Przygotuj skórę na wiosnę- nowy box specjalny od Pure Beauty


Mamy luty, ale trzeba przyznać że pogoda jest już bardziej wiosenna. Ciągle pada, termometr pokazuje dodatnie temperatury... Nic dziwnego, że przyroda zaczyna pomału budzić się do życia. Jeszcze nie śmiało, ale pierwsze znaki wiosny już pojawiają się w naszych ogrodach. Wczoraj kupiłam nawet sadzonki bratków i w weekend zamierzam je posadzić do doniczek. Uwielbiam te kwiatki- to taki namacalny dowód, że wiosna jest już tuż za rogiem, chociaż słyszałam że jeszcze w marcu zima może niestety zaskoczyć. O tej porze roku zaczynamy już myśleć o większych porządkach naszego domu, ale warto pamiętać także o sobie. To idealny moment, aby zregenerować naszą skórę przed wiosną. Po zimie często jest ona wysuszona i pozbawiona blasku. Wystarczy jednak kilka kosmetyków i regularna pielęgnacja, żeby skóra wróciła do dawnej kondycji. Pure Beauty zrobił mi wspaniałą niespodziankę nowym boxem specjalnym- "Przygotuj skórę na wiosnę" z serią produktów nawilżających Revitalift Filler od L'Oreal Paris. To prawdziwa rewolucja w codziennej pielęgnacji. Efekty bardzo mile zaskakują i to w krótkim czasie. Zobaczcie jaki wspaniały zestaw znalazłam w tym boxie!  





L'Oréal Paris Revitalift Filler Serum do twarzy przeciwzmarszczkowe z 1,5% czystego kwasu hialuronowego

To skuteczne rozwiązanie dla odwodnionej skóry, pozbawionej blasku. Formuła zawiera trzy rodzaje skoncentrowanego kwasu hialuronowego: makro i mikrocząsteczkowy oraz mikrowypełniający, zapewniając natychmiastowy efekt nawilżenia. Formuła zawiera także glicerynę dla intensywnego nawilżenia i witaminę Cg, która pomaga rozjaśnić przebarwienia. Serum wygładza skórę już w 1 godzinę, a przy regularnym stosowaniu, wspomaga redukcję aż 47% zmarszczek w ciągu 6 tygodni. 



L'Oréal Paris Revitalift Filler Serum pod oczy z 2,5% czystego kwasu hialuronowego+ kofeina

Czysty kwas hialuronowy wspomaga intensywne nawilżenie, redukcję zmarszczek wokół oczu. Czysta kofeina pomaga zredukować cienie pod oczami. Formuła została wzbogacona o niacynamid i witaminę Cg. Serum posiada potrójny, metalowy aplikator, który zapewnia chłodzący masaż i pomaga zmniejszyć obrzęki na powiekach. Możesz trzymać je w lodówce dla wzmocnienia efektu. Serum nie zawiera substancji zapachowych.



L'Oréal Paris Revitalift Filler  Intensywnie wypełniający krem na dzień z SPF50

Krem z wysoką ochroną przeciwzmarszczkową SPF 50 wzbogacony trzema rodzajami kwasu hialuronowego, który pomaga przywrócić skórze sprężystość i chroni ją przed fotostarzeniem. Skóra jest natychmiast nawilżona, a po 4 tygodniach staje się bardziej sprężysta z widocznie zredukowanymi zmarszczkami. Lekka formuła kremu zapewnia ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB, nie pozostawia białych śladów, ani tłustego wykończenia na skórze. 


Jak podoba się Wam ten zestaw? Kurację testuję razem z moją mamą, która bardzo ceni tę markę. Obie jesteśmy z niej bardzo zadowolone. Kwas hialuronowy naprawdę działa cuda na skórze. Przyznaję, że stosuję go od niedawna. Tak naprawdę dopiero kiedy przekroczyłam magiczną 40-stkę zauważyłam, że moja skóra potrzebuje silniejszego wsparcia. Ta linia kosmetyków sprawdza się w tym przypadku rewelacyjnie. Jestem pewna, że będziemy do niej wracać. A jak Wasza skóra czuje się po zimie? 


WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. L'oreal is a great brand and I'm sure this one is very effective, I wanna try the Rivatalift Filler

    http://www.itsjulieann.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I love these cosmetics :) You should try it :)

      Usuń
  2. Bardzo dobra marka 👍 Często gości w naszym domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno warto skorzystać z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę też zacząć przygotowywać się do wiosny! Chętnie wypróbuję te kosmetyki :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kosmetyki, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość tego boxu.
    Sama bym się ucieszyła z takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo słyszałam o tym zestawie. Niestety ostatnio poczytałam na temat spf 50 i jestem trochę pomiędzy nie wiem samw, czy nie robi większej szkody. Cóż póki co, nie trzeba takiego filtru 😁
    U mnie w ogródku wyszły i kwitną krokusy, a już narcyzy mają pączki! Wiosna💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dermatolog zaleca mi, żeby zawsze pamiętać o spf 50.

      Usuń
  8. Mówiąc o pogodzie i przyrodzie niezmiernie mnie cieszy, że jest ciepło, a mnie sobota minęła bez deszczu i nawet było troszkę słońca :) U mnie w ogródku wychodzi mnóstwo kwiatów, drzewa mają pączki i wolałabym, chciałabym bardzo żeby mrozu już nie było! Dzisiaj z radością zobaczyłam, że oprócz krokusów zakwitły już fiołki! :)
    Mówiąc natomiast o kosmetykach to krem do twarzy L’Oréal używam dosyć często na zmianę z innymi. Jestem z niego zadowolona. Za to szukam jakiegoś dobrego do rąk, żeby fajnie nawilżał skórę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. i love you revitalift filler serum :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne te kosmetyki! Też chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam od nich to serum pod oczy. U mnie (i u mojej mamy) świetnie się sprawdziło. Jeden z lepszych kosmetyków, do którego chętnie będę wracać. Z czasem pewnie przetestujemy również całą ich serię. Ja trochę przed 40 - tką, ale już sięgam po kosmetyki z kwasem i coraz większą uwagę przywiązuję do odpowiedniego składu kosmetyków. Lepsza profilaktyka teraz, widoczne efekty na starość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja też używam nieco mocniejszych kosmetyków od skończenia 35 lat. Od tego wieku zauważyłam, że moja skóra wyraźnie zaczyna tracić na sprężystości.

      Usuń
  12. Mam i intensywnie testuję z moją bratową ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię serum pod oczy tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello,
    I love these serums and creams from Lóreal, I use them in my beauty routine!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, z chęcią wypróbowałabym te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogoda ostatnio wyjątkowo zaskakuje. Nie kojarzę chyba tak ciepłego lutego. Ale nie ukrywam, że już nie mogę się doczekać wiosny. Mam wtedy znacznie więcej energii :)
    Loreal oczywiście znam, ale nie widziałam tej serii kosmetyków.
    Super, że jesteście z mamą zadowolone! Mnie zaciekawiło serum pod oczy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki świetnie się u nas sprawdzają :) Serum pod oczy też jest świetne :)

      Usuń
  17. Bardzo lubię produkty z tej marki, ale tych jeszcze nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Good Cosmetic Products. Especially the Serum.

    OdpowiedzUsuń
  19. I have used the revitalift cream and eye serum in my early 30's and must confirm, the are a good drugstore alternative to pricy brands.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe produkty, pięknie opakowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, już na pierwszy rzut oka zwracają na siebie uwagę :)

      Usuń
  21. Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Na razie o zimie musimy zapomnieć. W sumie szkoda, bo "nasze wnuki" może nie doświadczą tego czym jest lepienie bałwana i stawiania Igloo, a szkoda.
    Nie jestem fanką kosmetyków, ale te osoby co są na pewno skuszą się na tego boxa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te kosmetyki, ciągle do nich wracam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam to serum do twarzy i jest naprawdę fajne. Też stawiam ostatnio na kwas hialuronowy, świetnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałam się na własnej skórze, że od pewnego wieku jest wręcz konieczny :)

      Usuń
  24. Jestem ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super kosmetyki! będziesz gotowa na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie miałam, ale też myślę bo ta 40 letnia skóra u mnie kiepsko wygląda, tylko u mnie każdy krem powoduje mój trądzik rożowaty się wzmaga:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto byłoby doradzić się dermatologa po jakie kosmetyki sięgać :)

      Usuń
  27. Ja też bardzo lubię bratki. Urocze są. Kwas hialuronowy jest świetny, lubię kosmetyki, które go zawierają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie sięgam po kosmetyki z tym dodatkiem :)

      Usuń
  28. Bardzo mnie zachęciłaś do kupienia chociaż jednego z tych produktów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz