#skinflooding z Pure Beauty

 


Na boxy Pure Beauty czekam z taką niecierpliwością jak na prezenty pod choinkę :) Uwielbiam te kosmetyczne niespodzianki! W tym miesiącu dotarło do mnie także pudełko #skinflooding z 3 produktami marki L'OREAL. Słyszeliście już o popularnej metodzie pielęgnacyjnej #skinflooding, o której zrobiło się ostatnio głośno w mediach społecznościowych? Polega ona na intensywnym nawilżaniu skóry poprzez sekwencyjne stosowanie nawilżających kosmetyków na wilgotną skórę. Ta metoda pielęgnacji idealnie sprawdza się zarówno przy skórze suchej, tłustej, jak i wrażliwej. Ten kosmetyczny rytuał przywodzi na myśl delikatne "zalewanie" skóry, ale nie samą wodą, a zaawansowanymi produktami pielęgnacyjnymi. Metoda ta zapewnia intensywne nawilżenie, odżywienie i rewitalizację skóry. Zobaczcie jak przebiega metoda #skinflooding krok po kroku:


1. Oczyszczanie- Oczyszczamy skórę delikatnym żelem lub pianką, jednak po umyciu nie wycieramy jej do sucha, lecz pozostawiamy ją lekko wilgotną.

2. Zraszanie- Kolejnym krokiem jest wprowadzenie wody, mgiełki nawilżającej, hydrolatu lub wody termalnej. Ważne, aby dostarczyć skórze solidną dawkę wilgoci. W ten sposób przygotowujemy ją do „skin floodingu”.

3.Nałożenie serum i kremu-Po zwilżeniu skóry, gdy jej powierzchnia jest wciąż wilgotna nakładamy serum. Następnie ponownie zwilżamy skórę ulubioną mgiełką, hydrolatem, czy tonikiem i na wilgotną skórę nakładamy krem. Sprawi on, że skóra zgromadzona w naskórku nie odparuje.

W nowym boxie od Pure Beauty znalazłam kosmetyki niezbędne do tej pielęgnacji. To absolutny must have mojego codziennego rytuału w łazience :)



L'Oréal Paris Revitalift Filler Serum z 1,5% kwasu hialuronowego

Zawiera dwa rodzaje kwasu hialuronowego: makrocząsteczkowy kwas hialuronowy, który pomaga przywrócić skórze nawilżenie oraz wygładzić jej powierzchnię i mikrocząsteczkowy kwas hialuronowy, który wspomaga ujędrnienie i przywrócenie skórze objętości. Formuła została również wzbogacona o pielęgnacyjne składniki- glicerynę i witaminę Cg.


L'Oréal Paris Revitalift Filler Serum pod oczy 2,5% czystego kwasu hialuronowego+ kofeina
Czysty kwas hialuronowy wspomaga intensywne nawilżenie, redukcję zmarszczek wokół oczu. Czysta kofeina pomaga zredukować cienie pod oczami. Formuła została wzbogacona o niacynamid i witaminę Cg. Serum posiada potrójny, metalowy aplikator, który zapewnia chłodzący masaż i pomaga zmniejszyć obrzęki na powiekach. Możesz trzymać je w lodówce dla wzmocnienia efektu.


L'Oréal Paris Revitalift Filler Krem do twarzy ujędrniający 2 rodzaje kwasu hialuronowego 3 rodzaje ceramidów
Zawiera dwa rodzaje kwasu hialuronowego: mikrowypełniający kwas hialuronowy- charakteryzuje się szybkością działania i mikrocząstewczkowy kwas hialuronowy, który wspomaga ujędrnienie. Formuła wzbogacona o 3 rodzaje ceramidów, które wspierają funkcje bariery ochronnej skóry, niacynamid oraz glicerynę.

Co myślicie o tej metodzie pielęgnacji skóry? 

#skinflooding #skincare #revitaliftfiller #wmojejskórze

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Nie znam tej metody. Ale świetnie byłoby jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka produktów bardzo dobrze znana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł ❤️ ten krem jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta metoda. Muszę ją wypróbować. Zestaw super ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa... PS Wysłałam do Ciebie e-maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zabrzmiało bardzo fachowo w podejściu do skóry!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Profesjonalną pielęgnację możemy sobie zapewnić także w domowym zaciszu :)

      Usuń
  7. Ciekawa zawartość boxa no i znane marki, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych konkretnych specyfików. Zobaczę, może też kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej metody, ale nad tymi kosmetykami ostatnio intensywnie myślę 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować tę metodę, bo moja skóra bardzo potrzebuje nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amei conhecer os produtos, parecem ser muito bons.
    Beijos.



    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam wczoraj ten box u nich na stronie, ale chyba już niedostępny, eiec zamówiłam inny 😁. Jednak będę się jeszcze ze na ten czaiłam. Bo bardzo mnie ciekawi prezentowana metoda 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boxy od Pure Beauty zawsze mile zaskakują :) Uwielbiam je!

      Usuń
  14. Ta metoda pielęgnacji jest mi nieznana :) ciekawa jestem rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. These Loreal products look really good! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe, pierwszy raz słyszę o tej metodzie, ale to może dlatego, że nie siedzę w pielęgnacyjnych tematach, a jako posiadaczka trądziku kieruję się pielęgnacją polecaną przez moją dermatolożkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Ostatnio zakupiłam kilka produktów tej marki. Wypróbowałam i korzystam nadal, bo jestem zadowolona z nich.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą serię i kosmetyki z kwasem hialuronowym 💚.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz