Moje sprawdzone produkty od AVON- nie tylko kosmetyczne :)

 


Jak tam kochani mijają Wam wakacje? Jesteście przed, w trakcie, a może po urlopie? My niedawno wróciliśmy znad morza i stwierdzam, że wróciłam bardziej rozleniwiona ;) A może zmęczona? Na wakacjach zawsze intensywnie zwiedzamy i choć psychicznie głowa odpoczywa, to jednak fizycznie wcale za dużo nie odpoczywamy. Ale może o to właśnie chodzi? :) Wróciłam do domu ze stertą ubrań i totalnie wyzerowaną głową. Właśnie jestem na etapie ogarnięcia siebie i domu po wakacjach. W tzw. międzyczasie zdążyłam odebrać moje zamówienie od AVON. Przyznaję, że to marka do której zawsze wracam. Mam kilka swoich ulubionych produktów, chociaż konsultantka AVON często poleca mi różne ciekawe nowości, które okazują się strzałem w dziesiątkę. Dzisiejszy wpis będzie właśnie poświęcony kolejnym moim ulubieńcom Avon. No to zaczynamy!


Bardzo polubiłam się z szamponem Advance Techniques Ultimate Shine. Szampon świetnie oczyszcza włosy i nadaje im blasku. Już po pierwszym jego zastosowaniu jest efekt wow- włosy wydają się bardziej miękkie, delikatne w dotyku i rzeczywiście są bardziej błyszczące. Obecna w formule szamponu technologia Crystal Light tworzą gładką, lustrzaną powierzchnię, by zmaksymalizować refleksy światła. Szampon nabłyszczający dedykowany jest włosom normalnym i suchym. Technologia blasku Crystal Light nie tylko sprawia że włosy lepiej wyglądają, ale też łatwiej się je rozczesuje. Przy suchych włosach efekt ten jest jeszcze bardziej widoczny. Szampon bardzo dobrze się pieni i jest wydajny. Ma przy tym przyjemny zapach, który utrzymuje się na włosach po umyciu. 


Maseczka do twarzy AVON Care 3 w 1 to jeden z tych produktów, które zawsze mam w łazience. Kosztuje naprawdę niewiele- poniżej 10 zł, a daje naprawdę przyjemny efekt. Znajdujący się w formule maseczki do twarzy ekstrakt z awokado to bogactwo jednonienasyconych kwasów tłuszczowych MUFA, a także witamin i minerałów. Intensywnie nawilża skórę, wygładza ją i wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe. Mam suchą skórę i nawilżające kosmetyki to dla mnie absolutny must have. Tą maseczkę stosuję od dłuższego czasu i za każdym razem daje mojej skórze uczucie ukojenia i nawilżenia. TO dla mnie ważne, bo niestety po umyciu często odczuwam ściągniętą, suchą skórę. Po nałożeniu maseczki cera wydaje się dużo gładsza, delikatniejsza i przyjemniejsza w dotyku. Stosuję ją 3 razy w tygodniu po 20 minut i jestem bardzo zadowolona z efektów. Dodam, że maseczka jest całkiem wydajna i jedno opakowanie wystarcza mi na długo.


Na koniec zaprezentuję Wam produkt, który nie jest kosmetyczny, ale od niedawna także dołączył do grona moich ulubieńców tej marki. Mam na myśli spray do pomieszczeń Avon Senses Essence Bergamotka i Zielona Herbata. Do wyboru są także inne warianty zapachowe, których testowanie jest jeszcze przede mną :) Spray stosuję zarówno w łazience, jak i w salonie. Pachnie pięknie! Roztacza w mieszkaniu wspaniały zapach, maskując przy tym niechciane zapachy. Dodatkowy plusik przyznaję za opakowanie- minimalistyczne, a przy tym bardzo gustowne. Dzięki temu sprayu nie trzeba chować do szafki. Świetnie prezentuje się w łazience :)


Znacie te produkty? A może macie innych ulubieńców Avon? 


Komentarze

  1. These products all look great.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te spraye do pomieszczeń. My jeszcze przed urlopem, więc ja już odliczam z utęsknieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. I really miss using Avon's products and want to start using them again.
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też tak mam po powrocie z wakacji, mnóstwo zwiedzania ale za to głowa odpoczywa :) co do Avonu to do mnie jakoś nigdy nie przemawiał, ale produkty które pokazałaś wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon ma bardzo duży wybór produktów, także tak naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Ten spray do pomieszczeń zapowiada się świetnie. Lubię takie perfumy dla domu 🧡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te produkty, zwłaszcza spray do pomieszczeń mnie kusi :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam, ale ten spray bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mleczko do twarzy wydaje mi się całkiem ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli maseczkę? Tak, bardzo fajnie się u mnie sprawdza :)

      Usuń
  9. Ja przed urlopem. Oo chyba wypróbuję ten szampon, bo taki by mi się przydał do moich włosów. Ja uwielbiam perfumy Far Away z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy z Avon też bardzo lubię :) Są wyjątkowo trwałe.

      Usuń
  10. ja kiedyś namiętnie kupowałam w avon, teraz już od bardzo dawna nie. Ale gdy robiłam tam zakupy to lubiłam żele senses oraz perfumy little black dress.
    A co do urlopu to ja jeszcze przed, dopiero za miesiąc. I mamy podobnie jak Wy dużo chodzenia i zwiedzenia, że nogi czasem mam ochotę odkręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wykorzystywać urlop maksymalnie. Im więcej zwiedzimy tym więcej wrażeń :)

      Usuń
  11. Nie znałam tych produktów, ale szampon mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie używam ich produktów 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak byłam nastolatką, bardzo lubiłam ich mgiełki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jakoś z Avonem nie zaskoczyło...kiedyś miałam parę ich produktów, okazały się jednak niezbyt dobre dla mojej cery i to mnie do marki zraziło.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jeżeli człowiek się zrazi to ciężko się przekonać do produktu. Warto wypróbować jednak spray do pomieszczeń, czy perfumy :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię tę markę. Kupuję regularnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie miałam nic z Avonu :) Ale będę mieć na uwadze te produkty :)

    Ja najbardziej z Avonu lubiłam mgielki do ciała ładne zapachy miały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten spray do pomieszczeń jest świetny. Widzisz, przypomniałaś mi o nim. Musze sobie koniecznie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz