Kremy orzechowe Good Noot- mój pomysł na pyszne, pożywne śniadanie

 


Rozpoczął się wrzesień, szkoła i codzienne poranne pobudki szkolniaków. Zawsze rano zastanawiam się jakie kanapki przygotować, żeby były zdrowe, smaczne, tak aby nie wracały w chlebaku do domu ;) Świetnym rozwiązaniem okazują się kremy orzechowe. To naprawdę zdrowa żywność bogata w składniki odżywcze, takie jak białka, węglowodany, jednonienasycone kwasy tłuszczowe, kwas foliowy, niacyna, kwas pantotenowy, pirydoksyna, ryboflawina, tiamina, witamina E, witamina C, witamina A, sód, magnez, wapń, mangan, fosfor, selen, miedź, żelazo i cynk. Masło orzechowe wpływa pozytywnie na pracę serca i układ krwionośny, obniża poziom cholesterolu, poprawia pamięć, przyspiesza proces spalania tłuszczu i działa przeciwzapalnie. Poza tym krem z orzechów zapewnia długotrwałe uczucie sytości. Jednym słowem same zalety! Ale uwaga! Krem kremowi nie równy! Koniecznie czytajcie etykiety! Unikajcie sztucznych dodatków, barwników, konserwantów, a w szczególności oleju palmowego, który jest bardzo niezdrowy.

Jeżeli szukacie dobrej jakości kremów orzechowych to z polecam Wam produkty marki GOOD NOOT. Naturalne, pyszne i wyjątkowe! To rzemieślnicze kremy orzechowe robione z sercem- Rozsmakowaliśmy się w nich całą rodziną i powiem Wam jedno- palce lizać! :) Wybór produktów Good Noot jest naprawdę spory- są kremy z orzechów laskowych, pistacjowych, migdałów, z cukrem, lub bez dodatku cukru. W naszym domu obecnie królują trzy kremy. Poznajcie je bliżej!


Krem z orzechami laskowymi i kakao Choconoot®

To nasz ulubieniec! Krem jest naprawdę pyszny! Można go jeść łyżeczką ze słoika, albo posmarować nim pieczywo, naleśniki. Świetnie sprawdzi się też do rogalików, lodów, czy owsianki. Można go także zastosować jako dodatek do deseru owocowego. Jak kto lubi :) Słoik jest całkiem duży – 350g, jednak uwaga! Choć jest wydajny, znika bardzo szybka, zwłaszcza jeżeli dobierze się do niego cała rodzinka :) Dostępny jest w wersji z cukrem, lub bez dodatku cukru. My zdecydowaliśmy się na ten pierwszy wariant. Dodam, że polubiła go także moja młodsza córka, która za orzechami, ani za kremami orzechowymi niestety nie przepada. Ten krem natomiast uwielbia na kanapki – jest ekstra gładki i wyjątkowo smaczny.


Peanoot Butter Pasta orzechowa 100%

Kwintesencja orzechowego smaku – pasta zawiera aż 100% prażonych orzechów arachidowych. Żadnych innych dodatków. Jest inny niż reszta – aksamitny, z unikalną i lekką konsystencją. Świetnie komponuje się zarówno ze słodkimi, jak i wytrawnymi daniami. Spróbujecie dodać ją także do lodów – przepychota albo sosów, czy wypieków :) W tej paście szczególnie rozsmakowała się moja starsza pociecha. Dziś właśnie zrobiłam jej kanapki do szkoły z Peanoot butter i jestem pewna, że wszystkie spałaszuje :)


Pistachio Krem z pistacji

Wszyscy uwielbiamy pistacje, dlatego tego kremu nie mogło zabraknąć w naszym domu. Krem dostępny jest w wersji z cukrem lub bez dodatku cukru. Słodcy z nas ludzie, dlatego wybraliśmy tę pierwszą opcję ;) Krem jest naprawdę wyjątkowo smaczny, ma przyjemną, aksamitnie gładką konsystencję. Może być używany do bezy, serników, jak i po prostu do pieczywa, lodów lub owoców.


Sięgacie po kremy orzechowe? Czy słyszeliście już o produktach Good Noot

#WPIS KOMERCYJNY

Komentarze

  1. Pysznie! Tak, bardzo lubię kremy orzechowe. Zawsze mam jakiś w kuchennej szafce. Nie znałam tych produktów, muszę im się przyjrzeć bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich kremach im mniej składników tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nich , ale to doskonały pomysł mieć taki smakołyk w domu. Muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto. Te kremy są naprawdę wyjątkowo smaczne i mają rewelacyjny skład.

      Usuń
  4. Nie słyszałam, ale już sobie odnotowałam i spróbujemy z pistacji i migdałów. Jakoś laskowe u nas nie mają powodzenia, a arachidowych jeszcze jeść nie mogę. Hihi, byłoby łatwiej, gdyby syn chciał jeść z czymkolwiek kanapkę - a tak kremy są tylko dla mnie i męża...
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, pistacjowy krem ma bardzo ciekawy smak. Coś dla koneserów tych orzechów.

      Usuń
  5. O, to cos dla mnie, zwłaszcza gdy akurat w szafie pustki i nie ma nic do kawy...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Na taki krem z pistacji chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie rzemieślnicze kremy są najlepsze! Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie te kremy są za słodkie- o marce Good Noot, coś tam słyszałam, ale nie znam ich produktów, nie mniej znane mi są podobne przysmaki innych firm, jak wyżej wspomniałam, dla mnie za słodkie, chociaż gdy byłam małym dzieckiem, bardzo je lubiłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie coś na deser, tego z kakao chętnie bym spróbował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. The tree are so good for to eat in the breakfast, for example, but my personal prefered sure is the chocolate.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tych produktach, ale już podsunęłaś mi pomysł na prezenty. Mój mąż uwielbia tego typu kremy, ja jestem seroluubna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pychotka z takimi kremami śniadanie nabiera nowego smaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej aż zglodnialam... Uwielbiam kremu orzechowe... U mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są wyjątkowo pyszne i jeszcze mają świetne, w pełni naturalne składy :)

      Usuń
  14. Nie znam marki GOOD NOOT. Przeważnie kupuję Nutellę, niemniej jednak z czystej ciekawości wypróbuję także powyższe kremy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o produktach Good Noot, ale może też dlatego, ze nie sięgam po kremy orzechowe zbyt często. À propos orzechów, to ostatnio robiłam ciasteczka z masła orzechowego i były genialne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pistacjowy 😍 Zjadłabym naleśniki z jego dodatkiem 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kremy sprawdzą się idealnie zarówna no kanapki, jak i na naleśniki :)

      Usuń
  17. Mój starszy syn jest łasuchem jeśli chodzi o takie kremy. Można powiedzieć, że to nutellożerca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tych kremach. Chętnie wypróbuję skoro mają taki dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę na wszystkie. Wyglądają tak pysznie. Osobiście jestem wielką fanką masła orzechowego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spróbowałabym wszystkich. Dawno nie jadłam kremu orzechowego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm ile dobroci. Chciałam spróbować tego pistacjowego kremu :D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiamy te kremy. Mój ulubiony to pistacjowy, a dzieci z orzechami laskowymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię masło orzechowe lub kremy czekoladowe, orzechowe, czy też pistacjowy. Nie ukrywam faktu, że niezależnie od tego, jaki to jest krem, nie można zastępować tym produktem pełnowartościowego. Typowe takie produkty sklepowe co prawda mają cukier, ale nie oznacza, że należy takie produkty jeść w dużych ilościach. Ważny jest zachowany umiar i to jest podstawa zasada zdrowego żywienia. Nawet w zbilansowanej diecie mogą pojawić się w niewielkiej ilości kremy typowe ze sklepu, choć nie uważam, że kremy ww. w niniejszym poście są złe, wręcz przeciwnie, są dobrej jakości i wspaniałe. Typowym błędem, który uważam osobiście jako osoba zajmująca się problematyką związaną z żywieniem człowieka, szczególnie w punktach żywienia zbiorowego, jest demonizowanie produktów żywnościowych typu słodycze i wyroby na bazie orzechów, czy czekolady, a w nauce o żywieniu człowieka nie ma podziału na dobrą, czy złą żywność. Każda żywność może powodować negatywne skutki zdrowotne, o ile nie przestrzegamy norm ich spożycia, a także, jeśli cierpimy na jakąś chorobę, alergię, czy nietolerancję pokarmową. Wiele barwników znajduje się w naturalnej żywności jak karetonoidy, antocyjany, betainy, kurkumina, ryboflawina (B2). Takimi spostrzeżeniami chciałem podzielić się tutaj z Tobą, aby wyrazić swoje zdanie na temat żywności nawiązując do postu o różnych rodzajach kremów.

    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🤗😘💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz