Wakacyjny niezbędnik AVON


 Oficjalnie powitaliśmy już wakacje, więc dzisiejszy post będzie w typowo letnich klimatach :) Jakie kosmetyki zabieracie ze sobą na wakacje? U mnie zawsze musi być krem z filtrem, pomadka ochronna, balsam i ulubiony krem do twarzy. To takie minimum bez którego nie mogę się obyć. W moim wakacyjnym niezbędniku jest też kilka sprawdzonych kosmetyków AVON. Która z nas choć raz nie miała styczności z konsultantką Avon i ich pachnącymi katalogami? Przyznaję, że zawsze jestem otwarta na testowanie nowości, ale mam też kilku kosmetycznych ulubieńców, którzy świetnie się u mnie sprawdzają. 



Na wakacje chętnie zabieram żele do kąpieli Avon Senses. Bardzo lubię żel Refreshing Lagoon, który ma piękną wakacyjną grafikę i kolor morza. Zapach żelu jest wyjątkowo przyjemny, a ja w czasie kąpieli czuję się jak na tropikalnych wakacjach ;) Kosmetyk dobrze się pieni i pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku. Ma poręczne opakowanie i dobrze mieści się w kosmetyczce. Kojarzy mi się z wakacjami i chyba dlatego skradł moje serducho :) 


Drugim kosmetykiem bez którego nie wyobrażam sobie wakacyjnej kosmetyczki jest mgiełka do ciała Beautiful Peonia Magnolia. Latem, nie lubię używać ciężkich perfum, których zapach w czasie upału bywa męczący. Świetnie sprawdzają natomiast mgiełki, które dają uczucie szybkiego odświeżenia. Stosuję je zarówno do ciała, jak i na ubrania. Zapach choć delikatny, utrzymuje się całkiem długo. Avon oferuje duży wybór mgiełek, więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Ja w tym sezonie wakacyjnym postawiłam na uwodzicielskie nuty różowej peonii i świeżych płatków magnolii na ciepłej, zmysłowej bazie. Idealna na upały o każdej porze dnia.



Kolejnym kosmetykiem, który mogę Wam polecić na wakacje jest spray ułatwiający rozczesywanie Morela i masło shea. Ostre słońce nie najlepiej wpływa na kondycję moich włosów- stają się suche i łatwo tworzą się w nich kołtuny. Ten spray sprawia, że włosy są lepiej nawilżone i łatwiej się je rozczesuje. Do tego ma bardzo przyjemny zapach :)

Jakie kosmetyki zawsze zabieracie ze sobą na wakacje? Chętnie sięgacie po kosmetyki AVON?


Komentarze

  1. Mgiełka także znajduje swoje miejsc w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie pisałam to już nie raz, ale z Avonem mi nie po drodze. A kremy z odpowiednimi filtrami od lat kupuję od jednej sprawdzonej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Avonu i też mam swoich ulubieńców :) Na pewno perfumy można polecać w ciemno. Są wyjątkowo trwałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. W większości moja kosmetyczka składa się z kosmetyków Avonu. Mgiełek do ciała mam kilka, tak samo jak kremów do rąk, żeli pod prysznic i oczywiście moje kochane perfumy z linii FarAway - ciężkie zapachy, ale ja takie kocham.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skuszę się na spray ułatwiający rozczesywanie, gdyż mam ostatnio spory problem z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę rewelacyjny. Ratuje sytuacje przy suchych włosach :)

      Usuń
  6. Widzę że mamy podobne must have. Niemalże identyczne produkty znalazłby się w moim niezbędniku

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgiełka do ciała mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. My też mamy sporo produktów Avon w domu i to nie tylko kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon ma naprawdę duży wybór różnych produktów :)

      Usuń
  9. Ja też mam kilka kosmetyków Avonu. Mgiełka jest dużo lżejsza niż perfumy, więc ciężko ją przedawkować.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego chętnie sięgam po mgiełki latem :)

      Usuń
  10. Ten ostatni kosmetyk szczególnie mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawiła mnie ta mgiełka do ciała :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że mgiełki do ciała wręcz uwielbiam :)

      Usuń
  12. Chyba muszę wrócić do zaopatrywania się w Avonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto :) Avon ma sporo fajnych produktów :)

      Usuń
  13. Dawno nie miałam nic z Avonu, ale lubię ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię żele pod prysznic z Avonu i ich perfumy. Mgiełki kiedyś stosowałam, już po nie nie sięgam, bo po prostu krótko pachną. Ten spray wydaje się ciekawy, wypróbowałabym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję mgiełki na ubranie, wtedy dłużej pachną :)

      Usuń
  15. W upalne dni u mnie obowiązkowo mgiełka i krem z filtrem 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie kupowałam Avonu. Lata temu te produkty to moje niezbędniki na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe kosmetyki :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz