AKCJA PRANIE!- z produktami CLEOX


 W upalne dni robienie prania to czysta przyjemność- zwłaszcza gdy może się je wywiesić na ogrodzie, czy tarasie. Wszystko schnie wyjątkowo szybko, a białe rzeczy odzyskują śnieżną biel. Nawet jeżeli macie w domu pralko-suszarkę, to pamiętajcie że suszenie na dworzu jest bardziej ekologiczne i pozwala zaoszczędzić na rachunkach za prąd. Poza tym pranie suszone na świeżym powietrzu jest mniej pogniecione i przyjemniej pachnie. W tym czasie robię zawsze przegląd zimowych rzeczy i sprawdzam czy wymagają one odświeżenia. Niektóre z nich od razu wrzucam do pralki- jak szaliki, rękawiczki, czy kurtki. To również dobry moment na wypranie kocy, poduszek, czy zabawek pluszowych. Warto wiedzieć, że suszenie rzeczy w promieniach słońca dodatkowo pozwala na pozbycie się wielu drobnoustrojów. Pamiętajcie jedynie, aby przerzucić ubrania na lewą stronę, aby nie blakły! Jeżeli obawiacie się, że wyprane rzeczy stracą intensywny kolor, możecie je też suszyć w cieniu. W tych temperaturach ubrania wszędzie dobrze schną. Kosz na brudy pełen? Zabieram się za pranie!


Do prania najczęściej używam kapsułek piorących. Od niedawna stosuję produkty kapsułki do prania CLEOX z płynem zmiękczającym i jestem z nich bardzo zadowolona. Są one wypełnione żelem i wzbogacone zmiękczającą lanoliną- substancją naturalnie występującą w wełnie owczej. Lanolina zapewnia miękkość, delikatność i elastyczność ubrań po każdym praniu. Kapsułki zawierają aktywne składniki odpowiedzialne za poszczególne etapy prania.

Jak działają? 

-SKUTECZNE USUWANIE ZABRUDZEŃ: Anionowe i niejonowe środki powierzchniowe czynne oraz mydło skutecznie piorą i wspomagają usuwanie zabrudzeń pochodzenia tłuszczowego. Aktywny system enzymów charakteryzuje się dużą skutecznością w usuwaniu plam. Poszczególne enzymy wspomagają usuwanie zabrudzeń pochodzenia skrobiowego (ziemniaki, makaron), białkowego (mięso, krew), mannowego (lody, sosy, kosmetyki), roślinnego (owoce, warzywa).

-SYSTEM OCHRONY KOLORÓW: zapobiega migracji kolorów i farbowaniu ubrań w czasie prania. Celuloza chroni ubrania przed mechaceniem, dzięki czemu ubrania zachowują nowy wygląd na dłużej. 

Jak się je używa? 

Wystarczy umieścić kapsułkę w pustym bębnie pralki, po czym wrzucić rzeczy do prania. Ustawiamy odpowiedni program i czekamy aż nasze pranie się wypierze. Kapsułki 2 w 1 to oszczędność czasu i pieniędzy. Nie musimy już dodawać płynu zmiękczającego.

Po praniu wyjmuję z pralki świeże, pachnące i co najważniejsze czyste pranie. Kapsułki poradziły sobie z plamą po lodach, a także zabrudzeniami od trawy. Na ubraniach nie zauważyłam śladów po kapsułce, co oznacza że rozpuściła się w czasie prania w niskiej temperaturze. To dla mnie ważne, bo niestety przy innych markach zdarzało się, że kapsułka nie rozpuściła się i jej pozostałości przyklejały się do tkanin. W przypadku kapsułkę CLEOX tego problemu nie ma. Dodatkowy plus przyznaję za zapach- bardzo przyjemny, delikatny, a przy tym trwały.

Lubicie kiedy Wasze pranie ładnie pachnie? Do tej pory regularnie używałam zapachowych płynów do płukania. Moim najnowszym odkryciem są perfumy do prania CLEOX w... kapsułce. Do wyboru są różne warianty: Blue Dreams, Sunny Paradise, Pink Story. Perfumy do prania stanowią połączenie wyselekcjonowanych olejków zapachowych, które głęboko wnikają w praną tkaninę, stopniowo uwalniając wyrafinowany, długotrwały zapach. Są bardzo wygodne w użyciu- wystarczy włożyć kapsułkę bezpośrednio do pustego bębna pralki, następnie dodać pranie i uruchomić program. W przeciwieństwie do tradycyjnych płynów nie trzeba nic odmierzać. Idealnie sprawdzają się do prania ubrań, odzieży sportowej, ręczników i pościeli. Zapach jest bardzo trwały i utrzymuje się w szafie przez dłuższy czas.


Zabraliście się już za pranie? Znacie już produkty CLEOX?

Kochani, mam dla Was dodatkowo kod rabatowy: lato10 -przy zakupach w sklepie MARBA otrzymacie 10% rabatu! Ważny do końca września. Korzystajcie :)

#WPIS KOMERCYJNY

Komentarze

  1. U mnie właśnie pranie się robi. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tej firmy. Póki co jestem wierna innej marce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, chociaż gdybyś miała chęć na zmianę, to warto wypróbować te produkty :)

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ładne zapachy w praniu, oby jak najdłużej się utrzymywały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Te perfumy mile mnie zaskoczyły :) Zapach bardzo trwały!

      Usuń
  5. Nie znam tej marki, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję te perfumy do prania :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy do prania w kapsułkach? Tego wynalazku jeszcze nie próbowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję te środki piorące, nie znam marki. Prać lubię:)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede mną duże pranie! Muszę wypróbować te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty. U mnie pranie się właśnie suszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie zrobiłam pranie. Może następnym razem:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie używałam tych produktów. Szczególnie te perfumy mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś już widziałam tą markę. A pranie suszone uwielbiam za zapach. Ledwo na wiosnę wyjdzie słońce to wystawiam suszarkę na balkon 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej marce, ale brzmi fajnie. O perfumach do prania wcześniej też nie wiedziałam. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam tej marki. Fajny produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja 3-letnia córcia popisała mi ostatnio długopisem pościel, także temat na czasie. 🤣😄 Pozdrawiam Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dzieciach pranie to niekończąca się opowieść :)

      Usuń
  18. Oj aż jestem ich ciekawa w działaniu i zapachu :) Niedziela, a u mnie już pralka wstawiona. Korzystam z ostatniego tak ciepłego dnia by zasłony schły łądnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrą pogodę zawsze warto wykorzystać na zrobienie prania :)

      Usuń
  19. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze nie znam tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi świetnie! Muszę koniecznie wypróbować produkty CLEOX :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki, kapsułki używałam innej firmy ale tylko do białego, od wczesnej wiosny do późnej jesieni pranie suszę na sznurach na balkonie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze. Pranie szybciej schnie i obłędnie pachnie :)

      Usuń
  23. Nie znam produktu, ale brzmi ciekawie. Szczególnie że nie używam nic innego tylko formuły w kapsułach.
    Pod względem prania bardzo lubię upały - wszystko szybko schnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. O zapachowych kapsułkach jeszcze nie słyszałam.Super rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze ich. Zapowiadają się świetnie, myślę że wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Tych kapsułek jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz