SERUMIXUJ Pure Beauty


Dzięki Pure Beauty nowy rok zaczęłam z przytupem. Na początku stycznia do moich drzwi zapukał kurier z fantastycznymi boxami wypełnionymi po brzegi rewelacyjnymi kosmetykami. Ostatnio pokazałam zawartość pudełka HappyVeganuary, a dziś mam chcę Wam pokazać box Serumixuj. Już sama nazwa boxu brzmi intrygująco.  Serumixuj to pudełeczko po brzegi wypchane najlepszymi serami do twarzy najlepszych marek, czyli marki Garnier, Loreal oraz Mixa

Dzięki boxowi dowiedziałam się jak łączyć ze sobą składniki aktywne, tak aby zapewnić naszej skórze wszystko, co najlepsze w zależności od tego, czego w tym momencie potrzebujemy - rozświetlenia i nawilżenia, redukcji zmarszczek i odżywienia, wygładzenia i nawilżenia. Akcja Serumixuj trwa właśnie w drogeriach Rossmann. Kupując dwa sera, trzecie (najtańsze) otrzymujemy w prezencie. Tylko pośpieszcie się! Akcja trwa tylko do końca stycznia. 

 L'OREAL PARIS REVITALIFT CLINICAL Serum do twarzy z 12% czystej witaminy C, witaminą E i kwasem salicylowym

Serum zawiera 12% witaminy C + witaminę E + kwas salicylowy dla widocznej poprawy 3 kluczowych, pierwszych oznak starzenia: niejednolitego kolorytu, zmarszczek i rozszerzonych porów. Witamina C jest silnym antyoksydantem, który pomaga nadać skórze blask i zredukować oznaki starzenia. Kwas salicylowy ma właściwości złuszczające, pomaga zmniejszyć widoczność porów i wygładzić teksturę skóry. Witamina E jest z kolei antyoksydantem, który wraz z witaminą C pomaga chronić skórę przed stresem oksydacyjnym. Efektem jest 2x bardziej rozświetlona i 3x gładsza skóra w 1 miesiąc. Już po pierwszym użyciu skóra jest nawilżona i wygląda na bardziej rozświetloną, gładszą.


MIXA HYALUROGEL Serum nawilżające z kwasem hialuronowym

Serum łagodzi skórę wrażliwą od pierwszego zastosowania, redukując uczucie dyskomfortu i ściągnięcia. Zapewnia intensywne nawilżenie przez 24h. Po 4 tygodniach skóra jest wyraźnie gładsza, bardziej miękka, wypełniona i wygląda zdrowiej. Serum ma przyjemną konsystencję i szybko się wchłania i nie klei się. Zawiera wysokie stężenie składników aktywnych: 5% witamina B3+Prowitamina B5+Kwas Hialuronowy. 

GARNIER VITAMIN C Super serum na przebarwienia

Jest to wegańskie serum z silnie skoncentrowanym kompleksem witaminy C, niacynamidu i kwasu salicylowego. Redukuje przebarwienia, rozświetla i działa przeciwzmarszczkowo. Już po 6 dniach widoczność przebarwień jest zredukowana.

GARNIER PURE ACTIVE Serum przeciw niedoskonałościom

To pierwsze czarne serum od Garnier ze skoncentrowaną 4% formułą (Niacynamid+AHA+BHA), które szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze czarnych śladów. Serum skutecznie redukuje niedoskonałości, przebarwienia i wyrównuje koloryt. Kwas AHA działa złuszczająco i wygładzająco, kwas BHA pomaga zredukować niedoskonałości i zwężać pory, a niacynamid zapewnia uczucie ukojenia i przywraca skórze komfort. Dużo dobrego robi także zawarty w serum węgiel, który słynie ze swoich oczyszczających i matujących skórę właściwości. Już po pierwszym użyciu skóra jest widocznie gładsza i zmatowiona. 

L'OREAL PARIS REVITALIFT LASER PURE RETINOL GŁĘBOKIE ZMARSZCZKI Serum na noc

Serum to pomaga wygładzić i rozświetlić skórę, a także wspiera walkę z nawet głębokimi zmarszczkami. Zawiera on 0,2% czystego retinolu, a także kwas hialuronowy i odżywcze olejki. Uwaga! Czysty retinol może wywoływać zaczerwienienie, mrowienie lub suchość skóry. Skóra może potrzebować czasu, aby przyzwyczaić się do tak silnego składnika, dlatego ważne jest stopniowe zwiększanie częstotliwości aplikacji.


L'OREAL PARIS REVITALIFT FILLER Serum do twarzy z 1,5% czystego kwasu hialuronowego

Zawiera 3 rodzaje kwasu hialuronowego:makro, mikro i mikrowypełniający. Dzięki temu tworzy na powierzchni skóry barierę zapobiegającą nadmiernej utracie wody, zapewniając efekt nawilżenia oraz stopniowo wypełnia od wewnątrz drobne linie i zmarszczki. Zawarte w serum składniki wygładzają powierzchnię skóry, wspomagają ujędrnienie i redukują zmarszczki. Szybkie rezultaty w 1 godzinę. Skóra jest intensywnie nawilżona i bardziej jędrna u 80% kobiet. 

ᴡᴇź ᴜᴅᴢɪᴀᴌ ᴡ ᴀᴋᴄᴊɪ sᴇʀᴜᴍɪxᴜᴊ: ᴋᴜᴘ ᴅᴡᴀ sᴇʀᴀ, ᴀ ᴛʀᴢᴇᴄɪᴇ (ɴᴀᴊᴛᴀńsᴢᴇ) ᴏᴛʀᴢʏᴍᴀsᴢ ᴡ ᴘʀᴇᴢᴇɴᴄɪᴇ!ᴀᴋᴄᴊᴀ ᴛʀᴡᴀ ᴡ ᴅʀᴏɢᴇʀɪᴀᴄʜ ʀᴏssᴍᴀɴɴ ᴅᴏ 31 sᴛʏᴄᴢɴɪᴀ!

Które sera szczególnie Was zaciekawiły? Miałyście już okazję je przetestować?




#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA
#garnier #lorealparis #mixa #skincare #serumixuj

Komentarze

  1. Lubię używać różnych serum :).

    Twoich jeszcze nie miałam ale jestem ciekawa tego z Garnier z węglem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty, serum z witaminą c od Garniera zaciekawiło mnie najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wybrać się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych kosmetyków nie znam.
    Serum to kosmetyk którego moja cera nie lubi- mało który nie powoduje u mnie „zapchania cery”.
    Z tego postu, najbardziej zaciekawił mnie Mixy- kosmetyki Garnier i Loreal, stosuje tylko na włosy, bo w przypadku pielęgnacji twarzy nie sprawdzają mi sie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat super służą :) Sera trzeba też dobierać odpowiednio do rodzaju skóry.

      Usuń
  5. Na takie serum przeciwko niedoskonałościom chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amei ver essa caixinha recheada de bons produtos. Tem produtos excelentes para usar no dia a dia.
    Beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Estas caixas causam uma impressão incrível :) Estou encantada com elas!

      Usuń
  7. Podobają mi się te produkty. Może wypróbuję serum z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty L'OREAL mnie zainteresowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mam pudełeczko :) Na razie jeszcze nie testuję, dopiero sprawdzę je po ciąży, ale uważam że jest mega! Lubię te dodatkowe pudełka, są świetne- tematyczne :) Każde to jak kinder niespodzianka w wersji dla dorosłych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ile emocji :) Nie sposób ich nie uwielbiać :)

      Usuń
  10. Chyba przed wiosną trzeba jakieś serum zastosować...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko pełne kosmetyków! To mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego typu promocje są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great Cosmetics. My favorite is the Retinol Serum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie testowałam żadnego z tych kosmetyków. Może kiedyś się na któreś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. To serum na przebarwienia mnie zainteresowało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza :) Stosuję od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

      Usuń
  16. Mam trzy sera z tych, które pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba nie miałam okazji używać żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne sera, ja najbardziej lubię to z retinoleem

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przetestowałabym to serum z witaminą c

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej zaciekawiło mnie to serum dla skóry wrażliwej :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne sera! Zwłaszcza to pierwsze mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne pudełko pełne szczęścia 🤩

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne produkty, warte przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście w boxie znalazło się wiele wspaniałych rzeczy.
    Miłego użytkowania :) Mnie najbardziej ciekawi serum z Mixa.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że serum Mixa mile mnie zaskoczyło :)

      Usuń
  25. Nie słyszałam wcześniej o tej akcji. Wybiorę się jutro do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że załapałaś się na tą akcję :)

      Usuń

Prześlij komentarz