Perfumeria Mon cheri- zapach luksusu w zasięgi ręki

Versace mawiał, że „Perfumy stawiają kropkę nad <<i>> w elegancji — są detalem, który podkreśla strój, niewidocznym dodatkiem, dopełniającym osobowość mężczyzny i kobiety. Bez nich czegoś brakuje.” Trudno nie zgodzić się z jego słowami. Odpowiednio dobrane perfumy nadają nam pewności siebie, sprawiają że czujemy się atrakcyjniejsi. Każdy z nas ma inne preferencje zapachowe, inny gust, dlatego przy wyborze perfum powinniśmy się kierować przede wszystkim własnymi odczuciami, a nie modą, czy tym, że podoba nam się dany flakon. Zapach, który nosimy na sobie ma do nas pasować, tak abyśmy czuli się w nim dobrze. Bywa i tak, że spodobają się nam perfumy, które są w tak wysokiej cenie, że nie możemy sobie pozwolić na ich zakup. Na szczęście dostępne są także zamienniki, które pachną bardzo podobnie, a czasami wręcz identycznie, a przy tym nie kosztują fortuny. Moim najnowszym odkryciem jest perfumeria Mon cheri. To ekskluzywny sklep online, w którym znaleźć można duży wybór fantastycznych zapachów, zarówno dla pań, jak i dla panów. Wysokiej jakości perfumy sprostają wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów.




Zdecydowałam się na przetestowanie zamiennika perfum Lancome Tresor dla kobiet. Dla męża wybrałam z kolei zamiennik perfum Hugo Boss. Przesyłka z perfumami dotarła do mnie błyskawicznie. Była starannie zapakowana, dzięki czemu zawartość nie ucierpiała w transporcie. Wiadomo, że nie ocenia się książki po okładce, ale muszę przyznać, że od razu bardzo spodobały mi się eleganckie flakony. Pięknie prezentują się na toaletce. Damskie perfumy są ozdobione złotą kokardką. Męskie nie mają dodatkowych ozdobników, ale myślę że to dla panów atut. Perfumy są dodatkowo zapakowane są w estetyczne kartoniki ze złotymi zdobieniami. Całość prezentuje się bardzo elegancko. Zapachy perfum również bardzo nam się spodobały. Ogromny plus przyznaję za ich trwałość. Utrzymują się przez cały dzień, a ubranie pachnie perfumami jeszcze kolejnego dnia. Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni tymi perfumami, bo okazuje się że za naprawdę nie duże pieniądze możemy mieć bardzo dobre jakościowo perfumy.




Znacie perfumerię Mon cheri? Co myślicie o zamiennikach perfum?

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA




Komentarze

  1. Nie znałam tej perfumerii. Do zamienników nic nie mam, czasem naprawdę odzwierciedlają zapach 1:1... A te flakoniki rzeczywiście bardzo ładnie się prezentują, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej perfumerii, ale czasami zamienniki są tez trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu, ale rozejrzę się. Wkrótce urodziny męża, może tam coś upoluje dla Niego 😀
    Kochana bardzo piękne zdjęcia zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  5. Ale ładnie się prezentują te flakony perfum! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne perfumy... I zamienniki czasem trwalsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sięgam po zamienniki perfum. Tej perfumerii jeszcze nie znam :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od lat czuję się dobrze otulona jednym zapachem - Lancome La nuit Tresor 🥰 Od czasu do czasu wybieram także zapach Lancome Miracle. Oba są wyjątkowe.
    Zamienników nigdy nie używałam, ale ciekawi mnie jak takie perfumy odzwierciedlają oryginał i czy mają taką samą trwałość :)
    Pozdrawiam serdecznie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już korzystałam z nich - maja powystawiane dużo tez perfum na OLX - ale zakupiłam w sklepie i wszystko było ok a zapach był niemal że identyczny z oryginałem - chyba nawet lepiej się utrzymywał;) Weronika.p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem nimi bardzo pozytywnie zaskoczona. Na pewno będziemy do nich wracać :)

      Usuń
  10. Kupiłam zaniennik Gucci Flora i jestem bardzo zadowolona. Można kupić więcej za rozsądną cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny w tej perfumerii są naprawdę atrakcyjne. Asortyment mają bardzo bogaty, także każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  11. Całkiem ładne flakoniki. Kiedyś je nawet kolekcjonowalam :)
    A firmy nie znam, ale zerknę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z asortymentem tej perfumerii. Jest co wybierać :)

      Usuń
  12. Ładne flakoniki mają te zapachy. Będę musiała do nich zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają, uwielbiam perfumy

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej perfumerii, a na punkcie pięknych zapachów mam dosłownie fioła. Piękne są te flakoniki. Niby proste, a jednak coś mają w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie nie znam się na zapachach. :)

    Z kolanami też się na razie uspokoiło. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy kierować się własnym zapachowym gustem :)

      Usuń
  16. Flakoniki rzeczywiście bardzo eleganckie. Jestem ciekawa zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne aranżacje zrobiłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiła mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej perfumerii, ale nazwa z czekoladkami mi się skojarzyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne opakowania :)
    Jeśli chodzi o zamienniki- jestem na tak. Jeśli można dostać coś fajnego i niedrogiego... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety, nie znam tych perfum, ale rzuca mi się w oczy ich bardzo eleganckie opakowanie. Ja ostatnio kupiłam sobie właśnie a linii arabskich :) Mówiąc o zamiennikach to szukam od dawna Priscilli Presley "Red"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polubiłam się z zamiennikami. Nie przypuszczałam, że mają tak ładne zapachy i tak dobrą trwałość :)

      Usuń
  22. Nie znam również tej perfumerii, aczkolwiek muszę przyznać, że bardzo ciekawie wygląda ten flakon perfumu męskiego. Nie mniej jednak ja również wybieram tańsze perfumy męskie i przyznam również, ze są wspaniałe i świetne. Uwielbiam ich zapach. Dziękuję Ci za podzielenie się z nami tymi perfumami, które polecasz gorąco ich do zakupu 👍😊
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🤗🥰💕

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam. Zamienniki na pewno mają lepszą cenę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń

Prześlij komentarz