Nowości wydawnictwa Blue Ocean: Bayala, Mia and me i LEGO Friends

 


Święta, święta i po świętach... Nie lubię wracać do szarej rzeczywistości po świątecznym lenistwie. Udało mi się jednak na tyle naładować akumulatory, że ten powrót jest mniej bolesny ;) Jak Wam minęły święta? Pogoda była tak piękna, że wreszcie mogliśmy nacieszyć się wiosenną aurą. W tym roku udało nam się wybrać całą rodziną że święconką, były spacery, szukanie jajek w ogrodzie i śmingus dyngus. Doceniam te chwile tym bardziej, że pamiętam zeszłoroczną Wielkanoc z gorączką dzieci i mało świąteczną atmosferą... W takich chwilach człowiek lepiej rozumie znaczenie życzeń "zdrowych świąt". 

Dziś mieliśmy bonusowy wolny dzień, więc po świątecznym lenistwie  zabraliśmy się za pracę w ogrodzie. Pogoda była średnia, więc dzieci zostały w domu. Zaopatrzyłam je w nowe magazyny wydawnictwa Blue Ocean, więc wiedziałam że nie będą się nudzić. Zapraszam Was na przegląd nowych magazynów dla dzieci!





Bayala to jeden z naszych ulubionych gazetek. Moje dziewczyny uwielbiają kolekcje Schleich, a do każdego numeru magazynu Bayala dodawane są oryginalne figurki. Są tak pięknie wykonane, że stanowią ciekawą ozdobę pokoju. W magazynie znajdziecie komiks, który może być inspiracją do zabawy z dzieckiem. Może spróbujecie odtworzyć, albo rozwinąć historię z tego opowiadania? Warto zrobić quiz "Co pamiętasz z komiksu", aby upewnić się że dziecko uważnie słuchało, czy czytało komiks. W kąciku kulinarnym jest fantastyczny przepis na Słodkie obłoczki, przepyszne ptysie, które rzeczywiście wyglądają jak chmurki. W kąciku kreatywnych  znajdziecie z kolei wioskę wiatraków, którą możecie przygotować razem z dzieckiem. Nie zabrakło też kolorowanek, labiryntów. Na tylnej okładce do wycięcia jest także gra memo. Zagrajcie w nią całą rodzinką, to świetny trening pamięci :)





Z niecierpliwością wypatrywałyśmy nowego numeru Mia and me. Dodatkiem był bardzo fajny zestaw ze spinkami i biżuterią. Z komiksu dowiecie się co nowego dzieje się w Centopii i dlaczego Onchao zachowuje się tak dziwnie. Po pełnej emocji lekturze możecie posilić się serduszkowymi pysznościami. W gazetce znajdziecie przepisy na Pomidorowy sen Mo, chrupiące ciasteczka Mii i eliksir przyjaźni Yuko. Jeżeli Wasze pociechy lubią kreatywne zajęcia to także nie będziecie zawiedzeni. Na tylnej okładce do wycięcia są szablony jednorożców, z których stworzycie śliczną ozdobę pokoju. Poza tym w gazetce znajdziecie wiele zadań, typu wykreślanki, kolorowanki, układanki. Jak zwykle nie zabrakło także plakatu :) 





Dodatkiem do nowego numeru Lego Friends jest świetny zestaw weterynarza + uroczy kotek. Przyznaję, że klocki wyjątkowo nam się spodobały. Lego dba aby każdy szczegół był dopracowany. W zestawie jest prawdziwe szkło powiększające! Rewelacyjna sprawa :) Złożenie zestawu na pewno nie sprawi dziecku problemu, tym bardziej że w gazetce jest szczegółowa indtrukcja. W magazynie jak zwykle czeka na Was komiks, masa łamigłówek i zadań, które usprawnią rączkę, poprawią koncentrację i spostrzegawczość. Nauka przez zabawę zawsze jest najbardziej efektywna. Bardzo spodobała nam się kocia girlanda, którą można zrobić z papieru. Złożenie kotków w technice origami okazuje się całkiem nieskomplikowane, zwłaszcza gdy pokazane jest krok po kroku jak to zrobić :) Warto przeczytać także "Dzień z życia Shelly"z ciekawostkami o kotach. Na koniec koniecznie zagrajcie w grę planszową "Najszybsze jedzenie" Można w nią zagrać w pojedynkę, lub z przyjacielem. 

Który z magazynów szczególnie Wam się spodobał?


Komentarze

  1. Muszę kupić gazetkę z Mia. Moja Kalinka uwielbia tę bajkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te gazetki! Szczególnie ta figurka Bayala mnie zauroczyła! :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  3. My święta spędziliśmy nad morzem, była świetna święconka i dużo spacerów,a od wczoraj już w pracy.
    Gazetki są fajne, mnie szczególnie podoba się Mia i Ja, moje dziewczyny też ją kupowały 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne gazetki. Dzięki za odwiedzinki i życzonka. Wszystkiego dobrego... Spelniajcie się. Świeta były i po świętach. Płyniemy dalej. Wiosną. Trzeba działać. 😉😉😉💪

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości! dla każdego znajdzie się coś miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się gazetka Lego Friends. Te klocki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas obowiązkowo każdy numer LEGO Friends musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te gazetki i owszem, dobrze,że dziewczynki czytają, zwłaszcza, że zrobiło się naprawdę chłodno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie gazetki są fajne. Regularnie zaglądamy do kiosku 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się nie ma zdrowia to nic nie cieszy. Trudno wybrać jedną najciekawszą, skoro wszystkie oferują coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Kochanowskim można powtórzyć "szlachetne zdrowie, Nikt się nie dowie, Jako smakujesz, Aż się zepsujesz." :)

      Usuń
  11. gazetki bardzo fajne dla najmłodszych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka różnorodność w tych gazetkach

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jest gazetka Miya I Ja ! Dobrze że syn tego nie widzi, uwielbia ten serial. A może mu kupię, to dopiero będzie niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bayala wygląda ciekawie. Polecę te gazetki koleżance, która ma małe córeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być fajny pomysł na upominek dla dziecka :)

      Usuń
  15. Ale ładny ten zestaw LEGO! 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome selection! It really helps with the imagination. I am sure they can create play stories with their dolls from these stories too. Unicorns and anything pony is big in our house. Of course, that little cat would definitely show up in the doll house. We just can't have enough pets. Thanks so much for the post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The toys added to the magazines are really impressive :)

      Usuń
  17. Oh, such beautiful illustrations. It must really bring out brilliant reading time. Love these. So glad to know these are available. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  18. moje dzieci uwielbiają takie gazetki

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam Cię cieplutko 🖐🙂
    U mnie święta minęły bardzo dobrze. Dużo spędziłem czasu na gotowaniu i pieczeniu. Szczególnie poniedziałek był bardzo aktywny. Wszystkie gazetki bardzo mi się podobają. Zawsze znajdują się ciekawe dodatki do gazetek 👍🙂
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🤗💖

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fantastyczne są te nowości dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te gazetki. Za to w tym roku ja byłam chora, a właściwie jeszcze jestem. Ale dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety, Święta minęły stanowczo za szybko, a pogoda była cudności!!! I oczywiście Śmingus też był ;) Niestety później w następnym dniu był deszcz, wiatr, na szczęście dzisiaj było lepiej.
    Mówiąc o pokazanych przez Ciebie magazynach... Cóż... Chociaż jestem za "duża" na nie, to i tak zawsze chwytają mnie za serce takie piękne zdjęcia, a kucyki są super, ale pierwsze miejsce to kociak, ale no nie może być inaczej ze względu na mojego Mruczka ;) :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak patrzę na te gazetki, to żałuję, że nie jestem dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest radość, bo można nimi obdarowywać dzieci, jeśli nawet nie swoje, to znajomych :)

      Usuń
  24. Te gazetki z Lego są świetne. Przynajmniej chłopcy zawsze mają z niej frajdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest to, że są zarówno w wersji dla chłopców, jak i dla dziewczynek :)

      Usuń
  25. Fajniutkie te gazetki. Tak jak zresztą inne tego typu, które recenzowałaś na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te gazetki i dodatki również. Przepiękne. Ja mojej Julce kupiłam globus i jest przeszczęśliwa. Bardzo lubi mapy i naklejanie flag.

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ma taki pęd do wiedzy :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Prześlij komentarz