Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Symfonia Barw- ziołowy płyn do płukania jamy ustnej od Sylveco

 


Jak tam kochani pod weekendzie? My właśnie wróciliśmy z krótkiego pobytu w Borach Tucholskich. Pogoda co prawda nas nie rozpieszczała i o kąpieli w jeziorze mogliśmy zapomnieć, za to aura sprzyjała zwiedzaniu. Teraz jestem już w domu i pędzę do Was z opisem mojego pierwszego ulubieńca boxu Pure Beauty z edycji Symfonia Barw. Nie ukrywam, że cieszy mnie kiedy w pudełku znajduję oprócz kosmetyków, także inne produkty. Miłym zaskoczeniem był dla mnie ziołowy płyn do płukania jamy ustnej od Sylveco. Właśnie mam problem z wyrzynającą się ósemką, która jest w trakcie leczenia. Z uwagi na to, że dziąsło mi puchło, dentystka zaleciła mi abym kilkakrotnie płukała usta płynem. Dodatek ziół zawarty w płynie Sylveco działa kojąco na dziąsła i zęby. Przywraca on równowagę flory bakteryjnej, ale jest także pomocny w profilaktyce próchnicy. Co istotne, nie zawiera alkoholu i jest delikatny nawet dla wrażliwych dziąseł i zębów. Jaki ma skład? Krótki :) I o to właśnie chodzi! Do tego 100% natury! Zawiera ziołowe ekstrakty z szałwii, mięty, rozmarynu i goździków, a także łagodzącą alantoinę. Stara metoda na ból zęba mojej babci- goździk trzymany w ustach przy chorym zębie. Zawsze pomaga! Może dlatego ten płyn przynosił mi ukojenie, gdy wyrzynała mi się ósemka? Jednego jestem pewna- płyn od Sylveco przynosił mi ukojenie. 


Płyn zawiera także ksylitol (cukier brzozowy), który wspomaga remineralizację szkliwa, pozwala utrzymać prawidłowe pH, dzięki czemu płyn jest pomocny przy profilaktyce próchnicy. Butelka płynu jest duża- 500 ml, a sam płyn jest bardzo wydajny. Do jednego płukania potrzebujemy jedynie 10 ml- to naprawdę niewiele. Przy płynach innych marek zazwyczaj sugerowana dawka wynosi 30 ml. Dodam, że bardzo wygodna jest także dołączona do opakowania miarka, która pozwala na szybkie odmierzenie właściwej ilości płynu. Jedno płukanie stosujemy standardowo przez 30 sekund. Nawet ta niewielka ilość płynu przynosi natychmiastowe uczucie odświeżenia oddechu. Płyn ma przyjemny, ziołowy smak. Stosujemy go całą rodziną i muszę przyznać, że sprawdza się znakomicie, nie tylko profilaktycznie, ale także wtedy gdy zmagamy się z problemami z dziąsłami i zębami. 

Stosujecie ziołowe płyny do płukania ust? 



Komentarze

  1. Płyny do płukania jak najbardziej... Ale tej firmy nie znam, tej plukanki. Musi być dobra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę rewelacyjna! Do tego ten naturalny skład. Jak dla mnie płyn idealny :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym płynie. Chętnie wypróbuję :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmy nie znam i płukanki też nie, a że to coś dla mnie nieznanego to nawet chętnie spróbuję.
    U nas z kolei pogoda - żar się z nieba lał, ale i tak musiałam w domu siedzieć - siedzę nadal, bo L4 złapałam i choróbsko też.

    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, naturalny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, im więcej takich naturalnych produktów, tym lepiej :)

      Usuń
  6. Fantastyczne są te pudełka! Kupiłam takie koleżance na urodziny. Była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię. To naprawdę rewelacyjny pomysł na prezent :)

      Usuń
  7. Nie wiedziałam, że są naturalne płyny. Muszę taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też polubiłam ten płyn. Jest naprawdę bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. My też go używaliśmy, był dobry, ale niestety skład mocno chemiczny.

      Usuń
  10. Najważniejsze, że przyniósł ukojenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ósemki wyrzynające się ponoć najlepiej usunąć , ale płyn z pewnością jest świetny, dziękuję za polecenie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie okazuje się, że do usuwania ósemek dentyści i ortodonci podchodzą bardzo ostrożnie. Ja mam jeszcze czekać... Ten płyn okazał się dla mnie bardzo pomocny :)

      Usuń
  12. Nie znam tej firmy ani płynu, ale uważam, że warto zapamiętać tę nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i mnie się przyda, prawdopodobnie mnie też czeka leczenie ósemek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny produkt (również polecam) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam sporo pozytywnych opinii na temat tego płynu :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię produkty z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny ma skład, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt! Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda zachęcająco. Dziękuję, za odwiedziny na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemny produkt i jesteśmy z niego zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę ten płyn do płukania ust. Chętnie wypróbuję dla ukojenia dziąseł po aparacie 😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz