Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji With love-krem pod oczy [świetlik] Sylveco


 Skóra pod oczami jest wyjątkowo wymagająca. Nic dziwnego- zauważyliście na pewno że w tym miejscu twarzy jest ona najbardziej cienka i delikatna. Płytko umiejscowione naczynia krwionośne sprawiają, że pod oczami mogą pojawiać się charakterystyczne zasinienia (cienie pod oczami). Ta okolica narażona jest również na zastoje limfatyczne, powodujące tzw. podpuchnięte oczy. Dodatkowo wokół oczu znajduje się mniejsza ilość gruczołów łojowych. co sprawia że skóra jest bardziej sucha. To dlatego odpowiednia pielęgnacja tych miejsc jest szczególnie istotna i nie można o niej zapominać na co dzień. Ostatni box Pure Beauty mile zaskoczył mnie kolejnymi perełkami kosmetycznymi do przetestowania. Bardzo ucieszył mnie także krem pod oczy, tym bardziej że akurat mi się skończył. Otworzyłam, wypróbowałam i pokochałam :) Wszem i wobec ogłaszam, że krem pod oczy ze świetlikiem Sylveco został moim drugim ulubieńcem ostatniej edycji boxu od Pure Beauty. 


Na dzień dobry zachwyciłam się jego naturalnym składem. Krem zawiera ekstrakty z kory brzozy, chabry bławatka oraz świetlika, które działają łagodząco, kojąco i zmniejszają obrzęki. Bardzo podoba mi się, że teraz producenci kosmetyków zwracają się ku naturze i korzystają garściami z jej dobrodziejstw. Okłady pod oczy z chabrów, świetlika to stare, sprawdzone pielęgnacyjne sposoby naszych babć i prababć. Wiedziały co dobre :) Dziś mamy nowoczesny krem, o bardziej skoncentrowanych działaniu, ale przy tym z naturalnym składem. Brawo! Naturalny, łagodzący krem pod oczy przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry wokół oczu. Dzięki specjalnie dobranej, bezzapachowej formule, krem poprawia strukturę skóry, przywracając jej właściwy poziom nawilżenia oraz sprężystość. Usuwa objawy zmęczenia i zaczerwienienia, hamuje procesy starzenia się skóry.


Krem nakładamy cienką warstwą na oczyszczoną skórę wokół oczu. Na noc warto zastosować grubszą warstwę kremu jako maseczkę poprawiającą kondycję skóry. Krem ma przyjemną, delikatną konsystencję i błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu. Moja córka miała ostatnio problem ze skórą na górnych powiekach tuż nad linią rzęs. W tym miejscu jej skóra była tak przesuszona, że zaczęła schodzić i lekko ją piekła. Zastosowała krem i już następnego dnia po dokładnie trzech aplikacjach skóra była bardziej nawilżona i ból minął. To był największy test tego kremu, bo pomógł przy konkretnym problemie. Ja także zauważyłam, że dzięki stosowaniu kremu skóra pod oczami stała się bardziej wygładzona i lepiej nawilżona. Nie mam cieni pod oczami, ani obrzęków, więc trudno oceniać mi skuteczność kremu w tych aspektach. Mnie krem przekonał natomiast dobrym nawilżeniem wrażliwych okolic oczu, tym że nie podrażnia, jest delikatny, a przy tym skuteczny. 

Znacie ten krem?

Komentarze

  1. It's great to hear that you found a new favorite eye cream in the Pure Beauty box! Taking care of the delicate skin around the eyes is indeed crucial, given its thinness and sensitivity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oi.
    Gostei de conhecer esse produto, parece bem consistente e isso ajuda a muito. Gosto de produtos que sejam bem consistentes.
    Beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great article and good blog. Success for your blog ok

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo by mi się przydał taki krem pod oczy ze świetlikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro widzisz, że skóra jest bardziej wygładzona to super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład rzeczywiście rewelacyjny! Muszę go wypróbować :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetlik od dawna jest stosowany dla ochrony oczu, więc w kremie tym bardziej na co dzień:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś widziałam to pudełko i właśnie na krem pod oczy zwróciłam uwagę, więc pewnie jest to znak, aby go wypróbowała. Pozdrawiam serdecznie, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę miała ten krem na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi dobrze:) nie znam tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej tego kremu, myślę, że mogłabym się z nim polubić 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ale często używam świetlika i widzę efekty jego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno z tych ziół, które idealnie sprawdza się także w kosmetyce :)

      Usuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym kremie. Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naturalne składniki zawsze są najlepsze 💚

    OdpowiedzUsuń
  16. I could use a good eye cream. My biggest problem is fluid retention under the eye. Very frustrating. This looks like it could be helpful.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. I am aware of how important is the skin care of the area around the eyes and that is why I am very demanding with every eye contour product I try especially when it comes to wrinkles and fine lines. This brand and its products look really interesting, it certainly got my attention. Thank you for this complete presentation, very useful.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak mi się skończy ten, którego teraz używam to będę miała na uwadze ten.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz