Garnier Hydrating Deep Cleanser- nawilżająca emulsja oczyszczająca

 


Codzienne oczyszczanie twarzy to jeden z podstawowych i najważniejszych codziennych rytuałów. Dzięki niemu redukujemy ilość zanieczyszczeń gromadzących się w gruczołach łojowych i odciążamy cerę. Lato jest szczególnie trudnym okresem dla naszej skóry. Przez cały czas musi ona pracować na wysokich obrotach ilość wydzielanych substancji zwiększa się i osiada na powierzchni tkanek. Jeżeli nie zadbamy o odpowiednie oczyszczenie pory zostaną zapchane, co będzie skutkować pojawieniem się na powierzchni cery wyprysków, zaskórniaków i podrażnień. Dodatkowo zanieczyszczona, zapchana cera nie przyjmuje kosmetyków, przez co spada ich skuteczność. Jakiś czas temu w jednym z dodatkowych boxów Pure Beauty znalazłam oczyszczającą emulsję Hydrating Deep Cleanser od Garnier Pure Active. Przyznaję, że od dłuższego czasu sięgam po produkty tej marki i bardzo się z nimi polubiłam. Ta emulsja jest dla mnie jednak najnowszym odkryciem. 



Jego nowa, delikatna formuła wzbogacona została kwasem hialuronowym, glinką i ceramidami. Oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, widocznie zwęża pory i wygładza teksturę skóry, jednocześnie chroniąc jej naturalną barierę ochronną. Laboratoria badawcze Garnier połączyły ze sobą aktywne składniki pochodzenia naturalnego o najlepszych właściwościach pielęgnacyjnych i oczyszczających, aby zminimalizować rozszerzone pory i nierówności na powierzchni skóry, zachowując jednocześnie odpowiedni poziom nawilżenia. Emulsja jest bezzapachowa i przyjazna dla mikrobiomu skóry. 



Opakowanie jest spore, z wygodną pompką, co ułatwia aplikację. Emulsja jest bardzo wydajna- tak naprawdę wystarczy jedno naciśnięcie pompki na dokładne umycie twarzy. Ma przyjemną, kremową konsystencję, która idealnie rozprowadza się po skórze. Emulsja skutecznie oczyszcza twarz, ale co najważniejsze po umyciu nie ma się wrażenia ściągnięcia skóry. Wręcz przeciwnie- skóra wydaje się dużo gładsza, przyjemna w dotyku i nawilżona. Ceramidy i kwas hialuronowy sprawiają, że emulsja nie narusza ona bariery hydrolipidowej. Jak dla mnie rewelacja!

Warto ją teraz wypróbować, ponieważ w Rossmannie emulsja jest dostępna w promocyjnej cenie 23,99 zł. Normalnie kosztuje ona 39,99zł, także łapcie okazję! :) Uwaga! Promocja trwa tylko do 6 maja. 

Miałyście okazję wypróbować tę emulsję? Jak się u Was sprawdziła? 

Współpraca reklamowa
#garnier #skincare #pureactive #haircare
Garnier,Pure Active, pielęgnacja twarzy, mycie twarzy, równowaga mikrobiomu, oczyszczanie skóry

Komentarze

  1. Cóż, jak wiesz - ja tylko Nivea czasem po goleniu ;-). Pozdrawiam ! .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego produktu akurat nie miałam, ale bardzo lubię markę

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i bardzo przyjemnie oczyszcza skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kusząca oferta w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I z takie promocji to warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mm ciekawy produkt. Musze go przetestować ;)
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej emulsji. Koniecznie muszę ją wypróbować :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego nie znam, używałam innych marek. Promocje mile widziane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że mają promkę ;)
    Ja jednak mimo wszystko się nie zdecyduje na ten kosmetyk (nie miałam go wcześniej, nie przepadam za produktami do pielęgnacji twarzy Garniera)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię markę Garnier i uważam, że jej produkty są w porządku. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. I like this brand, but I haven't tried this specific product. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice. Good to see the promo is a bonus, too.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio nie do końca lubię się z Garnierem, moja skóra jest dość wrażliwa i niestety nie wszystko jej służy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczyszczanie twarzy to rzeczywiście kluczowy rytuał pielęgnacyjny, zwłaszcza w okresie letnim, kiedy skóra jest bardziej narażona na zanieczyszczenia. Zgadzam się, że latem nasza skóra pracuje na wysokich obrotach, dlatego odpowiednie oczyszczanie jest niezwykle istotne. Emulsja Hydrating Deep Cleanser od Garnier Pure Active brzmi bardzo obiecująco—fajnie, że znalazłaś ją w dodatkowym boxie Pure Beauty. Ja również mam dobre doświadczenia z produktami Garnier Pure Active, więc jestem ciekaw(a), jak się sprawdzi ta emulsja. Mam nadzieję, że będzie dla Ciebie równie skuteczna i przyjemna w użytkowaniu, jak inne produkty z tej serii. Zawsze fajnie jest mieć swoje ulubione marki i produkty, które sprawdzają się dla naszej skóry. Dzięki za podzielenie się swoim odkryciem! A propos pielęgnacji skóry, zapraszam do przeczytania mojego nowego wpisu na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Emulsji do mycia z kwasem hialuronowym jeszcze nie miałam. Chętnie skorzystam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim bezapelacyjnie ulubionym produktem firmy Garnier jest płyn micelarny z różową nakrętką. Mam z nim niesamowicie mocny i stabilny związek ;) Zdrada na rzecz emulsji nie wchodzi w grę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię produkty Garniera, więc sięgnę po ten produkt, zwłaszcza, że jest w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przetestowałabym tą emulsję :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna recenzja wszystko idealne opisane . Tylko nie przepadam z marką. Ale ważne , że Tobie się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  21. Markę znam bardzo dobrze i sobie cenię :) Tego produktu jeszcze nie miałam. Wybiorę się w czwartek do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam jej i u mnie się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kilka produktów tej marki, ale tego jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś sięgałam po tę markę, teraz w pielęgnacji używam raczej kosmetyków aptecznych...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz