Biżuteria Spoo-Design- sprawdzony pomysł na prezent

Pięknej biżuterii nigdy za wiele. Przyznaję, że bardzo lubię dostawać kolczyki, naszyjniki, bransoletki, pierścionki- to dla mnie zawsze trafiony prezent. Są świetnym uzupełnieniem różnych stylizacji i prawdziwą kropką nad "i". Perfumy i biżuteria są zawsze sprawdzonym dodatkiem :) Jednym z moich ulubionych sklepów z biżuterią jest Spoo-Design. Znaleźć w nim można naprawdę duży wybór srebrnej biżuterii, a także zegarki i akcesoria. Chętnie zaglądam tu zarówno kiedy szukam stylowych dodatków zarówno dla siebie, jak i na prezent. Tak naprawdę każdy znajdzie tu coś dla siebie. Ceny są bardzo atrakcyjne, co sprawia że zakupy są jeszcze bardziej przyjemne :) Ostatnio szukałam delikatnego zestawu, który będzie pasował do czerwonej sukienki, którą zakładam na szczególne okazje. Od razu w oko wpadł mi piękny komplet- Kryształowe serce w anielskich skrzydłach. Zamówienie dotarło do mnie bardzo sprawnie, starannie zapakowane, tak aby nic nie uszkodziło się w transporcie.



Biżuteria na żywo jest jeszcze piękniejsza! Zachwyciła mnie zarówno kolorem, jak i  oryginalnym kształtem. W każdym z szykownych kolczyków jedno ze skrzydeł anioła jest otwarte jak zaproszenie. Występują one w symetrycznie lustrzanym odbiciu (prawa - lewa).Są delikatne, subtelne i co najważniejsze przepięknie prezentują się na uszach. Równie elegancki jest naszyjnik z dużym czerwonym sercem objętym skrzydłami, zawieszonym na zawieszce ozdobionej cyrkoniami. Klasyczne zapięcie łańcuszka uzupełnione jest stoperem, co pozwala na regulowanie jego długości. Zarówno kolczyki, jak i naszyjnik fantastycznie będą pasować do różnych stylizacji- zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia. Na pewno idealnie będzie też pasować na randkę. Każdy element jest wykonany z dużą starannością, nawet zakończenie łańcuszka- z elegancką srebrną kroplą. Biżuteria jest wykonana ze srebra próby 925, bez ołowiu, niklu, kadmu, hipoalergiczna. Komplet dotarł do mnie zapakowany w eleganckie pudełko, dzięki czemu może być gotowym pomysłem na prezent.





Jak Wam się podoba ten komplet? Lubicie kupować biżuterię dla siebie i na prezent?

Współpraca reklamowa



Komentarze

  1. Bardzo ładny ten komplet i zgadzam się z Tobą, że perfumy i biżuteria, to zawsze dobry prezent.
    Ja preferuję złoto i najbardziej podoba mi się biżuteria właśnie w złotym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentujesz ten komplet, lubię małe formy 👍
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komplet jest świetny,taki delikatny, lubię takie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest ten komplet. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo elegancka biżuteria. Naprawdę robi wrażenie :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda biżuterii nigdy za wiele😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki subtelny ten komplecik, fajny na prezent

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biżuteria, fajny prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet, bardzo podoba mi się taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet! Przydałby mi się taki. Muszę zerknąć na stronę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny komplet, sklep ma piękną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką biżuteria to naprawdę idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę śliczny jest ten komplecik, a w kwestii biżuterii zgadzam się z Tobą w 100 %!!!!!!! Ja też w ostatnich dniach postanowiłam sprawić sobie coś nowego w tych sprawach i zrobiłam zakupy, ale w Pestce w moim mieście - i coś na szyję i na palec :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna biżuteria! 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie piękny komplet 👌

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny komplet. Uwielbiam biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna biżuteria, idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Biżuteria to zawsze dobry pomysł na prezent!

      Usuń
  18. Wisiorek podoba mi się szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, bardzo ładny komplet. W dodatku te kryształki są piękne, świetny jest ten odcień czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie też od razu spodobał się ten kolor :)

      Usuń
  20. Wspaniała biżuteria. Na pewno świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo subtelna biżuteria. Naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry pomysł na prezent
    Pozdrawiam zieleniącymi się drzewami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz