Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Jungle Fever-krem ochronny do twarzy VIANEK

 


Ale dzisiaj upał! Nie żebym chciała narzekać ;) Absolutnie nie przeszkadzają mi takie temperatury i cieszę się, że wreszcie mamy ciepłe lato. Aż chciało by się powiedzieć chwilo trwaj! W tak upalne, słoneczne dni nie możemy zapominać o odpowiedniej ochronie przeciwsłonecznej. Im wyższy wskaźnik SPF w kremie, tym lepiej, zwłaszcza jeżeli ma się jasną karnację, ze skłonnością do przebarwień. Dziś opowiem Wam o moim pierwszym ulubieńcu z najnowszego boxu Pure Beauty edycji Jungle Fever. Zawartość pudełka bardzo mile mnie zaskoczyła. Pojawiło się mnóstwo fantastycznych kosmetyków, które bardzo przydają się w letniej kosmetyczce. Za absolutny must have uznałam krem ochronny do twarzy VIANEK. To jeden z tych kosmetyków, które latem powinniśmy mieć zawsze pod ręką. Przy moich przebarwieniach, które po spontanicznym kontakcie ze słońcem pojawiają się jak grzyby po deszczu wiem, że dobry krem ochronny to podstawa. Ten produkt pozytywnie zaskoczył mnie nie tylko skutecznością działania, ale i składem- zawiera aż 94% składników pochodzenia naturalnego


Produkty ochronne często w składzie mają pół tablicy Mendelejewa. Chemiczne substancje z jednej strony mają nam pomóc, a z drugiej dla organizmu na pewno też nie pozostają obojętne. Dlatego im ten skład jest bardziej naturalny tym lepiej- dla nas i dla środowiska. Okazuje się, że chemiczne kremy do opalania, które stosujemy odbijają się na kondycji ekosystemów, kiedy zażywamy kąpieli w morzu, oceanie, czy jeziorze. Substancje przenikają wtedy do wody i szkodzą środowisku. Czytajcie etykiety i omijacie szerokim łukiem produkty, które zawierają:

Benzophenone 3 (inaczej Benzofenon-3, Oxybenzone, Oksybenzon)
Octocrylene (Oktokrylen)
4-Methylbenzylidene Camphor (Enzacamene, 4-MBC)

Substancje te są szkodliwe dla koralowców i doprowadzają do ich obumierania, są śmiertelne dla zwierząt morskich, alg i doprowadzają do zaburzeń gospodarki hormonalnej ryb i innych stworzeń. Badania pokazują, że ze względu na powszechne stosowanie filtrów są one wykrywane w ściekach, wodach powierzchniowych, czy tkankach organizmów wodnych, np. pstrągów potokowych.


W kremie ochronnym do twarzy VIANEK żadnej z tych substancji nie znajdziecie! Krem nie tylko zapewnia najwyższą ochronę, ale i jest w pełni bezpieczny. Dzięki zawartości składników nawilżających (ksylitol, trehaloza, kwas hialuronowy) o łagodzących (ekstrakt z jeżówki purpurowej, alantoina) krem może być aplikowany samodzielnie lub stanowić świetną bazę pod makijaż. Krem zawiera filtr SPF50, co daje mi pewność, że moja skora jest właściwie chroniona przed słońcem. Nawet jeżeli nie macie problemów z przebarwieniami na twarzy, czy skłonności do powstawania piegów, należy pamiętać o mocnym filtrze. Słońce niestety przyspiesza powstawanie zmarszczek, wysusza skórę, więc warto zadbać o to aby skóra twarzy była odpowiednio chroniona. Krem VIANEK ma bardzo przyjemną konsystencję i świetnie rozprowadza się na skórze. Skóra po aplikacji jest nawilżona i miękka w dotyku. Dodatkowy plus przyznaję za zapach- krem ma wyjątkowo przyjemny, lekko słodkawy zapach.


Pamiętajcie, że krem z filtrem należy zastosować min.20 minut przed planowaną ekspozycją na słońce. Aplikację należy powtarzać co 2-3 godziny oraz po każdej kąpieli, spoceniu się, czy wytarciu skory ręcznikiem. Tylko wtedy krem zapewni nam prawidłową ochronę.
Pamiętacie o ochronie przed słońcem? Znacie ten filtr?
#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA




Komentarze

  1. Uwielbiam taką pogodę 🥰 Krem mam i czeka na testy 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze nie znałam, a jeśli chodzi o ochronę przed słońcem to wiem, że najlepiej stosować go zaraz przed wyjściem. Zastanawiam się jednak co w momencie gdy mamy makijaż. Ja na twarz stosowałam filtr 50 i potem robiłam makijaż. Chodziłam tak caly dzień... może faktycznie miałam mniejszą ochronę niż myślałam. Bardzo ciekawa informacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluid też może zawierać filtr, chociaż w ciągu dnia na pewno go ścieramy. Najlepiej byłoby smarować twarz co 2-3 godziny tego typu kremem, chociaż wiadomo, że nie zawsze jest to możliwe.

      Usuń
  3. Bardzo przyjemna seria Vianek i kolejny mój ich ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ochrona przed słońcem to podstawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę firmę. A ochrona przed słońcem jest bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla naszego zdrowia, ale i urody nie można o tym zapominać :)

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Polubiłam się z tym kremem. Bardzo :) Vianek bardzo mi pasuje, w moim odczuciu jest delikatny ale skuteczny. Super mi się z nim pracuje :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie bardzo lubię tę markę, a krem z tak wysokim filtrem bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)

      Usuń
  7. Ciekawy produkt. Nie wiedziałem, że filtry słoneczne mogą szkodzić środowisku. Dobrze,że są takie kosmetyki jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niewiele osób o tym wie. Niestety chemia, którą używamy niszczy także środowisko.

      Usuń
  8. Raczej już mi się nie przyda, od niedawna całe dnie spędzam w pracy i nie wychodzę na słońce :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawił mnie ten krem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo fajny kosmetyk. Dobry krem z filtrem to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że mogłabym polubić ten krem 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już powoli mam dość tych upałów- szczególnie zbyt ciepłych nocy, podczas których nie da się spać (gorąc to uniemożliwia).
    O filtrach oczywiście pamiętam (cały rok) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat jestem ciepłolubna i upały mi nie przeszkadzają ;)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy produkt, choć nie znam się osobiście na kremach i innych kosmetykach. Myślę, że taki produkt może być dobry 👍🙂

    Pozdrawiam serdecznie 🙋‍♂️🤗❤
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na tyle uniwersalny produkt, że przyda się każdemu :)

      Usuń
  15. Kocham upały i mogą trwać przez cały rok. W taki czas pamiętam o kremach z filtrem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja :) Mogłabym żyć w takim klimacie ;)

      Usuń
  16. Bardzo lubię tę serię, tego kremu jeszcze nie znam. Ale nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak! krem z filtrem to ważna sprawa, nawet jak siedzimy za oknem, i słońce tylko przebija przez szybę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nawet w czasie jazdy autem powinno się pamiętać o zastosowaniu filtra.

      Usuń
  18. Chętnie bym taki krem wypróbowała. Firma nie jest mi znana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i markę i krem. VIANEK ma duży wybór fantastycznych kosmetyków z świetnym składem :)

      Usuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tym kremie.Chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się świetnie. Chętnie go wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Krem z filtrem to podstawa mojej pielęgnacji latem. VIANEK ma wiele świetnych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie, jakbym wychodziła dużo częściej to musiałabym koniecznie pamiętać o tej ochronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten skład już mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz