Moim ulubionym produktem Garnier do pielęgnacji skóry twarzy i włosów jest...


Każda z ma ma swoje ulubione marki kosmetyków i produkty, po które sięga regularnie. Kierujemy się w tym przypadku naszymi zmysłami, może też miłymi wspomnieniami, albo wrażeniami... Dla mnie taką sentymentalną marką jest Garnier. Zapewne większość z Was o tej marce gdzieś już słyszała, widziała jej produkty na sklepowej półce, albo ma je w łazience. A czy wiecie, że to marka o bardzo długiej historii, sięgającej 1904 roku? Powstała we Francji ( to stąd ta francuskobrzmiąca nazwa :)) za sprawą Alfreda Amour Garniera. Pierwszym opatentowanym produktem tej marki był tonik do włosów, bazujący na naturalnych składnikach. Szybko stał się on bestsellerem i zapewnił sukces firmie. Dziś jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. 
W Polsce Garnier pojawił się ponad 20 lat lat temu podbijając serca milionów Polek. Nie ukrywam, że także moje... 


Moim ulubionym produktem Garnier do pielęgnacji skóry twarzy i włosów jest odbudowujący szampon Goodbay Damage. To ratunek dla zniszczonych i bardzo zniszczonych włosów. Formuła łączy moc ekstraktu olejku z amli z płynną kreatyną roślinną. Odbudowuje ona powierzchnię włosa i uzupełnia ubytki włosów spowodowane ich stylizacją. Działa regenerująco i odżywia włosy na całej ich długości.
Jak dla mnie to prawdziwy włosocudotwórca :) Naprawia 1 rok zniszczeń włosów po 3 aplikacjach... Niemożliwe, a jednak :) Dla tego szamponu nie ma rzeczy niemożliwych! Po umyciu moje włosy nie wyglądają jak snopek siana... Są miękkie, świetnie się układają i przyjemnie pachną :) Nie mam żadnych problemów z ich rozczesaniem, włosy mają więcej blasku i lepiej "współpracują" w czasie układania fryzury. 
 


Macie swój ulubiony kosmetyka marki Garnier?

#garnier #skincare #haircare 
pielęgnacja twarzy • pielęgnacja włosów • włosy • cera • serum do twarzy • szampon do włosów

Komentarze

  1. Powiem Ci, że używałam szamponu Garniera kiedyś, ale w tym momencie mam inny, bo co jakiś czas zmieniam i później powracam, żeby włosy nie przyzwyczaiły się. Ten, który prezentujesz dodam, że ma cudowny zapach!!! Nie wiedziałam jednak, że marka ma tak długą historię! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te produkty są naprawdę bardzo dobre, ale testujemy także inne marki dla porównania:-)
    Nie ma lepszych farb do włosów, niż Garniera własnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię markę, choć akurat tego produktu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, lubię wiele produktów marki Garnier. Moim ulubieńcem jest płyn micelarny 3w1 (skóra wrażliwa). :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten szampon i też często do niego wracam :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś chętnie sięgałam po produkty z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś bardzo lubiłam używać tego szamponu 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię ten szampon, ale krem z tej serii jest moim ulubionym 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ♥
    Przyznaje się, że z garniera mam jakoś mało produktów. Zwłaszcza z tej serii Fructis. Nie wiem czy kiedykolwiek coś stosowałam o.o
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta seria super się sprawdza :) Stosuję od dawna i na pewno będę do niej wracać :)

      Usuń
  10. Mój ulubiony kosmetyk Garniera, który stosuję regularnie, to dezodorant w kulce. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie miałam! Fajne to zdjęcie z papugą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś z tą marką specjalnie nie współpracowałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię z tej serii odżywkę do włosów,dobrze działa na moje włosy 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba nigdy jej jeszcze nie używałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też pojawiają się produkty Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam szamponu tej marki, ale było to dość dawno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne produkty, warto je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bodajże widziałem ten produkt. Bardzo ciekawie go opisałaś, co z miłą chęcią dowiedziałem się czegoś interesującego na temat tego szamponu 👍😊 Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 😘🥰💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz