewitalizująco-nawilżający Shecare Laboratories. Jakoś nie śpieszyłam się z jego przetestowaniem, bo nie odczuwałam potrzeby stosowania toników do twarzy. Każdy produkt z boxu Pure Beauty staram się przetestować, więc któregoś wieczoru wybór padł na ten właśnie produkt. I wiecie co? Jest naprawdę rewelacyjny! Tak jak dotąd, toniki wydawały mi się średnio potrzebne, tak teraz ten właśnie kosmetyk zajął stałe miejsce na mojej łazienkowej półce. Już teraz wiem, że na tym jednym opakowaniu się nie skończy. Co ma w sobie takiego niezwykłego? Na pewno skład! Tonik jest bogaty w naturalne składniki, które działają na skórę jak łagodzący kompres. Zawiera m.in.
-Endemiczną algę niebieską-lanablue- zawierającą niezwykłą mieszankę nasyconą aminokwasami, witaminami i proteinami. Alga jest uznana za naturalną roślinną alternatywę dla retinolu- bezkonkurencyjnego w wygładzeniu oraz przeciwdziałaniu starzeniu się skóry- bez skutków ubocznych, do całorocznego stosowania.
-Kombuchę- zawiera fenomenalną w działaniu symbiotyczną kulturę bakterii i drożdży, pochodzącą z fermentu herbacianego. Wspomaga działanie antyoksydacyjne i rewitalizujące.
-Amino-complex- tauryna + arginina, efektywne połączenie silnych aminokwasów, w celu odświeżenia i odnowy naskórka.
-Synbiotyk- kompozycja pre- i probiotyków, dbających o wzmocnienie naturalnego mikrobiomu.
-Betainę- ma wspaniałe działanie higroskopijne- wiąże i zatrzymuje wodę w naskórku, nawilża i koi.
-Skawalan- wartościowy olej pochodzenia roślinnego, przeciwdziałający wysuszaniu naskórka.
-Witaminę E- zwana witaminą młodości, działa regenerująco i antyoksydacyjnie.
-Masło shea- to prawdziwa bomba fitosteroli, witamin i lipidów. Pierwsza pomoc w pielęgnacji skóry suchej, odwodnionej, z deficytem lipidów. Niezastąpione w procesie regeneracji o odbudowy naskórka.



Jak działa? Lista jest długa- rewitalizuje naskórek, rozświetla, odświeża, nawilża... Tonik jest polecany w profilaktyce przedwczesnego starzenia się skóry, jako codzienne aktywne wsparcie w odmłodzeniu naskórka, poprawie jego kondycji, odświeżeniu, przywróceniu promienności i naturalnego blasku.



Tonik ma bardzo przyjemną, bardzo lekką konsystencję, która idealnie rozprowadza się na skórze. Wchłania się przy tym błyskawicznie i nie zostawia tłustego filmu. Pachnie przy tym obłędnie, a wszystko to za sprawą zawartego w nim olejku z bergamotki, który wzbogaca pielęgnację o przyjemne doznania zapachowe, koi zmysły i wprawia w dobry nastrój. Taka aromaterapia naprawdę działa cuda 
 :) Po aplikacji skóra jest wyraźnie bardziej miękka, świetnie nawilżona i efekt ten jest naprawdę bardzo trwały. To zdecydowanie najlepszy tonik jaki dotąd miałam. Znacie go?

Współpraca reklamowa

Komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o produktach tej firmy, ale będę mieć na nie oko. Dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Some interesting things in this tonic. Thanks so much for your great review! All the best to a beautiful weekend on the horizon.

    OdpowiedzUsuń
  3. This looks lovely! Thanks so much for the review.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, niezbyt się znam na kosmetykach, ale ważne, że Tobie się podobają, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, muszę przyznać, że naprawdę jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  5. Chętnie wypróbuję skoro tak dobrze się sprawdza :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego toniku ale mocno mnie zachęciłaś do jego przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, o toniku zapominam najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to :) Widocznie nie znalazłaś jeszcze tego idealnego ;)

      Usuń
  8. ja regularnie używam toniku, od jakiegoś czasu mąż mnie zmobilizował co ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to rzeczywiście ciekawe. Mój mąż chyba nawet nie wie, że jest coś takiego jak tonik ;p

      Usuń
  9. Ciekawy kosmetyk. Lubię toniki i chętnie używam podobne produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, bo to ważny element pielęgnacji :)

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym toniku. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię toniki ale ten jest mi nieznany.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is a great review.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  13. Codziennie używam toniku, ten wydaje się bardzo fajny 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od kilku miesięcy po myciu twarzy spryskuję ją wodą różaną.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę super udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great product and good review. Have a nice weekend ok

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam że i ja rzadko stosuję tonik do twarzy. Ale będę miała produkt na uwadze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze używam toniku, często je zmieniam, ale to nie znam. Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  18. To dla mnie nowinka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe produkty. Nie spotkałam się z nimi wcześniej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie toniki i hydrolaty każdego dnia :) Ten jest troszkę inny w swej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla mnie jego konsystencja była sporym zaskoczeniem, bardzo pozytywnym, ale jednak zaskoczeniem :)

      Usuń
  21. Jak na tonik to rzeczywiście konsystencja dosyć nietypowa :) Muszę po niego sięgnąć, skoro tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wyróżnia się na tle innych toników i to bardzo pozytywnie :)

      Usuń
  22. Thank you for the review!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeżeli działa tak cudownie i ma zapach bergamotki, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tego toniku.Zawartosc pudelka Pure buty jest naprawde kuszaca :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie jeszcze czeka w kolejce na testy, ale liczę, że lada dzień się za niego zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio polubiłam się z tonikami, może ten kiedyś też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się na bardzo dobry. Pora zacząć stosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego produktu, może dlatego, że już od dawna nie używam toniku...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz