Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Zrelaksuj się- wegańskie płatki pod oczy z kolagenem roślinnym MUJU


 Ale dziś przymroziło! Pierwszy raz tej jesieni słupek rtęci pokazywał -7 stopni. Czas się przyzwyczaić- w końcu już prawie grudzień. Zimą skóra najłatwiej się przesusza, więc warto zadbać o właściwą pielęgnację. Nosa z domu nie chce się wychylać, a że niedawno otrzymałam kolejny mega bogaty box od Pure Beuaty  wreszcie mam dużo czasu na testowanie nowinek kosmetycznych. Kilka dni temu prezentowałam Wam zawartość najnowszego boxu, a teraz nadszedł czas na wyłonienie pierwszego ulubieńca tej edycji. Powiem Wam, że wybór nie był prosty, bo pudełko zawierało mnóstwo fantastycznych produktów. Boxy od Pure Beauty zawsze zachwycają wspaniałymi nietuzinkowymi perełkami. Ostatecznie jednak moim prywatnym zwycięzcą tej edycji zostały... wegańskie płatki pod oczy z kolagenem roślinnym MUJU. Muszę powiedzieć, że wymiatają! 

Skóra pod oczami jest bardzo wrażliwa, wiotka i właśnie teraz- wyjątkowo łatwo ulega przesuszeniu. Mróz, zimny wiatr bardzo niekorzystnie działają na kondycję naszej skóry, dlatego takie dodatkowe wsparcie w formie płatków idealnie się sprawdza. Błyskawicznie pomagają one przywrócić nawilżenie i elastyczność skóry i mam wrażenie, że działają jak kojący kompres. Zawarty w nich kolagen zmniejsza obrzęki i cienie pod oczami i sprawia że skóra staje się gładka i uelastyczniona. Aloes wykazuje z kolei działanie łagodzące i przeciwzapalne, a zawarte w nim witaminy odżywiają wiotką skórę. Jak ich używać?  Na początek należy dokładnie oczyścić twarz i nałożyć maseczkę pod oczy. Należy upewnić się, że dobrze przylega. Spokojnie! Płatki są idealnie "skrojone" i łatwo się je dopasowuje. Maseczkę pozostawiamy na skórze na 15-20 minut. Po tym czasie delikatnie wmasowujemy pozostałą substancję w skórę. Po zdjęciu maseczki zauważyłam, że skóra stała się wyraźnie gładsza i bardziej sprężysta. Zmarszczki wydają się spłycone, a cienie pod oczami mniej widoczne. Właśnie na takim efekcie mi zależało!

W opakowaniu jest aż 30 płatków, co oznacza że wystarcza ono na 15 sesji pielęgnacyjnych. Dodatkowy plusik przyznaję za proekologiczne rozwiązania. Płatki wykonane są z włókien biodegradowalnych, dzięki czemu są przyjazne dla środowiska. Dodatkowo opakowanie także zostało wykonane z materiałów przyjaznych naszej planecie. Składa się z warstwy papieru ekologicznego, kleju rozpuszczającego się pod wpływem wody oraz biodegradowalnej folii. Opakowanie nie zawiera aluminium, dzięki czemu ulega szybkiej biodegradacji. Brawo!

Znacie te płatki? 

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Nie znam tych płatków, ale zapowiadają się świetnie. Podoba mi się też ich ilość w opakowaniu 💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny produkt. Używam produktów ze śluzem ślimaka. Jak znajdę te właśnie, to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tych płatkach! Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W opakowaniu jest sporo płatków. To dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze w ogóle nie używałam płatków pod oczy, ale zostałam skutecznie zachęcona 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tych płatków.
    Dobrze, że są przyjazne dla środowiska - i oby było więcej takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Parece muito bom e refrescante. Confesso que nunca usei mas, achei interessante.
    beijos.



    www.parafraseandocomvanessa.com.br

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Este é um produto muito interessante. Definitivamente vale a pena tentar :)

      Usuń
  8. Super, że jesteś zadowolona. Też bym chętnie z takich skorzystała...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te płatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i też się cieszę, że jesteś zadowolona z tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe płatki. Rzeczywiście teraz, gdy przebywamy więcej czasu w domu, można bardziej zadbać o skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, warto wykorzystać ten bardziej leniwy czas na staranniejszą pielęgnację :)

      Usuń
  12. Całkiem ciekawy produkt :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja żona też chodzi z tymi płatkami pod oczami 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te płatki. Już gdzieś je widziałam. Czas je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie próbowałam - może nadszedł ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tego typu płatki pod oczy, ale tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie nowość! Muszę wypróbować skoro tak dobrze się sprawdza :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te płatki w zapasach, ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak, moja skóra pod oczami czegoś takiego potrzebuje
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Moja skóra bardzo przesusza się zimą, dlatego muszę o nią dbać z podwójną siłą :) Płatki są naprawdę ciekawe, musiałam je szybko wypróbować bo przyszły w lekko pękniętym opakowaniu, ale według mnie, produkt wart sprawdzenia na własnej skórze :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te płatki są bardzo pomocne przy suchej skórze :)

      Usuń
  21. Mam i bardzo je lubię :) Nie polubiłam jednak tego opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można przełożyć je np. do opakowania po kremie :) Ja trzymam je w woreczku strunowym :)

      Usuń
  22. Pod oczy stosuję krem. Płatków nie próbowałam w ogóle. Może czas to zmienić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study. My website: ភ្នាល់បាល់អនឡាញ Thank you for your interest.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz