Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Happy Care- pasta do zębów complex WOOM FAMILY


Jesień w tym roku na szczęście nie przyszła do nas szybko, ale na pewno gwałtownie. Pogoda zmieniła się praktycznie z dnia na dzień, a teraz drzewa mienią się odcieniami żółci, rudego, czerwieni i brązu. Te długie wieczory można wreszcie spędzić na błogim lenistwie, maratonach filmowych, czy czytaniu książek. Wreszcie mam też więcej czasu na swoje przyjemności. Całkiem niedawno przedstawiłam Wam zawartość najnowszego boxu od Pure Beauty, a teraz chciałabym Wam przedstawić mojego drugiego ulubieńca. Boxy Pure Beauty uwielbiam za ich różnorodność-każdy znajdzie w nich coś dla siebie i to nie tylko kosmetycznego :) Z przyjemnością przetestowałam pastę do zębów complex WOOM FAMILY. Powiem Wam, że jest moc! I to dosłownie, bo dzięki stosowaniu tej pasty otrzymujemy w bonusie mocne zęby i piękny zdrowy uśmiech. Przyznaję, że nigdy wcześniej nie stosowałam żadnej pasty tej marki. Tym bardziej byłam ciekawa jej efektów. Jest to uniwersalna pasta do zębów o profilaktycznym działaniu. Daje ona efekt odczulający i antybakteryjny, zapobiega tworzeniu się płytki nazębnej i kamienia nazębnego oraz działa wzmacniająco na dziąsła. 


Pasta ma przyjemny smak, który zapewnia długie uczucie odświeżenia. Konsystencja pasty również jest bardzo delikatna i gładka, co ułatwia codzienną pielęgnację. Zauważyłam, że przy jej regularnym stosowaniu moje zęby stały się bardziej lśniące i gładkie. Pasta zawiera zalecaną ilość fluoru (1450 ppm), co zapewnia także odpowiednią ochronę przed próchnicą. Stosujemy ją całą rodziną i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów. Moja nastolatka ma bardzo wrażliwe zęby i dziąsła, przez co niestety nie może używać każdej pasty. Woom Family sprawdza się jednak także u niej, co dodatkowo utwierdza mnie w przekonaniu, że to bardzo dobry produkt. Bardzo wygodne jest to, że jest na tyle uniwersalna, że możemy ją stosować całą rodziną. W ten sposób oszczędzamy pieniądze i miejsce w łazience :)

Znacie tą pastę? 

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Thank you for the review. I haven't tried this paste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej paście. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej pasty. Sama z kolei stosuję najczęściej Meridol.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej paście. Ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale ja jednak staram się wybierać pasty bez fluoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbujemy skoro tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pasta, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej pasty. Stosuję swoją, zaleconą przez mojego stomatologa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej pasty, ale ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałam tej pasty, ale skoro zapowiada się tak dobrze, to pewnie zamówię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt i świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting product! Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa ta pasta Agnieszko. W ogóle te boxy Pure Beauty są świetne. Fantastyczne opakowania.


    Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra pasta to podstawa! Tej jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej pasty, ale za to podzielę się z Tobą pastą, którą ja używam. Jest to pasta Elmex lub Colgate. Szczególnie tą ostatnią często używam. Bardzo je lubię 👍🙂

    Pozdrawiam Cię od serca i cieplutko 🤗🥰💗
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie znam, ale chętnie poznam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej cenimy właśnie tego typu uniwersalne pasty. Musimy wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for your review of this.

    OdpowiedzUsuń
  20. Juz nie dla mnie. Unikam past z zębów z fluorem. I żadna "zdrowa" ilość nie jest dla mnie ok. Muszę mieć mieszanki ziołowe, bez tego świństwa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi ciekawie. Będę miała tę pastę na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zupełnie nowa pasta dla mnie. Ale wydaje się być całkiem ciekawa.

    Zdecydowanie. Zieleń to ważna rzecz. We wcześniejszym miejscu zamieszkania myślałem, że mam dużo zieleni, bo park za oknem i Łazienki niedaleko. A dopiero teraz mam jej dużo. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym ją wypróbowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pasty nie znam ale opis jej zalet brzmi zachęcająco 🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. O tej paście jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tej marki jeszcze nie próbowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz