Porządki z Laboratorium Pani Domu


 Macie już dosyć tej deszczowej pogody? Przyznaję, że ta aura zdecydowanie nam nie odpowiada, zdążyliśmy się już nawet solidnie przeziębić, a przecież do sezonu chorobowego formalnie zostało jeszcze trochę czasu. Skoro nie ma zbyt dobrej pogody więcej czasu spędzam w domu i... sprzątam :) Mam zapas nowych środków czyszczących od Laboratorium Pani Domu  i dzięki nim robię gruntowne porządki. Uporczywe zabrudzenia typu przypalenia, osady z tłuszczu na piecyku, okapie, czy kuchence są trudne do usunięcia i wymagają zastosowania silniejszych środków. Ostatnio testowałam płyn na przypalenia, odtłuszczacz i płyn do mebli. Jesteście ciekawi jak się sprawdziły? Zobaczcie sami!

D-LUX PŁYN NA PRZYPALENIA

Zatłuszczone, przypalone garnki, patelnie, grille, piecyki i inne urządzenia kuchenne. Znacie to? Próbowałam różnych domowych metod usunięcia tego typu zabrudzeń, ale niestety okazały się mało skuteczne. Płyn na przypalenia od Laboratorium Pani Domu działa błyskawicznie i nie wymaga szorowania. Wystarczy spryskać czyszczoną powierzchnię preparatem i pozostawić na kilka minut do usunięcia zanieczyszczeń. Później wystarczy przetrzeć to miejsce ściereczką lub gąbką i gotowe! Oczywiście, pamiętajmy że jest to silny środek i zawsze przy jego użyciu należy stosować rękawice ochronne. Ten sam płyn stosuję także do czyszczenia szyby kominka i muszę Wam powiedzieć, że jest wyjątkowo skuteczny. Szyba od razu staje się przejrzysta. Efekt wow :) Dodam, że płyn jest bardzo wydajny i nawet w niewielkiej ilości dobrze radzi sobie z zabrudzeniami. Jeżeli w Waszej kuchni macie garnki, czy urządzenia kuchenne, których nie możecie doczyścić koniecznie wypróbujcie ten płyn. Na pewno okaże się pomocny. 






D-LUX ODTŁUSZCZACZ POMARAŃCZA

Skoro już zabrałam się za gruntowne porządki w kuchni to nie mogło zabraknąć także skutecznego odtłuszczacza. Środek D-LUX odtłuszcza, czyści i usuwa plamy ze wszystkich powierzchni. Idealnie sprawdzi się przy czyszczeniu piekarników, okapów, mikrofalówki, płyty grzewcze, kuchenki gazowe, zlewy, meble kuchenne, kafelki/płytki w kuchni oraz wszystkie tłuste i trudne do usunięcia zabrudzenia. Odtłuszczacz można także stosować do usuwania tłustych plam na ubraniach. Uwaga! Ten sam idealnie radzi sobie z zabrudzonymi felgami w samochodzie! Mój mąż regularnie go używa i jest z niego bardzo zadowolony. Dodatkowo płyn ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach, dzięki czemu porządki są jeszcze przyjemniejsze :) 

D-LUX MEBLE

Po gruntownych porządkach w kuchni zostało mi jeszcze wyczyszczenie mebli. Świetnie sprawdził się środek D-LUX MEBLE, który stosuję w całym domu. Jest gotowym do użycia produktem profesjonalnym, przeznaczonym do mycia wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak np.: szkło, konglomerat, meble z tworzyw sztucznych i naturalnych, powierzchnie metalowe i lakierowane. Co istotne, czyści dokładnie i nie pozostawia smug. Nadaje powierzchni idealny połysk i pozostawia przyjemny zapach.

Znacie te produkty? 

Na koniec mam dla Was niespodziankę! Kod rabatowy do sklepu Laboratorium Pani Domu na darmową przesyłkę przy zakupach powyżej 50 zł ->MONIKA001 

#WPIS KOMERCYJNY



Komentarze

  1. Bardzo skuteczne środki, warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, ten pierwszy środek mnie kusi, bo już chyba wszystkiego spróbowałam na mojej patelni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto spróbować. Ten środek jest naprawdę silny.

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że jak przeczytałam o tym chłodzie i deszczach, to byłam w szoku, jak inny kontynent dosłownie :))) ... u nas niesamowicie upalnie, dziś dopiero po dłuższym czasie po raz pierwszy pojawiła się burza i popadało, a tak to susza niesamowita. Nawet teraz, dobrze po 21, a nie ma czym oddychać, tak duszno i bardzo ciepło, wcale nie czuć nocnego chłodu.
    Produkty Laboratorium Pani Domu bardzo lubię i często korzystam. Praktycznie mam je przez cały czas, gdy jakiś się kończy, od razu zamawiam nowe opakowanie :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mile zaskoczona skutecznością tych produktów :)

      Usuń
  4. Ten środek na przypalenia szczególnie mnie ciekawi. Chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle ciekawych propozycji, że trudno się zdecydować. Szybę od kominka mój mąż czyści popiołem i prawdopodobnie jest to najzdrowszy i najlepszy sposób.:))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ta metoda okazała się niestety mało skuteczna. Przy starszych zabrudzeniach niestety potrzebne są silniejsze środki.

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze tych produktów, ale chętnie się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze produktów z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zastanawiam się nad wypróbowaniem tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  9. To niezbędniki w każdym domu, ważne aby skuteczne. Nie miałam jeszcze tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatne produkty! Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych porządków... U nas dopiero co popadalo... Mieliśmy lato... Korzystalusmy... Teraz odpoczywamy od upałów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Deszcz??? Jaki deszcz??? U mnie dopiero wczoraj zrobiło się trochę chłodniej po wielu upalnych dniach :) Życzę Ci przyjemnego porządkowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Porządki na szczęście lubię, a kiedy tak łatwo idą to już w ogóle jest super.

      Usuń
  13. Ten płyn, którym można czyścić felgi mnie przekonał! Efekt super 👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe produkty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawe produkty :) Kuszą, oj kuszą by je sprawdzić! :) Nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię kupować i testować chemię :D
    Ja też trochę kicham ale pogoda mi odpowiada, bo u mnie zdecydowanie było zbyt duszno :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) W domu ciągle jest coś do sprzątania, więc tego typu środki są bardzo pomocne :)

      Usuń
  16. u mnie dla odmiany ciągle upalnie, a tych produktów nie miałam okazji poznać jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio ciągle oglądam tiktoki z użyciem tych produktów i czytam pozytywne opinie na ich temat. Muszę je wreszcie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pogoda jest zdecydowanie niesprzyjająca. U mnie cały dzień pada deszcz. ;( Nie znam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tacy pomocnicy w czyszczeniu są na medal!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele słyszałam o tej marce, ale nigdy nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto. Produkty są wyjątkowo skuteczne :)

      Usuń
  21. W Poznaniu pada z przerwami od niedzieli,a wczorajsza noc to był spory opad:(. Co do porządków to planuję na następny tydzień i muszę rozejrzeć się za tym odtłuszczaczem. Dzięki za recenzję 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- świetnie radzi sobie nawet z uporczywymi zabrudzeniami.

      Usuń
  22. Mnie czeka małe odświeżenie kuchni, więc dobre środki czyszczące przydadzą się z podwójną mocą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach. Muszę je u siebie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Staram się na bieżąco czyścić ruszt, maszynkę czy garnki, bo stary, wielokrotnie przypalony tłuszcz jest faktycznie zmorą sprzątania i tylko silnie chemiczne środki dają mu radę, a takich unikam:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, najlepiej czyścić wszystko na bieżąco :)

      Usuń
  25. Zaciekawiły mnie te produkty. Nie znałam ich.
    U mnie dopiero teraz pojawiło się słonko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatne srodki. Już niedługo zacznie się palenie w kominku, dlatego szczególnie zainteresował mnie tren pierwszy produkt. Chętnie go wypróbuję. Pozdrawiam cieplutko 🌞

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz