Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji With love- sól do kąpieli Pharma Care by Vis Plantis

 


Czujecie już wiosnę w powietrzu? Dziś na dworzu jest tak pięknie- świeci słońce, słychać śpiew ptaków, że naprawdę ma się wrażenie że nowa pora roku jest tuż za rogiem i za chwilę powita nas w pełnej krasie. Luty w tym roku jest wyjątkowo ciepły, wręcz wiosenny. Czytałam nawet, że pod względem wysokich temperatur może być rekordowy. Dzieci mają wreszcie ferie, dzięki czemu i ja mogę trochę odpocząć :) Wreszcie mam też czas na relaksujące kąpiele, bez pośpiechu, leniwe.  Chwilo trwaj! :) Ostatnio prezentowałam Wam zawartość nowego boxu Pure Beauty. Dziś chciałam Wam przedstawić mojego pierwszego ulubieńca- sól do kąpieli Pharma Care by Vis Plantis


W boxach Pure Beauty dostępne są różne warianty soli, dobierane losowo- mięta+mentol, zielona herbata + mocznik, kasztanowiec+ borowina. Szczerze mówiąc ucieszyłabym się z każdego wariantu, bo każdy ma inne zalety. W moim pudełku znalazłam odświeżającą sól z dodatkiem mięty i okazało się, że to był dla mnie strzał w dziesiątkę.  To sposób na odświeżenie dla ciężkich i opuchniętych nóg oraz zmniejszenie nadmiernej potliwości. Idealnie przyda się się do kąpieli po całym dniu pełnym wrażeń. Mięta, szałwia, mentol, kamfora i naturalny olejek eteryczny z eukaliptusa chłodzą, dają ukojenie zmęczonym stopom, nadają im lekkości i świeżości. Składniki te wykazują również działanie tonizujące i antyperspiracyjne, ograniczając nadmierną potliwość stóp. Kąpiel fantastycznie nawilża i zapobiega pękaniu skóry. Dodatkowo zapach mięty i mentolu orzeźwia, energetyzuje oraz przynosi ulgę w oddychaniu. To prawdziwa naturalna aromaterapia :)

Jak przygotowujemy kąpiel? Wystarczy wsypać 2-3 nakrętki soli do pojemnika z wodą w temperaturze około 36 stopni i zanurzyć stopy. Już po kilku minutach czuje się odprężenie i relaks. Tego każda z nas potrzebuje, nie tylko od święta :) Moczenie stóp w soli do stara, babcina metoda, ale mam wrażenie że powoli wraca do łask. Nasze babcie i prababcie wiedziały co dobre. Taka kąpiel nie tylko regeneruje, odświeża, ale także korzystnie działa na cały organizm. Zresztą, kiedy zmarliśmy, złapał nas deszcz i czujemy że bierze nas przeziębienie moczenie stóp z wodą z solą działa naprawdę zbawiennie.

Znacie tą sól? 

Komentarze

  1. Nie znam ale moczenie nog w wodzie nawet z najzwyklejszą solą wskazane przy przeziębieniu, babcię miały rację, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja też stosuję te babcine sposoby i stwierdzam że są najlepsze :)

      Usuń
  2. Bardzo chętnie sięgam po różne sole do kąpieli. Tej jeszcze nie miałam. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kosmetyki o zapachu mięty, to cudowna sprawa.
    Uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno warto wypróbować z korzyścią dla naszych stóp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie znam tej soli, ale do kąpieli od dłuższego czasu używam La Petite Marseillaise. Co do wiosny to tak, już ją czuć, u mnie rozkwitły krokusy, pigwa ma mnóstwo pączków i malutkie listki, wiele kwiatów kiełkuje, słyszę też wspaniałe śpiewy ptaków, ale niestety wczoraj pogoda się popsuła :( Był deszcz, dzisiaj wprawdzie było sucho, ale dość chłodno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście do wiosny już bliżej, niż dalej :)

      Usuń
  6. Sól do stóp działa cuda po długiej wędrówce, sprawdziłam na sobie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Tradycyjne metody zawsze w modzie, warto do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam wanny niestety tylko miskę do moczenia stópek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Soli z miętą i mentolem jeszcze nie miałam. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, ja jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. Nie znam tej soli, ale napisałaś, że ma w swoim składzie szałwię. Chętnie bym ją wypróbowała!
    Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  11. To racja, pogoda zachwyca. Nie mogłam się doczekać takiego słońca, oby tak pozostało. Nie znam tej soli i ogólnie nie jestem fanką soli do kąpieli, ale może to dlatego, że jeszcze nie użyłam tej jedynej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jeszcze tej soli, ale chętnie ją wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż zamarzyła mi się taka chwila relaksu dla siebie. Powiem Tobie, że u mnie też ciepło, ale deszczowo i najbliższe dni też takie będą, ale nie marudzę. Wiem, że jak przyjdą naprawdę gorące dni, to człowiek aż zatęskni za opadami deszczu. No, ale taki mamy klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo foot bath salts. I could so use a foot bath. I shot all day from morning to dusk at NYFW and it wiped me out along with with my tootsies! This looks like a great product.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Po sól do stóp nawet ja sięgam ;) Idealne przy przeziębieniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt, idealny do relaksacji stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tą markę i jak najbardziej lubię też sięgać po sole :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam tę sól i też jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama raczej nie skorzystam, bo mam prysznic. Dobrze jednak wiedzieć, że jakoś takiej soli jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zwykła miska :) Kąpiel stóp to czysta przyjemność- polecam!

      Usuń

Prześlij komentarz