Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Floral Fusion- regeneracyjne serum do rzęs i brwi Regenerum


 Ostatnio zauważyłam, że moje rzęsy i brwi przerzedziły się i są w gorszej kondycji. Przyczyny mogą być różne- nadmierny stres, nieodpowiednia dieta, alergie skórne, atopowe zapalenie skóry, zaburzenia hormonalne... Kiedy problem jest bardziej nasilony najlepiej skorzystać z porady specjalisty. Niezależnie od przyczyny wypadania włosów warto wdrożyć działania pielęgnacyjne, które wzmocnią włoski. W takim przypadku świetnie sprawdzają odżywcze sera. W najnowszym boxie od Pure Beauty z edycji Floral Fusion znalazłam fantastyczny produkt- regeneracyjne serum do rzęs i brwi Regenerum. Dosłownie z nieba spadł mi ten kosmetyk! Serum intensywnie pielęgnuje i regeneruje włoski, sprawiając że stają się dłuższe, grubsze i widocznie wzmocnione. Składa się z dwóch specjalnie opracowanych formulacji: serum z eyelinerem i serum ze szczoteczką. To pierwsze stosujemy na linię rzęs. Zawiera ono odżywcze lipooligopeptydy, które przyspieszają wzrost rzęs i prowitaminę B5 zagęszczającą i pogrubiającą strukturę włosków. Dodatkowo obecna w składzie biotyna wzmacnia rzęsy, ogranicza ich wypadnie i wyraźnie poprawia kondycję. Arginina pobudzając mikrokążenie, dostarcza niezbędnych składników odżywczych i stymuluje wzrost rzęs. Ekstrakt z świetlika działa kojąco i łagodząco na delikatną i wrażliwą skórę powiek. 


Serum ze szczoteczką przeznaczone jest z kolei do stosowania na całej długości rzęs i brwi posiada w swojej formule żel z aloesu i witaminę E, które nawilżają je i uelastyczniają. Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe olej rycynowy wnika we włókna włosków, dogłębnie je wzmacniając. Matrykina z prowitaminą B5, spektakularnie wydłużają rzęsy oraz zagęszczają brwi, skutecznie ograniczając ich wypadanie. Dodatkowo serum w naturalny sposób je przyciemnia. 

Jak stosujemy serum? Należy je stosować systematycznie co wieczór, przed pójściem spać, aż do uzyskania oczekiwanego efektu. Po tym czasie wystarczy stosować serum raz/dwa razy w tygodniu. W pierwszej kolejności za pomocą cienkiego pędzelka nakładamy serum na linię rzęs u ich nasady (tak jak eyeliner). Następnie za pomocą szczoteczki nakładamy serum na rzęsy i brwi. 

Pierwsze efekty zazwyczaj zauważa się po kilku tygodniach regularnego stosowania. Rzęsy potrzebują czasu na odrośnięcie (z tego co czytałam wymaga to około 3 miesięcy), więc nie spodziewajcie się spektakularnych zmian od razu. Dosyć szybko zauważyłam jednak, że rzęsy przestały mi tak mocno wypadać. Był to dla mnie znak, że serum rzeczywiście działa. Serum ma bardzo delikatny skład, nie uczula, ani nie podrażnia, co jest bardzo ważne, bo nakładamy je w bezpośrednim sąsiedztwie oka. Bardzo spodobał mi się także efekt przyciemnienia rzęs i brwi, który sprawia że cała oprawa oczu jest bardziej wyrazista. 

Serum wprowadzam do mojej codziennej pielęgnacji i wiem, że tego nie pożałuję :) Właśnie tego typu regeneracyjnego produktu szukałam :)

Współpraca reklamowa

Komentarze

  1. Super!!! Też potrzebuję czegoś takiego, więc chętnie skorzystam z Twojego polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym serum. Chętnie wypróbuję :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takim produkcie trzeba rzeczywiście cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, I want this. Such a great review! thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  5. I would love to try this. I do like Pure Beauty🌸🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. Wskrzesiłem Imperium Lektur, ale recenzje będą nietypowe, od podręczników do biologii po beletrystykę ;-). Szkoda mi go było, bo po wygaszeniu nadal był i jest czytany i ma wiele wejść. Co do Regenerum - mignął mi się raz u mojej Mamy i przed chwilą zapytałem, czy ma "Twoje". Okazuje się, że jednak ma :-). Pozdrowienia serdeczne, na południu śnieg z deszczem :-)) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum do brwi musze chyba kupić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Reklamę regenerum często można zobaczyć w telewizji. Na ten moment nie potrzebuję tego produktu,
    ale może kiedyś skuszę się przetestować :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby jeszcze działało na długość rzęs... U mnie raczej zagęszcza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygodna aplikacja. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego serum jeszcze nie miałam!Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj to taki efekt przyciemnienia, jak najbardziej mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak czułam, że będzie to jeden z lepszych produktów w boxie. Też lubię tę markę i chwalę sobie ich kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś od Regenerum miałam krem do rąk i był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie też bym wypróbowała. Szczególnie po zimie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Od jakiegoś czasu też myślę o tym produkcie. Dzięki za recenzję 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz to Ty spadłaś mi z nieba z tym postem, wiesz? Otóż od dłuższego czasu zastanawiam się, co zrobić z moimi brwiami. Mam wrażenie, że z upływem lat brwi zmieniają się, i niestety nie na lepsze (czemu mnie to nie dziwi?!). Nie wiem, jak inni, ale zauważyłam te negatywne zmiany u siebie. Przede wszystkim zaczęły mnie drażnić odgniecenia od spania na boku. Kiedyś tego nie miałam, teraz rano wyglądam jak szalony naukowiec, w którego dodatkowo walnął piorun - każdy włosek w moich brwi sterczy w inną stronę! Ta brew jakby rzadsza się wydaje. Zastanawiam się nad wizytą u kosmetyczki i jakąś henną, ale może najpierw powinnam dać szansę temu specyfikowi?
    W przeszłości stosowałam pewną odżywkę do rzęs, faktycznie dawała bardzo dobre rezultaty, jednak z czasem chyba zaczęła podrażniać moje powieki, bo pojawiła się na nich kreska korespondująca z miejscem aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować ten kosmetyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak przyciemnia rzęsy i brwi to fajna sprawa. Może wypróbuję to Serum,

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny produkt i rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pozytywnie zaskoczona twoją recenzją- ja omijałam ten kosmetyk gdyż wydawał mi się zbytnio przereklamowany, a tu proszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam serum do brwi i rzęs, ale innej firmy, to z Regenerum do rzęs marnie działało na moje rzęsy... ale balsam do ust Regenerum to mój ulubiony:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz