VITANATIV- profesjonalna pielęgnacja włosów w domowym zaciszu

 


Po lecie nasze włosy bardzo często wymagają szczególnej pielęgnacji. Ostre słońce odbiło się na ich kondycji-brakuje im blasku, są matowe, szorstkie i gorzej się układają. Ratunkiem mogą okazać odpowiednio dobrane kosmetyki, które zregenerują włosy i sprawią, że znowu będą fantastycznie odżywione. Moim najnowszym odkryciem są produkty marki VITANATIV ECO PROFESSIONAL wyprodukowane we Włoszech. W ofercie dostępne są cztery linie kosmetyków dedykowane osobom o różnych rodzajach włosów:  do włosów wymagających wygładzenia, do włosów kręconych i falowanych, do włosów suchych i do włosów wymagających częstego mycia. Jako, że myję włosy niemal codziennie wybrałam tę ostatnią. Dodam, że w każdej linii kosmetyków zastosowane są specjalnie wyselekcjonowane dla danego typu włosów substancje aktywne. 

Przesyłka z kosmetykami dotarła do mnie błyskawicznie, starannie zapakowana i zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem. Od razu spodobały mi się aluminiowe opakowanie, które w 100% podlega recyklingowi. To dużo lepsza alternatywa dla wszechobecnego plastiku, tym bardziej że aluminium można przetapiać i poddawać recyklingowi nieskończoną ilość razy, zachowując niezmienione właściwości metalu. Nadszedł czas na przetestowanie kosmetyków!



SZAMPON VITANATIV DO CZĘSTEGO STOSOWANIA

Idealnie sprawdza się do częstego stosowania. Zawiera organiczne ekstrakty z granatu i zielonej herbaty o właściwościach regenerujących oraz mieszankę opartą na molekułach imbiru, komarzycy i winogron o działaniu równoważącym skórę głowy i wzmacniającym włosy. Szampon jest w wygodnym opakowaniu z pompką, co ułatwia jego właściwą aplikację. Jest bardzo wydajny- nawet niewielka ilość szamponu nałożona świetnie się pieni i skutecznie oczyszcza włosy. Dodatkowy plusik przyznaję za przyjemny zapach, który dość długo utrzymuje się na włosach. Włosy po umyciu są wygładzone, świetnie nawilżone i fantastycznie się układają. 



ODŻYWKA DO WŁOSÓW VITANATIV DO CZĘSTEGO STOSOWANIA

Odżywka skutecznie pielęgnuje włosy od nasady aż po same końce, zapewniając im komfort i dobre samopoczucie. Dzięki organicznym ekstraktom granatu i zielonej herbaty wzmacnia łodygę włosa, zapobiegając łamliwości. Pomaga także zachować równowagę mikrobiologiczną skóry głowy, co przy częstym myciu włosów jest bardzo ważne. Odżywka podobnie jak szampon wyposażona jest w wygodną pompkę, co bardzo ułatwia aplikację. Wystarczy nałożyć odżywkę na umyte włosy i odczekać 2-3 minuty, a następnie ją spłukać. Włosy od razu stają się bardziej miękkie i przyjemne w dotyku i pięknie pachną. Co istotne, odżywka nie jest obciążająca dla włosów. 


ODŻYWKA W SPRAYU VITANATIV DO CZĘSTEGO STOSOWANIA

Dzięki ultralekkiej formule rozplątuje włosy bez ich obciążania, szczególnie te cienkie i delikatne. Podobnie jak pozostałe produkty z tej linii zawiera organiczne ekstrakty z granatu i zielonej herbaty, a także mieszankę na bazie imbiru, komarzycy i winogron. Odżywka jest bardzo łatwa w użyciu. Wystarczy spryskać nią wilgotne, wysuszone ręcznikiem włosy, rozczesać i przystąpić do stylizacji. Efekt? Idealnie nawilżone, miękkie i pełne blasku włosy. O to mi chodziło!

Produkty VITANATIV ECO PROFESSIONAL dostępne są w drogeriach HEBE. Znacie je?

#WPIS KOMERCYJNY

Komentarze

  1. Nie zaglądam do Hebe, więc nie widziałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty. Nie znam ich, ale będę je miała na oku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna seria, ładne opakowanie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki,ale cieszę się że Ty jesteś zadowolona z zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach! Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale te produkty mnie zaciekawiły! 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale chętnie poznam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam cierpliwości do pielęgnacji włosów. Zazwyczaj kończę na umyciu i uczesaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam po lecie tak osłabione włosy, że same proszą się o dodatkową pielęgnację ;)

      Usuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. Bedę musiała przyjrzeć się jej bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej marce, ale przydałby mi się taki zestaw wygładzający...

    OdpowiedzUsuń
  12. To dla mnie nowość. Rozejrzę się za tymi kosmetykami w czasie kolejnych zakupów w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę :) Ale z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak. Mega pielęgnacja na jesieni przyda się i dla moich włosów. Dzięki za polecenie, nie znam tych kosmetyków ale chętnie się rozejrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim włosom wystarczają ostatnio zwykłe kosmetyki drogeryjne, ale przyznam się że chętnie zerkam też w kierunku tych profesjonalnych. Linię Vitantiv widzę pierwszy raz i już bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przetestowałabym takie produkty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam marki, nie słyszałam o niej wcześniej.
    Ale chyba jako pierwszą wypróbuję odżywkę w sprayu- będę szukać tej dla włosów kręconych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka w sprayu to naprawdę rewelacyjny wynalazek :)

      Usuń
  18. É muito importante cuidar dos cabelos em casa. Tratar e hidratar as madeixas faz com que nós sintamos muito bem quando olhamos no espelho e saber que nossos cabelos estão bem cuidados é maravilhoso.
    Amei conhecer os produtos.
    Beijos.


    www.parafraseandocomvanessa.com.br

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Exatamente, você precisa se lembrar dos cuidados adequados com os cabelos :)

      Usuń
  19. Oh I like the light formula, great review and very good set darling
    Good post

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty zapowiadają się naprawdę dobrze. Stacjonarna dostępność to też dla mnie duży plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś dla mnie! Dziękuję za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe produkty, skład szamponu mnie zaskoczył, szczególnie dodatek komarzycy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten składnik też był zaskoczenie, ale okazuje się, że jest bardzo skuteczny :)

      Usuń
  23. Chętnie bym wypróbowała polecane produkty. O włosy po lecie faktycznie trzeba bardziej zadbać. Dzięki, przyjemnego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki. Pierwszy raz o niej słyszę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie ♡
    W mojej okolicy nie ma ani jednego hebe, dlatego nie znam ich asortymentu :/ tej marki również nie znam, ale wygląda fantastycznie :) mogłabym je wypróbować, bo kosmetyki do pielęgnacji włosów to jedne z tych, które testuję najchętniej :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się je przetestować :)

      Usuń
  26. Taka pielęgnacja włosów mi się przyda. Nie słyszałam o tych produktach

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje włosy z chęcią by wypróbowały te cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych produktów. Może dlatego, że do Hebe zaglądam raz w roku. Najczęściej kupuję w Naturze i w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tak, moje włosy wymagają teraz czegoś takiego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz