DERCOSbox od Pure Beauty- sprawdzona kuracja przeciwłupieżowa


Łupież to najczęstsza choroba skóry głowy. Cierpi na nią około 50% społeczeństwa. Z badań wynika, że aż 73% Polaków przynajmniej raz w życiu miało problem z łupieżem. Niestety trzeba mieć też świadomość, że choroba ta często wraca. Wiemy coś o tym... Z łupieżem borykam się od lat zarówno ja, jak i moja córka. Kiedy problem wydaje się opanowany, wystarczy na przykład bardziej stresowy czas, by łupież znowu powrócił. Na szczęście leczenie łupieżu jest proste- wymaga zastosowania odpowiednich szamponów ze składnikami przeciwgrzybicznymi. Trzeba tylko wiedzieć jakie produkty rzeczywiście dobrze się sprawdzają. Pure Beauty ostatnio sprawił nam ogromną niespodziankę specjalnym pudełkiem kosmetycznym DERCOSbox, wypełnionym dermokosmetykami marki Vichy. 
Dercos to pionierska marka pielęgnacji włosów oraz badań dermatologii skóry głowy. Przez ponad 50 lat w laboratoriach Dercos opracowana została precyzyjna wiedza o wpływie biologicznych i środowiskowych czynników na zdrowie skóry głowy oraz piękno włosów. Przyznaję, że to najlepsza marka pielęgnacji włosów z jaką miałam styczność. 




VICHY DERCOS DS Szampon przeciwłupieżowy włosy normalne i przetłuszczające się

Kuracja przeciwłupieżowa dla włosów i skórt głowy borykających się z problemem trudnego do usunięcia i nawracającego łupieżu. Eliminuje do 100% widocznego łupieżu już po pierwszym użyciu oraz łagodzi i zmniejsza uczucie swędzenia skóry. 


Na rynku pojawiła się nowość w serii Dercos, w postaci opakowania uzupełniającego o pojemności 500ml. To ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie. W porównaniu do zakupu dużej butelki otrzymujemy do 110 ml szamponu gratis. Prawda, że to się opłaca? Dodatkowo wybór opakowania uzupełniającego zamiast kolejnej butelki tego szamponu oznacza o 77% mniejsze zużycie plastiku. Te liczby mnie przekonują :)


VICHY DERCOS K Peelingujący szampon przeciwłupieżowy

To hipoalergiczny, przetestowany na wrażliwej skórze głowy szampon peelingujący. Formuła o pH 5,5, czyli zbliżonym do naturalnego pH skóry głowy, pomaga walczyć z widocznym łupieżem, powstającym wskutek zachwiania równowagi mikrobiomu skóry głowy. Dzięki delikatnej formule złuszczającej szampon eliminuje widoczny łupież i jego pozostałości, nawet te przylegające do włosów i skóry głowy.  W jego składnikach aktywnych  znajdziemy 1,3% złuszczającego kwasu salicylowego, przeciwgrzybiczny pirokton olaminy i nawilżającą glicerynę. 

Jeżeli szukacie sprawdzonych, naprawdę skutecznych szamponów przeciwłupieżowych to koniecznie wypróbujcie produkty od Vichy. U nas sprawdzają się rewelacyjnie i z pewnością będziemy do nich wracać :)

Współpraca reklamowa

#JAkontraŁUPIEŻ #MEvsDANDRUFF #vichy #dercos #haircare #skincare #vichypoland #testowaniesponsorowane

Komentarze

  1. Ja na szczęście nie mam problemu z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję, skoro takie skuteczne :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno sprawdzi się dla osób z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  4. No spadłaś mi jak z nieba, właśnie szukam czegoś takiego, super!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty warte uwagi. Miałam kiedyś ten problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć na uwadze te szampony w razie problemu z łupieżem :)

      Usuń
  6. Ja - na szczęście - nie mam takiego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. These products must work great.
    Thanks for the info and sharing.

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks like a great box to discover!

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo dobry produkt, stale obecny u nas bo córcia ma problemy z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te kosmetyki apteczne.
    Nie mam problemu, zatem nie stosuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat nie potrzebuję tych produktów, ale dla osób z łupieżem na pewno będą przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbuję skoro tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te szampony na łupież;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze znać takie produkty na przyszłość :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie stosowałam. Jeśli polecasz, to na pewno jest tego warty. No i to ekologiczne opakowanie. Super! Pozdrawiam serdecznie Rodzinke🤗

    OdpowiedzUsuń
  16. Box wydaje się intrygujący. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami, ale z tego co widzę, warto się im przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tych szamponach :) Wiem komu polecić!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre produkty dla osób z problemami skóry głowy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Myśle ze powinny sie dobrze sprawdzić te produkty u grupy docelowej.

    OdpowiedzUsuń
  20. O! Właśnie tego typu szamponu szukałam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na szczęście nie mam tego problemu

    OdpowiedzUsuń
  22. To pudełko jest naprawdę rewelacyjne :) Co prawda, same produkty sprawdzę po ciąży, ale cieszę się, że mam okazję je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysta przyjemność móc je wypróbować :) Świetnie się sprawdzają!

      Usuń
  23. Szampon idealny dla mnie! Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam polecić skuteczny produkt :)

      Usuń
  24. Nie mam problemu z łupieżem, ale mój mąż tak i używa właśnie tego szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy szampon przeciwłupieżowy jaki miałam do tej pory :)

      Usuń
  25. Taki szampon byłby idealny dla mnie. Dziękuję Ci za to, że podzieliłaś się z nami postem na temat tego produktu. Pozdrawiam Cię cieplutko, z serdecznością i od serducha 🥰😘💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i również serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń

Prześlij komentarz