Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Birthday- odmładzające serum z retinolem Bioliq

 


Jak tam kochani mijają Wam święta? Mam nadzieję, że odpoczywacie i ładujecie akumulatory mając wreszcie więcej czasu dla bliskich. Każdy z nas potrzebuje takiego resetu, wycieszenia, po którym będziemy mieli siły do działania. Niebawem wejdziemy w nowy rok, więc warto by tej energii nam nie zabrakło, szczególnie w obliczu wyzwań, które są przed nami. To dobry czas, żeby pomyśleć też o sobie i zadbać o kondycję skóry. Całkiem niedawno prezentowałam Wam zawartość pudełka Pure Beauty, które sprawiło mi dużo radości i okazało się fantastyczną niespodzianką. Okres świąteczny sprzyja testowaniu nowych kosmetyków :) Dziś chcę Wam zaprezentować mojego drugiego ulubieńca tej edycji boxu od Pure Beauty. Moim kosmetycznym hitem okazało się PRO odmładzające serum z retinolem Bioliq. Takie dodatkowe wsparcie w pewnym wieku staje się obowiązkowe, jeżeli zależy nam na zachowaniu skóry w dobrej kondycji i zniwelowaniu zmarszczek. Z Bioliq polubiłam się już jakiś czas temu. To marka dermokosmetyków inspirowana najcenniejszymi ekstraktami roślinnymi, pozyskiwanymi w procesie ekstrakcji, pozwalającej na skuteczne zachowanie ich unikalnych właściwości i aktywności biologicznej. Kosmetyki Bioliq fantastycznie sprawdzają się na mojej skórze, dlatego bardzo ucieszyłam się, że znalazłam to serum w pudełku Pure Beauty. 


Bioliq PRO to intensywna pielęgnacja dedykowana kobietom w każdym wieku. Serum łączy cenne działanie czystego retinolu w wysokim stężeniu 0,3% z retinoidem HPR nowej generacji, tworząc kompleks gwarantujący silne odmłodzenie skóry. Dzięki promotorom przenikania i aktywatorowi, który działa synergicznie z retinolem, składniki aktywne szybciej docierają do głębszych warstw skóry, zapewniając intensywniejsze działanie przeciwzmarszczowe. Obecność oleju z pestek malin i skwalanu wspomaga regenerację komórek skóry, pozostawiając ją jedwabiście gładką i odnowioną. 

Serum bardzo fajnie nakłada się na skórę dzięki wygodnemu aplikatorowi. Można je stosować codziennie lub z przerwami, jeśli skóra nie posiada zbudowanej tolerancji na retinol. Ważne jest także, aby w czasie kuracji pamiętać o stosowaniu filtrów UV minimum SPF 30, ponieważ skóra jest wówczas bardziej wrażliwa. 

Pomimo oleistej konsystencji szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filtru. Dodam, że serum ma bardzo przyjemny, słodkawy zapach :) Rano budzę się z wyraźnie ładniejszą oraz gładszą cera. Na większe efekty trzeba poczekać, ponieważ kuracja powinna trwać dłużej, jednak warto być systematycznym :) Ważne jest również to, że serum nie wywołało u mnie żadnych podrażnień. Z pewnością będę do niego wracać.

Stosujecie kosmetyki z retinolem?

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. mam to serum, ale jeszcze czeka na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie zostawia tłustego filtru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tej marki nie było jeszcze u nas w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej serii serum pod oczy z masażerem, fajny był!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym serum. Chętnie wypróbuję :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie retinol nie działa, dlatego wolę retinal 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę markę, bo mnie nie uczula, jest łagodna, ale dość dobra, pomocna w pielęgnacji. Ostatnio coraz więcej serum używam, bo wiek robi swoje i cera nie jest już tak tłusta, jak miałam kiedyś, że połowa kremów nie wchłaniała mi się, musiałam nadmiar zmywać chusteczką, teraz wchłaniam dużo i wszystko. Pozdrawiam serdecznie, uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo polubiłam się z produktami tej marki :)

      Usuń
  8. Ciekawe serum :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej unikam kosmetyków do twarzy, ale ciekawa jestem jak spisałoby się to serum na cerę naczynkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Retinol przyspiesza gojenie skóry, dlatego sprawdzi się nawet u osób ze skórą naczyniową, wrażliwą, a nawet atopową :)

      Usuń
  10. I haven't tried this serum. Thank you for sharing!
    Happy Holidays!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś inne serum tej firmy,ale nie powaliło mnie na kolana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo dobrze sprawdzają się produkty tej marki :)

      Usuń
  12. Brzmi całkiem ciekawie. Lubię kosmetyki z retinolem. Mam krem na noc z tym składnikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od niedawna stosuję serum, z retinolem bardzo lubię, zawsze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super że ma ładny zapach, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filtru

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś zdecydowanie dla mnie! Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz