Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Kobieca moc- Dezodorant Biolaven

 


Używacie pod pachami dezodorant, czy antyperspirant? Nie, to nie jest to samo... Antyperspiranty zaburzają ważny proces fizjologiczny organizmu jakim jest pocenie się. Rolą potu jest zapewnienie organizmowi równowagi termicznej. W ten sposób nasze ciało się studzi i tym samym obniża swoją temperaturę. Dodatkowo w czasie pocenia się oczyszczamy organizm i pozbywamy się z niego toksyn. Antyperspiranty z kolei ograniczają wydzielanie potu, mechanicznie blokując proces pocenia się i zatykają pory. Warto wiedzieć, że sam pot jest bezwonny i w 99% składa się z wody. Nieprzyjemny zapach pojawia się kiedy zaczynają go rozkładać żyjące na naszej skórze bakterie. Dezodoranty w przeciwieństwie do antyperspirantów nie zaburzają procesu pocenia. Jego zadaniem jest niwelowanie nieprzyjemnego zapachu i wchłanianie nadmiaru potu.


Warto wybierać jak najbardziej naturalne dezodoranty, ponieważ będziemy mieć pewność, że są dla nas w pełni bezpieczne. W ostatnim boxie od Pure Beauty z edycji Kobieca moc znalazło się mnóstwo fantastycznych produktów, które świetnie się u mnie sprawdzają i z pewnością będę do nich wracać. Moje serducho skradł dezodorant Biolaven. Zawsze zwracam uwagę skład i nie ukrywam, że jest to jeden z moich pierwszych wyznaczników doskonałości produktu :) Dezodorant Biolaven zawiera aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Zawiera kompleks ekstraktów o właściwościach ściągających, takich jak kora dębu, liść szałwii lekarskiej i kwiaty lawendy. Kombinacja olejków eterycznych z bergamotki i lawendy w połączeniu z aromatyczną kompozycją winogronową pozostawia uczucie pachnącej świeżości i komfortu przez dłuższy czas. Dzięki dezodorantowi nie przestajemy się pocić i bardzo dobrze, bo pot jest nam potrzebny. Mamy natomiast pewność, że nieprzyjemny zapach będzie zniwelowany i to na wiele godzin. Dodam, że zapach dezodorantu jest wyjątkowo przyjemny, odświeżający. Do zapachu lawendy mam słabość, dlatego tym chętniej używam tego dezodorantu. Sprawdza się fantastycznie i do tego jest bardzo wydajny. Łatwo i przyjemnie aplikuje się za pomocą kulki, co bardzo mi odpowiada. To jeden z tych produktów, od których można się uzależnić :) Dla mnie to zdecydowanie najlepszy dezodorant!


Używacie antyperspirantów, czy dezodorantów?


Komentarze

  1. Niestety antyperspirantu. Muszę wypróbować coś bardziej naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe miałam jeszcze produktu tej firmy, więc chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i bardzo go polubiłam :) Ogólnie bardzo przyjemna marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe informacje! Nie wiedziałem, że jest różnica między dezodorantem a antyperspirantem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! A ja zawsze antyperspiranty używam. Muszę przestawić się na dezodoranty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wcześniej używałam głównie antyperspirantu, ale od pewnego czasu powróciłam do dezodorantu, ponieważ odkryłam cudowne arabskie. Mają nie tylko piękny zapach, ale są z naturalnych składników i nie zawierają alkoholu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i dzięki za kolejny interesujący post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z antyperspirantami pożegnałam się już raz na zawsze. Dezodoranty sprawdzają się tak samo dobrze, a mają zdrowszy skład.

      Usuń
    2. Ja z antyperspirantami pożegnałam się już raz na zawsze. Dezodoranty sprawdzają się tak samo dobrze, a mają zdrowszy skład.

      Usuń
  8. Bardzo przystępnie i jasno pokazałaś różnice między antyperspirantem a dezodorantem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie dezodorant, ten jest naturalny więc jak najbardziej pożądany 🤗😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Polecam! Zdrowsza alternatywa dla antyperspirantów :)

      Usuń
  11. Ostatnio przerzuciłam się na dezodorant :) tego , który opisujesz nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tę markę i zapach lawendy. Będę miała ten produkt na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wszystko co naturalne jest idealne dla każdego :D Już to testowałam na kosmetykach do twarzy. Dlatego lubię sprawdzać różne produkty ale mocno nie przywiązywać się do ilości składników naturalnych itp.
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, jeżeli ktoś jest alergikiem musi uważać także na naturalne kosmetyki. Ja jestem nimi zachwycona :)

      Usuń
  15. It must smell really good. Thanks for sharing.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Namówiłaś mnie... poza tym lubię zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze go nie miałam, ale chętnie wypróbuję skoro ma taki dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład ma naprawdę rewelacyjny, a przy jest wyjątkowo skuteczny :)

      Usuń
  18. Od niedawna używam dezodorantu w kremie i chyba nie zamienię go już na nic innego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz