Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Hello Winter-serum Miracle Pure od MAX FACTOR

               

Ale ten czas leci! Dopiero co, witaliśmy Nowy Rok, a teraz mamy już końcówkę stycznia. Miesiąc jak zwykle mija mi bardzo intensywnie, przez co mam wrażenie że dni mijają jeszcze szybciej. Staram się w tym codziennym pędzie nie zapominać także o pielęgnacji. Całkiem niedawno prezentowałam Wam najnowszy box Pure Beauty z edycji Hello Winter. Zdążyłam przedstawić już mojego pierwszego ulubieńca, a teraz nadszedł czas na wyłonienie drugiego. Wybór nie był łatwy, bo produkty z boxu idealnie wpasowały się w mój gust i bieżące potrzeby. Ostatnio chętniej sięgam po sera, mogę nawet powiedzieć że to jedno z moich najlepszych kosmetycznych odkryć. To dlatego wszem i wobec ogłaszam, że moim drugim ulubieńcem tej edycji jest serum Miracle Pure od MAX FACTOR. Jest to jeden z tych kosmetyków, od których można się uzależnić :) Serum natychmiast rewitalizuje skórę, nadając jej nawilżony i naturalnie wyglądający blask. Zawiera aż 95% składników pochodzenia naturalnego. W jego składzie jest witamina C, która chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi i zapewnia rozświetloną i bardziej świetlistą cerę. Dzięki zawartemu w serum niacynamidowi koloryt skóry jest bardziej wyrównany. Składnik ten wspomaga także produkcję kolagenu. Serum zawiera także złote perełki rozświetlające, które są pochodzenia naturalnego i fantastycznie wtapiają się w skórę. 



Jak go stosować?

Wystarczy nałożyć 2-3 krople serum na dłoń i delikatnie wmasować w skórę twarzy i szyi. Serum ma wygodny w użyciu aplikator. Kosmetyk świetnie rozprowadza się na skórze i błyskawicznie się wchłania. Serum można stosować samodzielnie lub  pod makijaż. Można je także połączyć z podkładem dla wzmocnienia pielęgnacji skóry. Dodatkowy plus przyznaję za zapach- jest delikatny, a przy tym tak delikatny, że przywodzi mi na myśl dobre perfumy. Bardzo podoba mi się także szklane opakowanie, które nie tylko jest bardziej przyjazne dla środowiska, ale i pozwala podziwiać złote drobinki zanurzone w serum.


Zaraz po aplikacji skóra jest wyraźnie nawilżona i odświeżona. Im dłużej stosujemy serum, tym efekty są bardziej widoczne. Już po tygodniu skóra wygląda na jaśniejszą, a koloryt skóry jest wyrównany. Po miesiącu drobne zmarszczki wyglądają na zredukowane, a pory są mniej widoczne. Ja także mogę potwierdzić, że serum sprawia że skóra jest bardzo przyjemna w dotyku, miękka, świetnie nawilżona. Wiadomo, że na dobrze nawilżonej skórze zmarszczki są mniej widoczne i ten efekt także dosyć szybko zauważyłam. Z pewnością serum Max Factor wprowadzę do moich codziennych kosmetycznych rytuałów. Znacie ten produkt? Stosujecie sera? 

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Bardzo zachęcająca recenzja. Lubię tą markę. Serum chętnie stosuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że skóra jest nawilżona po tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum od Max Factor?! To dla mnie prawdziwa nowość. Muszę wypróbować :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne serum, chętnie wypróbuję, takiego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie byłam bardzo ciekawa tego serum. Fajnie działa, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Rozumiem ją, to jeden z moich ulubieńców :) Świetnie się u mnie sprawdza.

      Usuń
  7. 3 krople? Super, chyba się skuszę.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam bliższego kontaktu z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No przyznam, że takie serum bym chętnie zakupiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sounds like a good serum.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sam raz dla mnie, dziękuję kochana za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny produkt. Lubię czasem sięgnąć po dobre serum. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu się przyda dodatkowe wsparcie dla skóry :)

      Usuń
  13. Serum wydaje się godne uwagi, chętnie mu się przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno z najlepszych serów, które miałam okazję testować :)

      Usuń
  14. Wypróbuję, jeśli tylko będzie okazja. Pozdrawiam serdecznie na nowy, udany tydzień. 🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę to serum. Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki tej marki, ale tego serum jeszcze nie używałam. Chętnie je wypróbuję. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię tą markę, a serum bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło :)

      Usuń
  17. Uwielbiam sera, dlatego też sposobalo mi się to, które tutaj przedstawiłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo polubiłam się z serami. Nie wyobrażam już sobie bez nich codziennej pielęgnacji :)

      Usuń
  18. To coś dla mnie. Moja skóra byłaby zachwycona tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz