Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Vibrant Charm-Serum z nawilżające z potrójnym kwasem hialuronowym


Jeszcze całkiem niedawno jedynym nawilżającym kosmetykiem, który używałam na twarz były krem.  Od kiedy odkryłam moc serum nie wyobrażam już sobie bez niego codziennej pielęgnacji. W najnowszym boxie Pure Beauty z edycji Vibrant Charm zachwycił mnie produkt MIYA COSMETICS. Serum z nawilżające z potrójnym kwasem hialuronowym absolutnie skradło moje serducho. Na rynku dostępny jest duży wybór tego typu produktów, ale nie każdy sprawdza się na mojej skórze i jest skuteczny. Serum Miya Cosmetics zdało test na 6 :) Jak zwykle pierwsze na co zwróciłam uwagę przed wypróbowaniem kosmetyku to jego skład. W tym przypadku produkt składa się z aż 98,9% składników pochodzenia naturalnego. Co skrywa w swoim składzie? Serum nawilżające zawiera aktywny kompleks- kwas hialuronowy (2%), witamina B5 i minerały. Kwas hialuronowy utranisko-, średnio- i wielkocząsteczkowy dzięki połączeniu trzech różnych wielkości cząsteczek działa z potrójną skutecznością- intensywnie nawilża, wzmacnia barierę skórną, wygładza zmarszczki, uelastycznia, zwiększa jędrność. Zawarty w serum magnez, cynk, mangan i wapń wzmacniają skórę, regenerują, przywracają elastyczność. Serum zawiera również spirulinę, która poprawia kondycję i wygląd skóry, a także wyciąg z morszczynu, który regeneruje, koi i nawilża. 


Serum idealnie sprawdza się do pielęgnacji każdego typu skóry, w tym wrażliwej, naczynkowej oraz okolic oczu. Polecane jest jako kuracja do skóry bardzo suchej, suchej, odwodnionej, matowej, pozbawionej blasku. 

Serum jest wygodne w aplikacji. Dzięki wygodnej pipecie łatwo się go dawkuje i nakłada na skórę. Wystarczą zaledwie 3-4 krople, które wmasowuje się w skórze twarzy, dekoltu i okolic twarzy. Następnie na twarz nakładamy ulubiony krem. Można też dodać serum bezpośrednio do kremu. Kosmetyk intensywnie nawilża i nawadnia skórę. Wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia na skórze tłustego, czy klejącego filmu. 

Zauważyłam, że po zastosowaniu serum skóra jest wyraźnie lepiej nawilżona i nawodniona. To dla mnie ważne, bo mam bardzo suchą skórę, która wymaga dodatkowego wsparcia. Sam krem to jednak za mało. Serum skutecznie ujędrnia, wygładza i poprawia ogólną kondycję skóry. Zmniejsza też widoczność zmarszczek. Zapach ma bardzo subtelny, delikatny. 

Komentarze

  1. Tego serum jeszcze nie miałam. Koniecznie muszę wypróbować skoro jest tak skuteczne :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi dobrze, a lubię kosmetyki nawilżające. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sera z kwasem hialuronowym 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam też suchą skórę, więc to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dla mnie ciekawy kosmetyk.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't know this brand but it always comes very handy to discover brands that produce these precious hyaluronic acid serums. Thank you for your presentation.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to serum mogliby się u mnie bardzo dobrze sprawdzić 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam jeszcze tęgi serum, ale Twoja recenzja zachęca, aby je wypróbować 😊!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dopiero od niedawna używam serum, niestety zdarza mi się zapominać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się przyzwyczaić do jego stosowania, później się już pamięta :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze tego serum. Coś zdecydowanie dla mnie.Dziękuję za polecenie 😄

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zachęcająca recenzja ;);)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że jesteś zadowolona. Ja też odkryłam sera nie tak dawno i systematycznie używam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też długo nie doceniałam mocy serum, a teraz sobie nie wyobrażam nie mieć w kosmetyczce tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonały pomysł, aby pomóc skórze po lecie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie po drodze mi z tą marką, ale cieszę się że znalazłaś dobre serum- z własnego doświadczenia wiem, że nie jest to łatwe :)
    Pozdrawiam
    https://nouw.com/1993ewas

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam to samo. Najpierw tylko krem nawilżający, a jak przetestowałam serum do twarzy to też polubiłam. Kuszące to serum, które przedstawiasz. Może zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  18. To zdecydowanie brzmi jak kosmetyk, który daje kopa nawilżenia i odświeżenia! Skład serum wydaje się być naprawdę imponujący, a fakt, że składa się z naturalnych składników to dodatkowy plus. Wydaje się, że to małe cudo może naprawdę poprawić kondycję skóry.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie jeszcze czeka na testy, ale coś czuję, że również będzie moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to zatem będzie przed Bożym Narodzeniem?:))))
    Dziękuję za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto przyjrzeć się bliżej temu serum 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Też polubiłam go i ogólnie kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podkradam je mojej siostrze i też bardzo mi się podoba ten produkt 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz