Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Birthday- peelingujący szampon przedłużający świeżość włosów So!Flow



Już tylko kilka dni zostało do Wigilii! W tej przedświątecznej krzątaninie staram się nie zapominać o sobie i wygospodarować czas na chwilę wytchnienia. W urodzinowym boxie od Pure Beaty znalazło się mnóstwo fantastycznych produktów i nie miałam zamiaru długo czekać z ich przetestowaniem. Czułam, że wiele z tych kosmetyków może się u mnie świetnie sprawdzić i nie myliłam się! Każdy z produktów mile mnie zaskoczył, ale szczególnie duże wrażenie zrobił na mnie peelingujący szampon przedłużający świeżość  włosów So!Flow. Testowałam go razem z moją nastoletnią córką, która boryka się z trądzikową skórą i szybko przetłuszczającymi włosami- wiadomo "uroki" młodzieńczego wieku ;) Przyznaję, że mnie także ten problem jest nieobcy, zwłaszcza teraz kiedy noszę czapki. Mam wrażenie, że włosy jeszcze szybciej się przetłuszczają i są strasznie przyklapnięte. Wybór odpowiedniego szamponu ma kolosalne znaczenie. 


Pamiętam o regularnych peelingach skóry, jednak peelingujące szampony stosuję dopiero od niedawna. Szczerze mówiąc nie zdawałam sobie sprawy, że przy przetłuszczających włosach jest to tak istotny zabieg. Zdrowe i piękne włosy wyrastają z zadbanej skóry głowy, dlatego warto o nią zadbać poprzez jej regularne oczyszczanie i złuszczanie. Gdy skóra głowy nadmiernie się przetłuszcza i włosy szybko tracą świeżość i objętość, dobrze sprawdzi się u nich peelingujący szampon so!flow, który dogłębnie oczyści włosy i skórę głowy, przywracając im komfort, świeżość i sprężystość. Szampon zawiera porcelanową glinkę, która ma zdolność pochłaniania sebum i zwężania porów, dzięki czemu redukuje nadmierne przetłuszczanie się włosów i zapewnia im długotrwałe poczucie czystości i świeżości. Dodatek naturalnego mikroziarnistego składnika peelingującego usuwa martwy naskórek i zanieczyszczenia ze skóry głowy, przynosząc jej komfort i orzeźwienie. Szampon zawiera także grzyb reishi, który jest doskonałym przeciwutleniaczem, nawilża i wygładza. 

Jakie wrażenia po umyciu? Szampon ma bardzo przyjemny, słodki zapach i świetnie się pieni. Wystarczy naprawdę niewielka ilość szamponu, by wytworzyła się duża piana. Przy tym bardzo dobrze się spłukuje i (co podkreśla moja pociecha) nie szczypie w oczy :) Włosy po umyciu są przyjemne w dotyku, uniesione u nasady i świetnie się układają. Co najważniejsze, dłużej utrzymują także świeżość i wolniej się przetłuszczają. Z pewnością będziemy wracać do tego szamponu częściej :)


#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Ciekawy produkt. Może się skuszę 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. A very high quality shampoo, that is very good for the health, and strengh of the long hair.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie się rozejrzeć za tym szamponem bo moje włosy ostatnio bardzo bez życia są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze dowiedzieć się czegoś nowego ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nawilża. To bowiem dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam duży problem z przetłuszczającymi się szybko włosami. Chętnie wypróbuję ten szampon skoro tak dobrze się sprawdza :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kosmetyk, chętnie wypróbuję, szczególnie teraz zimą, gdy nosi się czapki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja chętnie użyję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę miała ten szampon na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks so much for the review. I used to use their products, but the place I would buy their stuff has closed. So great to see this review! Thanks for your being here! Happy Holidays!

    OdpowiedzUsuń
  11. So great to know your results from this hair product. Always looking for a good moisturizer.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja Kochana, ten szampon jest naprawdę super! Bardzo się cieszę, że mogłam go wypróbować, jak dla mnie rewelacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosuję szampony nawilżające włosy. Ten raczej je wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampon przedłużający świeżość włosów? Brzmi świetnie, muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tym szamponie. Ja też mam w domu nastolatkę, która boryka się z przetłuszczającymi się włosami. Muszę go kupić dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W sezonie "czapkowym" taki "must have". Pozdrawiam rodzinkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam okazji testować produktów tej firmy, chociaż nie raz mnie kusiły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie robiłam sobie peelingu skóry głowy :)
    Mimo że zazwyczaj stosuje szampony do włosów farbowanych, to i na ten też się chyba skusze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam takiego. Osobno stosuję peeling, a osobno szampon. Interesujący produkt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem z niego wyjątkowo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz