#SHARE WITH YOUR BESTIE- specjalna edycja pudełka kosmetycznego Pure Beauty

 


Cyceron mawiał, że "Przyjaźń jest najdelikatniejszym kwiatem, który rozwija się z wzajemnych kontaktów międzyludzkich. Jeżeli nie dbamy o niego cierpliwie i niestrudzenie, więdnie i usycha, zanim otworzy wszystkie swoje pączki." Macie taką bliską osobę? Czasami mam wrażenie, że słowo "przyjaciel" jest nadużywane i niektórzy określają taką osobą każdego z kim mają w miarę dobry kontakt. Ale czy to naprawdę jest osoba, na którą zawsze możemy liczyć, taka która sprawdziła nawet w trudnych dla nas momentach życia, która trwała przy nas pomimo trudności, wspierała nas, ale też cieszyła się z naszych sukcesów, zawsze dobrze nam życzyła? Według mnie wyłapanie z tłumu prawdziwego przyjaciela jest długim procesem, to nie dzieje się z dnia na dzień. Nie spada na nas jak grom z jasnego nieba, jak miłość od pierwszego wejrzenia. Na pewno wcale nie jest łatwo znaleźć taką osobę. Ja wszem i wobec zawsze podkreślam, że moi najbliżsi przyjaciele to moi najbliżsi- mama i mąż. Do tego zaszczytnego grona zaliczam też jeszcze jedną przyjaciółką- znamy się już 20 lat, sprawdziłyśmy się w różnych sytuacjach i byłyśmy przy sobie przy wszystkich naszych wzlotach i upadkach. 


30 lipca obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Przyjaźni. Dla wielu osób to był idealny moment, aby przez gesty, słowa lub wspólne spędzanie czasu podkreślić, jak cenni są dla nas nasi przyjaciele. Z tej okazji Pure Beauty wraz w Garnier stworzyli wyjątkową edycję boxu- # SHAREWITHYOURBESTIE. Ta akcja to wyjątkowa okazja do wspólnego odkrywania skuteczności produktów marki Garnier. W boxie znalazłam podwójne serum, tak aby móc się z nim podzielić razem z najlepszą przyjaciółką. Zobaczcie jakie wyjątkowe kosmetyki skrywał ten wyjątkowy box!


GARNIER PURE ACTIVE Serum przeciw niedoskonałościom

Pierwsze czarne serum od Garnier ze skoncentrowaną 4% formułą (niacynamid+AHA+BHA), które szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze czarnych śladów. Kwas AHA znany jest ze swoich właściwości złuszczających i wygładzających. Kwas BHA pomaga redukować niedoskonałości i zwężać pory. Niacynamid zapewnia uczucie ukojenia i przywraca skórze komfort. Węgiel jest składnikiem pochodzenia naturalnego. Znany jest ze swoich właściwości oczyszczających i matujących skórę. Już po jednym użyciu skóra jest widocznie gładsza i zmatowiona. Po tygodniu struktura skóry jest widocznie bardziej jednolita, a koloryt wyrównany. Po 28 dniach niedoskonałości, zaskórniaki i zaczerwienienia są widocznie zredukowane, a pory zwężone. Serum jest odpowiednie dla cery skłonnej do trądziku i wrażliwej. Lekka konsystencja szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze śladów ani uczucia lepkości.

Dodam, że aż 95% Wizażanek poleciło Pure Active swoim przyjaciółkom. Liczby mówią same za siebie :)


GARNIER CZYSTA SKÓRA Oczyszczający płyn micelarny w żelu

Zawiera wysoce skuteczne składniki (węgiel aktywny+ kwas salicylowy), by dokładnie oczyszczać skórę i redukować niedoskonałości już po pierwszym użyciu. Zmywa makijaż, usuwa bród i zanieczyszczenia, odblokowuje pory, redukuje zaskórniaki i niedoskonałości. 

GARNIER SKIN NATURALS Węglowa maska oczyszczająca na tkaninie z ekstraktem z liści czarnej herbaty

Idealnie sprawdzi się u osób, których cera jest błyszcząca, ma skłonności do przetłuszczania się i potrzebuje szczególnej pielęgnacji. Została nasączona formułą wzbogaconą o węgiel aktywny i ekstrakt z czarnej herbaty. Składniki te zapewnią odpowiednie oczyszczenie skóry oraz pozbycie się zanieczyszczeń i toksyn. 

Co myślicie o akcji # SHAREWITHYOURBESTIE. Którym z tych kosmetyków chętnie podzielilibyście się ze swoją przyjaciółkom? 

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Z przyjaciółką bym się nie podzieliła, bo moim najlepszym przyjacielem jest mój mąż :) Ale sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten produkt. Chętnie bym go wypróbowała na sobie.

    OdpowiedzUsuń

  3. Piękny box! Podoba mi się pomysł z dzieleniem jego zawartością z przyjacielem :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie byłoby podarować takie pudełko komuś bliskiemu, mnie zachwycają już same opakowania!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko pełne niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na kosmetyczny relaks z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i ja :) Bardzo przyjemny zestaw i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem to naprawdę świetna akcja i możliwość poznania wspólnie ciekawych produktów :) Życzę Wam przyjemnego testowania ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość świetnie się zapowiada. Warto kupować takie pudełka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa akcja i warta powtórzenia :) płyn micelarny wydaje się być idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie było przeczytać opinie o tych kosmetyków, bo ten box, widziałam już na kilku blogach, ale nie widziałam opinii, o zawartości, tym bardziej że jeśli chodzi o kosmetyki Garniera do twarzy, to nie mam zbyt miłych wspomnień...
    Waham się nad tym serum, nie mniej, akcja z okazji dnia przyjaźni, bardzo fajna :)
    Komentarz na nowym blogu, wyświetlił mi się, jest dodany do posta- musiałam go najpierw zatwierdzić (wybrałam tą opcję, aby się zabezpieczyć przed spamem, reklamami ze strony sklepów)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny ten box! Ja też chętnie podzieliłabym się jego zawartością z przyjaciółką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Świetny jest ten box :) Bardzo podoba mi się ten pomysł podziel się z przyjaciółką ^^ To miłe, jestem całym sercem za takimi akcjami :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z tym boxem i świetna zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona :) Osoba, z którą podzieliłam się serum także :)

      Usuń
  15. Fajne produkty :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Akcja bardzo zacna. U mnie przyjaciółka jest mąż i nie wykluczone że podjąłby wyzwanie wypróbowania tego cuda 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Ucieszyłabym się z takiego boxa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa zawartość. Może coś kiedyś wypróbuję z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na prezent, wyrażenie wdzięczności czy coś w tym guście.

    :) Dzięki jeśli chodzi o książkę z recenzji. Mam nadzieję, że spodoba się Twojemu mężowi fabuła z ,,Distortion".

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa zawartość :) Podoba mi się i sama bym się z takiej ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny box, ja Sera oba już rozdane przyjaciołom, bo miałam trzecie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjaźń to temat rzeka. I jak mówią kosmetolodzy pielęgnacja to podstawa. Dbajmy o siebie i siebie nawzajem. Pozdrawiam Rodzinkę. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Serum jeszcze nie używałam, maska fajna, a płyn póki co może być 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynem zainteresowała się też moja nastolatka i jest z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  24. Ciekawa akcja :) Serum kusi :) Miałam już trochę kosmetyków tej marki, przyjaciółce pewnie dałabym płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjaźń jest najpiękniejszym ze wszystkich prezentów. Taki box to ciekawy prezent dla Przyjaciółki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę :) Idealny prezent dla kobiety :)

      Usuń
  26. Super zawartość, jakbym taką przytuliła, to bym się nie podzieliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejny świetny box od Puree Beauty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz