Kule i sole do kąpieli MARBA- mój niezbędnik w domowym SPA


Skończyły się wakacje, zaczęła się szkoła, a ja chyba jestem jeszcze bardziej zestresowana niż moje pociechy...  Przybyło mi teraz zajęć i muszę się naprawdę dobrze organizować, żeby to wszystko ogarnąć.  Po całym dniu czuję się jesienią jeszcze bardziej zmęczona i przytłoczona nadmiarem obowiązków. Mam jednak swój sprawdzony sposób na relaks- domowe SPA w łazience. Na długie przesiadywanie w łazience nie mam co prawda czasu, ale nawet kilkuminutowa kąpiel może zdziałać cuda. Szczególnie jeżeli do tej naszej prywatnej strefy relaksu włączymy kule i sole do kąpieli. Jeszcze przed końcem wakacji zaopatrzyłam się w zapas produktów do kąpieli ze sklepu Marba, które przydadzą się w moim domowym SPA. Tym razem postawiłam na morską sól do kąpieli Limonka-mięta.  Powstała ona przez odparowanie wody morskiej i zawiera aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Została wzbogacona w cenne minerały oraz odżywcze olejki z awokado i pestek winogron, które fantastycznie wygładzają i nawilżają skórę.



 Kąpiel z dodatkiem tej soli świetnie przygotuje skórę do dalszych zabiegów kosmetycznych, zregeneruje, oczyści i opóźni procesy starzenia. Wystarczy dodać garść soli do kąpieli podczas napełniania wanny wodą. Zaleca się, aby kąpiel trwałą 10-20 minut. Jeżeli po całym dniu macie problem z bolącymi stopami, obrzękami i odciskami to możecie także wykorzystać tą sól do moczenia nóg. Świetnie sprawdzi się ona także przy szorstkiej, suchej skórze stóp. Wybór soli o zapachu limonki i mięty okazał się trafionym wyborem. Aromat cytrusów i mięty działa orzeźwiająco i dodaje energii po ciężkim dniu. Wypróbujcie! :)





Przygotowując sobie kąpiel możecie też pomyśleć o rozpuszczalnych kulach. Z serii Body Club wypróbowałam musujące kule do kąpieli Tropical Mood i Travel to paradise. Każde opakowanie mieści aż 6 kul. Który zapach ładniejszy? To już kwestia gustu. Przyznaję, że oba warianty zapachowe mi odpowiadają. Wystarczy wrzucić wybraną kulę do ciepłej wody w wannie i rozkoszować się unoszącym się w łazience tropikalnym zapachem. Przymykam oczy, wyobrażam sobie że odpoczywam na jednej z rajskich plaż i tak medytuję kilka minut, zapominając o problemach i sprawunkach do zrobienia. 




W ofercie sklepu Marba dostępne są też pojedynczo pakowane kule i babeczki do kąpieli. Pięknie pachną i sprawiają, że kąpiel staje się prawdziwą przyjemnością. Babeczki i kule do kąpieli można ze sobą dowolnie łączyć, mieszać. W ten sposób poeksperymentujecie nie tylko z zapachami, ale i kolorem wody. Tak! Ona też się zmienia :)Po kąpieli czuję się odprężona jest  pO KĄPIELI CZUJĘ SIĘ ODPRĘŻONA, A MOJA SKÓRA 

#WPIS KOMERCYJNY



Komentarze

  1. Bardzo lubię takie kule. W tym sklepie jeszcze ich nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest znać taki sklep :D Bardzo fajne kule :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty. Fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuje! Muszę rozejrzeć się za tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczki do kąpieli to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny, kolorowy i pachnący zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie, bym kiedyś wypróbowała, ale mam prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie fajne rzeczy, ale nie dla mnie. Mam brodzik :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne aby czasem siebie porozpieszczać. Ja niestety nie mam wanny, ale stopy lubię wymoczyć 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest teraz taki wybór, że każdy cos znajdzie, gorzej, gdy w domu wanny brak ;-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Uiwlbiam kule i sole do kąpieli. Niestety na mieszkaniu mam tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, ładnie się prezentują. Moja mama uwielbia kule i sole do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbuję, lubię sole, lubię kule do kąpieli, także zdecydowanie jestem  na tak. No, a Ty na bank  dasz ze wszystkim radę, ty dasz. :) Życzę dużo pięknych chwil, przytulam Cię mocno. :****

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Sól do kąpieli możesz wykorzystać nawet do miski :)

      Usuń
  15. Tych jeszcze nie miałam! Te zestawy kul są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kule do kąpieli bardzo lubię. Brakuje mi ich bo musiałam zrezygnować z wanny w mojej łazience

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasie remontu łazienki zastanawialiśmy się nad wymianą wanny na kabinę prysznicową, ale ostatecznie zwyciężyła klasyczna wanna. Nie żałujemy :)

      Usuń
  17. Kurcze ja mam tylko rodzeństwo w szkołach, a przeżywam ten stres razem z nimi, zwłaszcza że co chwilę coś wychodzi. W pełni Cię więc rozumiem.
    Uwielbiam kule i sole do kąpieli. Idealny sposób na relaks. Nie pamiętam czy miałam jakieś tej firmy, bo już trochę ich wypróbowałam i się gubię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zapachowe kule do kąpieli. Wprawdzie też nie mam czasu na wylegiwanie się w wannie, ale przynajmniej raz w tygodniu pozwalam sobie na taki relaks 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam domowe spa i z chęcią wypróbowałabym te kule, ale niestety nie mam wanny☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda, chociaż zawsze można pozwolić odpocząć nogom w misce z solą ;) Też działa bardzo odprężająco!

      Usuń
  20. Gdy sporadycznie korzystam z wanny, to używam zapachowych kul do kąpieli.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaintrygowałaś mnie solą do kąpieli. Pięknie opakowana i w dodatku limonkowo- miętowa.
    Ja teraz mam gruszkową i moczę w niej stopy, bo pod prysznic raczej się nie nadaje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie rzeczy, dlatego też między innymi ubolewam nad faktem, że już nie mam wanny. Nawet zostało mi opakowanie kul do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja nie wyobrażam już sobie łazienki bez wanny.

      Usuń
  23. Oj tak, mi też takie domowe spa jest potrzebne od zaraz! U nas ruszyliśmy że szkoła i przedszkolem i już mam stresa. Taka odprężająca kąpiel jest na wagę złota :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe kolory i kształty tych kosmetyków.

    Czasem człowiek dowiaduje się czegoś, co w pewnym stopniu wywraca do góry nogami jego sposób myślenia. Ale z drugiej strony to też jakaś nauka jest. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał, że kule do kąpieli mogą mieć tak oryginalny kształt, jak babeczka :)

      Usuń
  25. Uwielbiam takie kule do kąpieli, ale najbardziej chyba zainteresowała mnie ta sól. Ma taki śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Takie domowe SPA jest idealne na odstresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne kolory i kształty. Ja ostatnio miałam sól do kąpieli o zapachu babeczki borówkowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej jesień... Tak coraz bliżej... Lubię kule i sole różnorakie do kąpieli... Dłuższych kąpieli. Dobrze wiedzieć, gdzie można zamówić w razie braku na sklepowych półkach pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja chciałabym mieć wannę, właśnie dla tych wszystkich pięknych kul do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię takie uprzyjemniacze do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz