Cukierki od Vobro idealne nie tylko na Halloween


Halloween można lubić lub nie, ale trudno nie zauważać że coraz odważniej panoszy się na polskim gruncie. Widać to choćby, bo sklepach pełnych upiorzastych dekoracji, ale też dyni, które stały się jednym z najpopularniejszych znaków jesieni. Pamiętam, że jeszcze w latach 90-tych, kiedy byłam dzieckiem Halloween można było zobaczyć jedynie na amerykańskich filmach. Dynie też były wtedy mało popularne, tak jak słynna już dzisiaj zupa dyniowa :) Czasy się zmieniają, więc chyba trzeba się przyzwyczaić. Przyznaję, że kompletnie nie przeszkadza mi, że w Polsce zakorzenia się to amerykańskie święto. Zresztą, zastanawiam się czy w ogóle można je nazwać zapożyczonym? Słynne Dziady jesienne są przecież przedchrześcijańskim zwyczajem ludowym kultywowanym przez Słowian i Bałtów. To nasze polskie Halloween przypadało na noc z 31 października na 1 listopada. To w ten dzień według wierzeń świat żywych i umarłych przenikały się... 


W Halloween warto zaopatrzyć się w zapas słodkości. Kto wie- może odwiedzą nas dzieci z sąsiedztwa zbierające cukierki, a może sami zorganizujemy imprezę halloweenową? Idealnie na tą okazje nadadzą się słodkości od Vobro. Coole to praliny z czekolady nadziane kremem mlecznym i kakaowym z chrupkami. Każda pralina jest opakowana w oddzielną owijkę w kolorze różowym, żółtym, zielonym i fioletowym z zabawnymi buźkami. Praliny Coole nie tylko świetnie wyglądają, ale i fantastycznie smakują. Delikatne kremowe nadzienie wypełnione chrupkami smakują wybornie. 

Praliny to jedne z tych słodkości, którymi zajadają się zarówno dzieci, jak i dorośli. Spróbujecie sami! :)



Komentarze

  1. Pyszne i do tego przyciągają swoim wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze! Mój siostrzeniec oszaleje ze szczęścia jak je dostanie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że pyszne, to jeszcze świetnie wyglądają :)

      Usuń
  3. Ale one fajnie wyglądają! Idealne na zabawą halloweenową! Koniecznie musimy się za nimi rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydadzą się na pewno :) Idealny dodatek na zabawę, ale też do kawki :)

      Usuń
  4. Cukierki mają fajne opakowanie, pewnie też są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyciągają wzrok i wywołują uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne cukierasy... Ale do lasu nikt mi nie dojedzie. Nigdy nie dojezdzali...zwlaszcza teraz, kiedy najlepiej pontonem plynąć... W naszych stronach nie bardzo są za halloween i nie dziwie się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jeszcze kilka lat temu święto było nie popularne, ale przebierańców i udekorowanych domów z roku na rok przybywa :)

      Usuń
  7. Świetne te praliny! Muszę kupić na Halloween dla moich wnusi. Na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strrrrraszzzzzzznie smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają te cukierki i z pewnością są bardzo smaczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Buźki są świetne, wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Od razu człowiek się do nich uśmiecha :)

      Usuń
  11. Nie widziałam jeszcze tych cukierków ale mają bardzo fajne sreberka :).

    OdpowiedzUsuń
  12. jadłabym cały rok takie cukiereczki:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tylko cukierki, widziałam tez chrupki i makaron na Halloween:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają te cukierki. Ja zawsze jestem przygotowana na niespodziewaną wizytę dzieciaczków z sąsiedztwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że ten zwyczaj pomalutku coraz bardziej zakorzenia się w naszej świadomości :)

      Usuń
  15. Tych cukierków jeszcze nie próbowaliśmy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapewne są pyszne... Niestety czekolada nie jest dla mnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Cię Kochana ♥
    ciekawy post w nawiązaniu do Halloween i naszych słynnych Dziadach <3
    cukiereczki od Vobro są pewnie smakowite, a w tych uroczych sreberkach kapitalnie się prezentują

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę dobrych dni i pięknych chwil każdego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. O jakie śmieszne minki! Droga Rodzino testuje pięknej jesieni Wam życzę!💚

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapożyczone czy nie- ja lubię Halloween, jest okazja by się przebrać, pomalować i zrobić post na bloga ;)
    Fajnie wyglądają te cukierki- dobrze że mi przypomniałaś, pora się zaopatrzyć w jakieś słodycze na Halloween :)
    Pozdrawiam
    https://nouw.com/1993ewas

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie mogę się doczekać na Halloween party!

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje dziewczyny ze znajomymi juz chodzą po domach za cukierkami :) Fajnie że to święto zaczęło się u nas przyjmować. Zupę dyniową często robię jesienią.

    Miłego wieczoru dla Was :)

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja powiem szczerze, że bardzo podoba mi się ten sposób "świętowania". Niejednokrotnie widziałem na amerykańskich kanałach vlogerów na YouTube, jak pokazywali różne dekoracje, jakie znajdowały się przed domami m.in. w Nowym Jorku i były naprawdę urocze i dawały przepiękny urok dzielnicom Nowego Jorku. Wspaniale było widzieć uśmiech i radość dzieci i dorosłych, którzy obchodzili Halloween. Tych cukierków jeszcze nie jadłem, choć nie ukrywam faktu, że w przyszłości z pewnością je spróbuję. 👍🙂🎃🍬

    Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło 🙋‍♂️🤗💗
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też się podobają obchody tego dnia :) W sklepach jest dużo dekoracji, wiec jest czym dekorować dom :)

      Usuń
  23. Idealne na jutrzejszy dzień :) Też coś kupiłam i jestem gotowa na przyjecie dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak one świetnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój dom dzieciaki zbierające słodycze odwiedziły. Szkoda, że nie miałam właśnie takich cukierków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super owijki! Musimy wypróbować te praliny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study. My website: ភ្នាល់បាល់អនឡាញ Thank you for your interest.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz