Jesienne porządki z produktami Condenssa


Nie jestem typem jesieniary i przyznaję, że już czekam na cieplejsze dni.  Lubię jednak jesień za to, że wreszcie mam więcej czasu dla siebie i dla domu. Zaszywam się w naszych czterech ścianach i robię generalne porządki w szafach, segreguję rzeczy które mogą się jeszcze przydać i takie, które mogę przekazać dalej, układam, sprzątam, czyszczę... Kiedy jak nie teraz? Niedawno prezentowałam Wam produkty Condenssa, które ułatwiają mi te jesienne porządki w łazience. Oferta produktów tego producenta jest naprawdę duża- od płynów do mycia szyb i luster, odkamieniaczy, preparatów czyszczących ramy okienne i drzwi po zmywacze do usuwania naklejek i środki do czyszczenia lodówek. Teraz przychodzę do Was z kolejnymi produktami, które świetnie sprawdzają się moim domu.


Condenssa Preparat do czyszczenia złota, srebra oraz miedzi i jej stopów

Biżuteria, sztućce- jest u mnie trochę przedmiotów, które wymagały wyczyszczenia i wypolerowania, bo utraciły dawny blask. Bardzo sprawdził się u nas preparat Condenssa, który skutecznie poleruje i nabłyszcza. Co istotne nie zawiera środków ściernych, więc jest bezpieczny, chociaż trzeba pamiętać, aby nie czyścić nim pereł, kamieni organicznych, czy korali. Preparat jest w wygodnym plastikowym słoiczku. Jak go używać? Wystarczy zanurzyć przedmiot w płynie na kilkanaście sekund lub przetrzeć go wilgotną od płynu ściereczką. Złoto zanurzamy na dłużej- około 10 minut. Na koniec czyszczony przedmiot należy dokładnie wypłukać pod bieżącą wodą. Preparat nie tylko skutecznie czyści, ale też opóźnia proces ponownego ciemnienia. 




Condenssa Środek do czyszczenia piekarników i kuchenek

Kuchnia jest jednym z najbardziej brudzących się pomieszczeń. Zwłaszcza piekarniki, piecyki, czy patelnie narażone są na trudne do usunięcia zabrudzenia. Dzięki środkowi Condenssa porządki są dużo łatwiejsze. Aktywna piana świetnie radzi sobie z czyszczeniem różnych sprzętów kuchennych, nie tylko piecyków, ale też frytkownic, grilli. Nadaje się także do powłok teflonowych. Środek szybko i skutecznie usuwa tłuszcz, przypalony olej oraz zapieczony brud. Czyści bez szorowania i zarysowań. Wystarczy spryskać preparatem Condenssa czyszczoną powierzchnię i pozostawić ją na 5 minut. Po tym czasie zbieramy resztki brudu ręcznie (koniecznie w rękawicach!) za pomocą ścierki lub zmywaka.


Condenssa Magic wash Perfumy do prania

Na koniec chciałabym przedstawić Wam płynne perfumy do prania. Genialny wynalazek! Dzięki niemu pranie pachnie wyjątkowo pięknie, powiedziałabym że wręcz elegancko, jak prawdziwe perfumy :) Nowoczesna formuła perfumy sprawia, że zapach jest nie tylko trwały, ale uwalnia się z upływem czasu. Nadaje się do wszystkich tekstyliów, nawet mikrofibry i frotte. Można używać go z kulą do suszarki. Środek jest bardzo wydajny- wystarczy 10 ml na jedno pranie. Dla ułatwienia dozowania pod zatyczką dołączona jest miarka.

Znacie te produkty? Który środek szczególnie Was zainteresował?

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Te perfumy do prania chętnie bym wypróbowała, bo właśnie szukam czegoś takiego uzupełniając domowe braki w tym zakresie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej marki Condenssa, ale preparat do czyszczenia złota, srebra i miedzy chętnie wypróbuję.
    Jeśli chodzi o perfumy do prania - wiesz może do czego konkretnie podobny jest ten zapach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preparat do czyszczenia srebra jest genialny! A jeżeli chodzi o perfumy to kojarzy mi się z kwiatami, ale w bardziej wytrawnej, perfumowej wersji :)

      Usuń
  3. Nie znam produktów, ale kilka bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten preparat do czyszczenia biżuterii bardzo mi się przyda. Muszę go zamówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjnie się sprawdza, co zresztą widać na zdjęciach :)

      Usuń
  5. A to coś nowego! Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie żaden perfum do prania nie przejdzie - alergicy są wśród nas ;) Ale płyn do piekarników wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten płyn radzi sobie świetnie nawet z uporczywymi zabrudzeniami :)

      Usuń
  7. Na takie perfumy do prania chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę te produkty. Muszę je koniecznie poznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Tych produktów niestety nie znam, ale bardzo chętnie bym je wypróbowała :) Zwłaszcza ciekawią mnie perfumy do prania :) Świetny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tych produktów, ale mnie nimi zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że są to jedne z lepszych środków jakie stosowałam!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, zdecydowanie muszę zrobić jesienne porządki przed Świętami.
    Może te produkty mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty! Środek do czyszczenia piekarników i kuchenek mnie szczególnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo skuteczny w czyszczeniu różnych powierzchni.

      Usuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Rzeczywiście bardzo ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni pomocnicy w jesiennych porządkach :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, takie fajne rzeczy proponujesz . Muszą wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie stare sprawdzone środki, więc nowości na razie nie szukam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy wcześniej nie miałam żadnego środka do czyszczenia biżuterii, chyba nawet takiego nie widziałam w żadnym sklepie.

      Usuń
  18. Te perfumy do prania to coś dla mnie zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne w stosowaniu i pachną naprawdę obłędnie :)

      Usuń
  19. Markę kojarze jedynie z Twojego bloga.
    Najbardziej mnie zainteresował ten środek do czyszczenia piekarników- fajnie że nadaje się czyszczenia teflonowych powłok.
    Rękawiczki to u mnie podstawa- nie tylko przy sprzątanie, ale też zmywaniu naczyń :)
    Pozdrawiam
    https://nouw.com/1993ewas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta uniwersalność produktu bardzo mi odpowiada. W kuchni sprawdza się rewelacyjnie :)

      Usuń
  20. Zdecydowanie przydatne produkty w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych produktów. Z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne nowinki u Ciebie, których nie znam :))) Bardzo ciekawe produkty :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę zapoznać się z ofertą tej firmy, szukam czegoś do czyszczenia kamiennego zlewu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj- środek tej marki jest bardzo skuteczny i radzi sobie nawet z uporczywymi zabrudzeniami :)

      Usuń
  24. I would try these. Thanks for sharing. I hope you’re well. Hugs. Regine
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie szukałam czegoś do czyszczenia miedzi:) Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super produkty. Ostatnio też się wzięłam za jesienne porządki. Wciągnęło mnie trochę nie powiem, że nie.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień to najlepszy czas na porządki :) Można wykorzystać dobrze tą brzydką pogodę za oknem ;)

      Usuń
  27. Mam tabletki do czyszczenia pralki właśnie tej marki. To był raczej przypadkowy wybór :)
    Perfumy mnie zaciekawiły ale najpierw muszę wyczytać skład bo nie wszystko mogę używać 😏
    Pozdrawiam cieplutko 🧡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz