Kosmetyki VABENA- nowość, którą warto bliżej poznać :)

 

   
Jak to mówią cudze chwalicie, swego nie znacie"... Lubicie polskie kosmetyki? Mamy naprawdę wiele dobrych marek, które niczym nie umniejszają tym zagranicznym. Moim najnowszym odkryciem są kosmetyki Vabena. To marka kosmetyczna, która czerpie z ponad 10-letniej historii Laboratorium Pani Domu – cenionego dostawcy sprawdzonych środków czystości, w tym kosmetyków najlepszych międzynarodowych marek. Tak, tak tej samej, które produkty niedawno Wam opisywałam. Właśnie przetestowałam trzy najnowsze produkty Vabena i muszę Wam powiedzieć, że naprawdę bardzo dobrze się sprawdzają. Poznajcie ich!



Krem extra nawilżający Vabena- sprawdzi się do każdego typu skóry. Działa antyoksydacyjnie, chroni przed fotostarzeniem się skóry, a także wzmacnia jej barierę ochronną. Wzbogacony został w składniki nawilżające i stymulujące regenerację naskórka. Stosowany regularnie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Krem zawiera filtr SPF25, dzięki czemu zapewnia nam także ochronę przed słońcem. Krem świetnie sprawdza się także jako baza pod makijaż. Kosmetyk ma bardzo przyjemną konsystencję konsystencję i błyskawicznie się wchłania. Nie pozostawia przy tym na skórze tłustego filmu i daje przyjemne uczycie nawilżenia. Skóra po aplikacji kremu staje się wyraźnie gładsza i delikatna w dotyku. 





Krem do stóp zmiękczający- jest to specjalistyczny krem do codziennej pielęgnacji stóp. Zawiera mocznik w wysokim stężeniu- aż 30%, który działa keratolitycznie: zmiękcza szorstką, zrogowaciałą skórę i ułatwia złuszczanie martwego naskórka. Dodatkowo zwiększa także przenikanie w głąb aktywnych składników i bardzo silnie nawilża. Masło i olej pochodzenia naturalnego, bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminy A i E przyspieszają regenerację, łagodzą podrażnienia, wygładzają skórę stóp i przeciwdziałają jej pękaniu. Krem fantastycznie natłuszcza i sprawia, że skóra jest mniej szorstka. Działa jak ochronny balsam. Jeden krem podarowałam także mojej mamie, która boryka się z dużymi problemami jeżeli chodzi o skórę stóp. Przy regularnym stosowaniu zauważyła poprawę kondycji skóry, która stała się wyraźnie bardziej miękka. Zawartość mocznika w kremie jest wysoka, więc na pierwsze efekty nie trzeba długo czekać. 


Krem do rąk antybakteryjny- to innowacyjny krem do rąk, który pielęgnuje skórę i jednocześnie redukuje bakterie. Jony srebra oraz wyselekcjonowane składniki zwiększają redukcję drobnoustrojów. Naturalne oleje wzmacniają naturalną barierę lipidową, odżywiają i regenerują skórę. Przyznaję, że pandemii został u mnie odruch regularnej dezynfekcji rąk- zwłaszcza po wyjściu z publicznej toalety, w czasie podróży, czy przed posiłkiem. Myślę jednak, że to bardzo dobry odruch i dla swojego bezpieczeństwa warto go przestrzegać. Krem antybakteryjny ma tę dodatkową zaletę, że pielęgnuje skórę. Po aplikacji skóra jest przyjemnie nawilżona, miękka. Obowiązkowy kosmetyk w każdej damskiej torebce :)

Który  tych kosmetyków szczególnie Was zaciekawił? Macie swojego faworyta? 

Na koniec mam dla Was niespodziankę! Kod rabatowy do sklepu Laboratorium Pani Domu na darmową przesyłkę przy zakupach powyżej 50 zł ->MONIKA001 

#WSPÓŁPRACA KOMERCYJNA

Komentarze

  1. Jeszcze nie poznałam ale prezentują się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taki krem mogłabym się skusić. Chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zaciekawił mnie ten krem do stóp :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry, zwłaszcza przy problemach ze skórą na stopach :)

      Usuń
  4. Nie znam tej firmy, ale ten krem do rąk mnie zaciekawił 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście warto poznać. I mnie zaciekawił krem do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  7. To rzeczywiście nowość! Chętnie wypróbuję :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej marce 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, ciekawe. Warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten krem zmiękczający do stóp

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę!Nowa polska marka! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Często kupuje kosmetyki polskich producentów, ale o tej marce nie słyszałam.
    Wszystkie trzy produkty, mnie zainteresowały- chętnie je wypróbuje na sobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale chyba wypróbować wszystkie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty. Bardzo lubię polskie kosmetyki. Krem do stóp mnie szczególnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W ogóle nie znałam tej firmy, ale Twoja recenzja zachęca, żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marka Vabena dotychczas mało mi znana, ale widzę że mają świetny krem do twarzy z SPF, krem do stóp też mógłby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Amei conhecer os produtos, parece ser muito bons.
    Beijos.



    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się nim przyjrzeć, bo nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Ten krem antybakteryjny mnie też by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie produkty na pewno warto wypróbować :) Dziękuję za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kremy antybakteryjne to coś wspaniałego. Sam używam osobiście płyny do dezynfekcji rąk.

    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🤗🥰🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej firmy, ale najbardziej ostatni kosmetyk mnie zaciekawił. Często w pracy używam żelu lub płynu dezynfekującego i od razu kremu do rąk. Czasem aż mnie dłonie szczypią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten płyn nie dość, że działa antybakteryjnie to jeszcze świetnie nawilża :)

      Usuń
  23. Pierwsze słyszę. Kosmetyki zapowiadają się interesująco

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz