Box od Pure Beauty z kosmetykami Mixa


 Z utęsknieniem czekam już na cieplejsze dni kiedy wreszcie będę mogła na dno szafy schować grube swetry. Niedługo każda z nas pokaże trochę więcej ciałka, więc tym bardziej warto już teraz więcej czasu poświęcić na odpowiednią pielęgnację skóry. Tym bardziej, że zimą skóra jest bardziej podatna na wysuszenie i przez to może wyglądać na szarą i mało elastyczną. Bardzo ucieszyłam się z nowego boxu jaki otrzymałam od Pure Beauty, dzięki któremu mogę lepiej zadbać o sobie i przygotować skórę na powitanie wiosny. W tym pudełku kosmetycznym czekały na mnie perełki marki Mixa z linii Ceramide Protect, przeznaczone do skory suchej i bardzo suchej, a także atopowej. Nowoczesne formuły bazują na najnowszych osiągnięciach w dziedzinie dermatologii, dzięki czemu zapewniają skórze to co najlepsze. Kosmetyki zawierają w swoim składzie skwalan oraz ceramidy- substancje pozwalające stworzyć na powierzchni skóry swego rodzaju powłokę ochronną. W boxie znalazłam aż cztery kosmetyki tej marki. Poznajcie je bliżej!



MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT Multifunkcyjny krem odbudowujący

Krem zawiera 10% kompleks składników odżywczych: ceramidy, skwalan i glicerynę. Co to za sibstancje? Ceramidy naturalnie występują w zewnętrznych warstwach naskórka, odpowiedzialne za wspieranie bariery ochronnej. Skwalan z kolei znany jest z właściwości zatrzymywania wilgoci w naskórku. Gliceryna jest natomiast dobrze znana ze swoich właściwości intensywnie nawilżających i ochronnych. Krem skutecznie chroni i wspiera barierę ochronną skóry. Doskonale sprawdza się przy cerze bardzo suchej  i wrażliwej. Można go stosować do pielęgnacji twarzy, dłoni i ciała. Efekty są widoczne od pierwszego użycia.

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT Balsam do ciała

Balsam wspiera barierę ochronną skóry i chroni ją przed suchością nawet przez 24 godziny dzięki swojej formule z 6% kompleksem składników aktywnych: ceramidami, lipidami i gliceryną. Intensywnie nawilża skórę nawet do 24 godzin. Chroni i wspiera skórę przed nadmiernym wysuszeniem. Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. 

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT Krem do rąk

Fantastycznie sprawdza się nawet przy bardzo suchej i wrażliwej skórze dłoni. Natychmiast łagodzi i chroni, a także nawilża ją przez aż 48 godzin. Bogata i odżywcza 10% formuła sprawia, że nawet przesuszona skóra staje się odżywiona, otulona i zabezpieczona. Zawiera ceramidy i glicerynę. Krem błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.

MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT UREA CICA REPAIR+ Multifunkcyjny krem

Krem zapewnia intensywną regenerację suchej i szorstkiej skóry. Redukuje szorstkość, łuszczenie się, regeneruje skórę i chroni ją. Posiada formułę z 10% kompleksem składników aktywnych: mocznikiem i niacynamidem. Ma gęstą i bogatą konsystencję, która jest lekka na skórze i szybko się wchłania. 

Znacie kosmetyki Mixa? Który produkt szczególnie Was zainteresował?


Współpraca reklamowa


#mixa #skincare #mixabodyjar #ceramideprotect #ureacicarepair
@mixa_polska


Komentarze

  1. Oh Mixa. I hear only good reviews about it, so i want it too. Happy Weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet, widuje tę firmę w sklepach, ale jeszcze nie próbowałam...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto bliżej poznać tą markę. Fantastycznie sprawdza się nawet przy bardzo suchej skórze :)

      Usuń
  3. I ja marzę o schowaniu ciepłych rzeczy do szafy.
    Zupełnie zapomniałam, że ta marka istnieje. Dziękuję za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku tej marki. Muszę wypróbować :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków.
    Zainteresowały mnie balsam do ciała i krem do rąk.
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię te kosmetyki są super nawilżające:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki zestaw kosmetyków to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, Mixa. Bardzo lubię ich płyny micelarne.
    Krem do rąk miałam inny, regeneracyjny, ale nie sprawdził mi się. Może ten który pokazałaś jest lepszy.
    Pozostałych produktów nie znam, ale pewnie wypróbuję kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich limitowane boxy. Zawsze zaskakują, a ten już w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych kosmetyków, ale jestem bardzo ciekawa czy będziesz zadowolona. Udanego testowania 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam markę doskonale i też chętnie sięgam po te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od czasu do czasu kupuję balsamy MIXA, bo są w miarę bezpieczne przy atopii.
    Czy produkty zmieniły szatę? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przynaję, że jestem łasa na takie boxy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię jesień i zimę, więc nie za specjalnie wyczekuję cieplejszych dni 😁 A tych kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- świetnie się sprawdzają, zwłaszcza przy suchej skórze :)

      Usuń
  15. Pudełko eleganckie, choć inne wzory bardziej mi się podobały, jeśli chodzi o Pure Beauty. Tu jednak mamy box dedykowany konkretnej marce. Zaciekawiły mnie zresztą te produkty. Może coś z tego kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich bardzo zadowolona i polecam z całego serca :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny zestaw produktów :D Najbardziej zaciekawił mnie ten krem do rąk :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam sporo dobrych opinii na temat tej marki. Muszę ją w końcu wypróbować :) ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw kosmetyków, najbardziej zaciekawił mnie balsam do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować- u mnie sprawdza się rewelacyjnie :)

      Usuń
  19. Krem do rąk mnie zainteresował. Moja mama i siostra są fankami tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym ten balsam wypróbowała. Musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już coraz cieplej, więc mam nadzieję że grubsze ubrania lada dzień wylądują na dnie szafy.
    Markę kojarzę ale żadnego z ich kosmetyków nie miałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Great article and good blog. Success for your blog ok

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe kosmetyki, chyba nie miałam jeszcze nic z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne pudełko ;) chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno używałam płynu do demakijażu i byłam zadowolona.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny jest ten box, jestem w nim zakochana :) Cudowny zestaw produktów, które chętnie używam i będę używać. Delikatne, w sam raz dla mnie :)
    Ja też z utęsknieniem wypatruję już wiosny, tych ciepłych, pogodnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam, ale te kosmetyki świetnie by mi się sprawdziły w obecnym czasie. Aktualnie używam mgiełki do ciała i widzę, że moje ciało tęskni za dobrze nawilżającym balsamem. Krem do rąk zaraz będę dosłownie wykręcać, by wycisnąć jeszcze parę kropli, więc powiem Tobie, że chętnie zerknę na te kosmetyki i zobaczę, czy to będzie coś dla mnie na dłużej, bo i tak czekają mnie zakupy kosmetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna zawartość pudełka :) Mam i testujemy wszystko wraz z moja mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też już czekam, aż będzie cieplutko :). Pierwszy kremik bym chętnie wypróbowała, w ogóle cały zestawik kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ten box. Nie używam kosmetyków nawilżających szczególnie balsamów bo się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  31. Krem do rąk brzmi ciekawie :) ja mam duży problem z suchą skórą dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  32. Te produkty są fajne . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej marki, ale najchętniej wypróbowałabym balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic. My website: ភ្នាល់បាល់អនឡាញ Thank you for your interest.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz