Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Vibrant Charm- rozświetlająca baza pod makijaż SORAYA PLANTE


Na kartkach kalendarza mamy już jesień, a za oknem wciąż tak ciepło i przyjemnie, jakby trwało lato. Dawno już nie było tak ciepłego września. Klimat zmienia się na naszych oczach czy tego chcemy, czy nie. Co możemy na to poradzić? Tak naprawdę bardzo wiele, bo każdy z nas odpowiada za przyszłość naszej planety. Każdego dnia dokonujemy wyborów, choćby w sklepie, które mają ogromne znaczenie dla środowiska. Choćby zakup kosmetyków... Czytacie skład, sprawdzacie z czego wykonane jest opakowanie? Nie każdy z nas o tym myśli, ale dobrze że koncerny kosmetyczne także stopniowo odwracają się w stronę natury. W najnowszym boxie od Pure Beauty nie zabrakło fantastycznych produktów z naturalnymi składami. Ogłaszam wszem i wobec, że moim pierwszym ulubieńcem boxu Vibrant Charm jest rozświetlająca baza pod makijaż SORAYA PLANTE. Dlaczego właśnie ten kosmetyk? Właśnie ze względu na szacunek do Matki Natury :) Produkt ten zawiera aż 97% składników pochodzenia naturalnego, w tym nawilżający wyciąg z drzewa tara oraz antyoksydacyjny ekstrakt z grejpfruta. 



Dodatkowy plus przyznaję za opakowanie- zamiast plastiku mamy szkło. 
Przyjrzyjmy się teraz działaniu bazy. Kosmetyk łatwo się aplikuje dzięki wygodnej pipecie. Bazę nakładamy bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy lub na ulubiony krem. Następnie wykonujemy makijaż. Baza ma bardzo przyjemną, lekką konsystencję, z rozświetlającymi drobinkami, która szybko się wchłania i sprawia że twarz wygląda wyjątkowo promiennie. Kosmetyk ma przy tym bardzo przyjemny, delikatny zapach. Makijaż po użyciu tej bazy wygląda bardziej świeżo i jest przy tym trwalszy. Dodam, że kosmetyk świetnie nawilża skórę, dzięki czemu zmarszczki są mniej widoczne pod makijażem. To jeden z tych produktów, który warto używać o każdej porze roku. 
Próbowałyście?





Komentarze

  1. Dobrze, że szybko się wchłania. To mnie na pewno zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem,że moja żona kupuje kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej bazie. Chętnie wypróbuję :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie ;) Raczej to nie kosmetyk dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie bardzo lubię tą serię kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zainteresowałaś mnie, chyba warto wypróbować, może mnie nieco odmłodzi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś bazy innej firmy i bardzo sobie chwaliłam używanie takiego kosmetyku. Ale tego konkretnego jeszcze nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem mało kosmetykowa, więc napiszę - niech służy i bądź z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skład rewelacja! Poszukam go w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt chetnie czasem uzywam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tę markę i tę linię kosmetyków akurat bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę miała na oku ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam takiego kosmetyki, ale markę lubię, więc może wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie używałam, ale bardzo pomocna recenzja 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem wzrokowcem. Uwielbiam piękne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, bardzo chętnie poznam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nic z tej serii, ale markę lubię. Używam baz, ale akurat nie rozświetlających.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tą Bazę i często używam jej pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz