#skincycling z marką L'Oreal- box niespodzianka od Pure Beauty


 Pure Beauty wie jak rozpieszczać kobietki :) Powstał niesamowity box #skincycling wypełniony kosmetykami L'Oreal Paris. Moja radość była ogromna, kiedy otwierałam to pudełko! Wiedziałam, że to coś idealnego dla mnie. Słyszałyście kiedyś o metodzie Skin Cycling? Oznacza dosłownie tyle co "cykliczna pielęgnacja". Ten popularny trend pielęgnacyjny podbija Internet. I wiecie co? Wcale się nie dziwię dlaczego- to naprawdę bardzo skuteczna metoda pielęgnacji skóry, którą warto sobie zafundować. Została ona rozwinięta przez dermatologa i polecana jest przez dr Ivanę Stankovic, eksperta marki L'Oreal Paris. Ta rewolucyjna metoda pozwala na skuteczne wykorzystanie silnych składników aktywnych w sposób bezpieczny i efektywny, zapewniając skórze długotrwałą troskę. 


NOC#1 to etap złuszczania.
Tej nocy należy dać wybrać kosmetyk oparty na kwasie glikolowym, który delikatnie usunie martwe komórki, otwierając drogę do zdrowszego blasku i gładkości. 


L'OREAL PARIS REVITALIFT Tonik peelingujący z 5% kwasem glikolowym i ekstraktem z arbuza

Tonik wygładza i rozświetla w 30 sekund. To złoty standard dermatologów stosowany w zabiegach złuszczających. 5% stężenie kwasu zapewnia optymalną skuteczność i bezpieczeństwo każdego dnia. Tonik nadaje się do codziennego stosowania i jest odpowiedni także dla wrażliwej skóry. Kosmetyk ten jest szczególnie polecany osobom, które zmagają się z zaskórniakami i poszarzałą cerą. 

NOC#2  to czas na retinoidy, które skutecznie zmniejszą widoczność przebarwień, drobnych linii oraz zmarszczek. Zaczynamy od niewielkiej ilości wielkości ziarnka grochu i obserwujemy... Jeżeli odczuwamy suchość skóry kwadrans po aplikacji serum nakładamy krem nawilżający. 

L'OREAL PARIS REVITALIFT LASER Serum do twarzy z 0,2% czystego retinolu. 

Serum na noc to skuteczne rozwiązanie widocznie redukujące oznaki starzenia, nawet głębokie zmarszczki. Stymuluje regenerację komórek w głębokich warstwach naskórka, sprawiając że skóra staje się zagęszczona i pogrubiona, co zapewnia wyraźny efekt odmłodzenia. Optymlaizuje wchłanianie się czystego retinolu przez skórę, a jego formuła została wzbogacona kwasem hialuronowym i olejkami naturalnego pochodzenia., aby zapewnić odpowiedni komfort stosowania. Badania kloniczne potwierdzają, że po 4 miesiącach stosowania, serum redukuje 36% zmarszczek, widocznie niwelując nawet te głębokie. 

NOC#3 i 4 to czas na regenerację. Skóra ma teraz odetchnąć. To idealny moment, by wzmocnić ochronną barierę skórną poprzez intensywne nawilżenie i odbudowę mikrobiomu skóry.  Do pielęgnacji włączamy kosmetyki z kwasem hialuronowym, ceramidami i niacynamidem. 


L'OREAL PARIS REVITALIFT FILLER Serum do twarzy 1,5% czystego kwasu hialuronowego

Zawiera aż 3 rodzaje kwasu hialuronowego: makro, mikro i mikrowypełniający). Dzięki temu tworzy na powierzchni skory barierę zapobiegającą nadmiernej utracie wody, zapewniając efekt nawilżenia oraz stopniowo wypełnia od wewnątrz drobne linie i zmarszczki. Mikrowypełniający kwas hialuronowy to nowa generacja kwasu hialuronowego 50x mniejszy niż makrocząsteczkowy kwas hialuronowy. 

L'OREAL REVITALIFT FILLER Water-cream z czystym kwasem hialuronowym i ceramidami

Charakteryzuje się szybkością działania. Zawiera 2 rodzaje kwasu hialuronowego (mikrocząsteczkowy i mikrowypełniający), które wspomagają ujędrnienie i przywrócenie skórze objętości oraz 3 rodzaj ceramidów, które wspierają funkcje bariery ochronnej skóry, a także niacynamid. Kosmetyk ma lekką, nieklejącą się, intensywnie nawilżającą formułę. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy na skórze. 

Dodatkowo każdego dnia należy pamiętać o odpowiedniej ochronie przeciwsłonecznej,. Jest to niezwykle istotne przy stosowaniu retinolu. Dlatego też należy zabezpieczyć skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV, sięgając po krem z wysokim filtrem przeciwsłonecznym SPF50+

L'OREAL PARIS REVITALIFT CLINICAL Rozświetlający krem na dzień z SPF50+

Już po jednym użyciu skóra jest lepiej chroniona przed promieniami UV i odczuwalnie nawilżona. Krem ma ultralekką i nieklejącą się konsystencję. Jego formuła wzbogacona o witaminę Cg oraz SPF50+. Dodatkowo widocznie redukuje drobne linie i zmarszczki, a także przebarwienia. Aż 93% kobiet przyznaje, że w ciagu pierwszego miesiąca stosowania kremu przebarwienia są mniej widoczne, a 92% potwierdza, że drobne zmarszczki są zredukowane. 

Co myślicie o tej metodzie pielęgnacji skóry? Miałyście już okazję ją wypróbować?

#skincycling #skincare #revitaliftlaser

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA



Komentarze

  1. Skin cycling jest ok, ogarniam to po swojemu i w takim wymiarze, na jaki pozwala mi mocno ograniczony czas. Za L'Oreal nie przepadam, dlatego unikam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny box. Muszę wypróbować tą metodę na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw, jeszcze tylko wygospodarować czas i konsekwentnie dbać:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw i moja skóra bardzo polubiła ta formę pielegnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilościowo to ja nawet 1/4 nie mam kosmetyków, co Ty :) Nie ukrywam, że nie do końca mi po drodze z takim mocnym dbaniem o cerę. Ale zestaw zacny u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego wieku inaczej się nie da ;) Przy mojej wymagającej, suchej skórze, z przebarwieniami takie "wspomagacze" są obowiązkowe :)

      Usuń
  6. Właśnie stosuję i póki co jestem zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jeszcze nie słyszałam o tym trendzie. Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dla mnie coś nowego! Box rzeczywiście cudowny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem każdemu należy się aby się porozpieszczać, takie produkty z pewnością to ułatwią 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej metodzie słyszałam, nawet chyba na Twoim blogu, jakiś czas temu o Skin Cycling czytałam 🙂
    Nie testowałam jej jeszcze na sobie- może gdy trafię na inne produkty do tego przeznaczone, bo kosmetyków do pielęgnacji twarzy, moja cera nie lubi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkałam się z zestawem na blogach i mam coraz większą ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny box. Chętnie wypróbowałabym tonik.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki. Lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tą markę kosmetyków i jej używam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam tej metody, ale produkty od Loreal zawsze są warte wypróbowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno wiele osób skusi się na taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To serum z kwasem hialuronowym jest świetne. Używam i bardzo lubię 💖

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten zestaw wygląda świetnie. Nie słyszałam dotychczas o tej metodzie.

    OdpowiedzUsuń
  19. O tej metodzie słyszałam, ale tej serii jeszcze nie znam. Bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej metodzie, muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ich, ale zestaw ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna metoda pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzieś już czytałam o tej metodzie, ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się sprawdza :) Na pierwsze efekty nie trzeba długo czekać :)

      Usuń
  24. No całkiem fajniutki zestaw... Niestety nie znam...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałoby się takie pudełeczko
    Pozdrawiam ciepło i życzę jak najwięcej promyków słońca

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny zestaw kosmetyków. Lubię tę markę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny ten box! Oj kusi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Warto się skusić na boxy Pure Beauty :) Zawsze mile zaskakują!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz