Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Wild Flowers- naturalna ziołowa pasta do zębów ARGANOVE

 


Jak tam mijają Wam pierwsze dni lata? Na wakacjach cały czas intensywnie testuję produkty z najnowszego boxu Pure Beauty. Wybór ulubieńców każdej edycji nigdy nie jest dla mnie łatwy, bo zawsze znajduję więcej kosmetycznych "wow". Ostatnio opowiadałam Wam o moim najnowszym odkryciu boxu Wild Flowers- brokatowym balsamie do ust od Bielenda. Teraz czas na wyłonienie kolejnego ulubieńca. Tym razem będzie to ... pasta do zębów ARGANOVE. Dlaczego akurat ta? Dlatego, że ma naturalny skład i jest przy tym bardzo skuteczna. Kiedy czytam skład większości past do zębów zapala mi się w głowie ostrzegawcze światło. Tyle chemii w produktach, które w śladowej ilości możemy nieświadomie połknąć? Naturalna ziołowa pasta do zębów ARGANOVE jest zdrowszą alternatywą dla tradycyjnych past. Zawiera aż 94% naturalnych składników. Uwaga! Nie zawiera fluoru, który niestety może być szkodliwy i działać toksycznie na organizm. W jej składzie znajdziemy natomiast goździk, lukrecję i miętę. Dodatek goździka jest nieprzypadkowy. Moja babcia zawsze zalecała rzucie goździków na ból zęba. Kilkakrotnie miałam okazję przekonać się, że to bardzo skuteczna metoda. Okazuje się bowiem, że goździki zawierają eugenol, czyli substancję o działaniu przeciwbólowym i antyseptycznym. 


Kiedy otworzyłam tubkę zdziwił mnie kolor pasty. Okazało się, że jest czerwona :) Ale spokojnie! Pieni się całkiem dobrze i zostawia całkiem przyjemny posmak w ustach. Jakie są moje wrażenia po jej użyciu? Pasta zapewnia długotrwałe uczucie świeżości i działa delikatnie wybielająco. Mogą ją stosować także osoby z wrażliwymi zębami i dziąsłami. Chroni nie tylko przed nadwrażliwością, ale i paradontozą i próchnicą. Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ skutecznie czyści i zapewnia szybkie uczucie odświeżenia. Stosuje ją także moja starsza córka, która ma bardzo wrażliwe dziąsła i również jest zadowolona z efektów. Pamiętajcie jednak, że pasty nie powinny stosować dzieci poniżej 7 lat. 



Znacie tą pastę? Co sądzicie o tego typu naturalnych produktach? 


Komentarze

  1. Ciekawy produkt. Lubię naturalne kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony kolor pasty mnie również by zdziwił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting product. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej paście. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto :) Skutecznie myje i ma fantastyczny skład :)

      Usuń
  5. Mam i bardzo przyjemnie mi się ją używa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś przegapiłam post o tym błyszczyku Bielendy :D
    Co do pasty- nie dla mnie. Jakoś nie przepadam za naturalnymi produktami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę w smaku nie różni się ona specjalnie od tradycyjnych past, a jednak ma lepszy skład.

      Usuń
  7. Świetny kolor ma ta pasta i fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głównie stosuje naturalne pasty, mam wrażliwe dziąsła i nie każda się u mnie niestety sprawdza. Te również mam jednak jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wrażliwych dziąsłach trzeba uważać przy wyborze past trzeba być ostrożnym. Wiem coś o tym :) Ta pasta jednak świetnie się u mnie sprawdza.

      Usuń
  9. Wygląda ciekawie. Nie sprawdzałam, ale może tak się stanie, bo mam właśnie wrażliwe dziąsła, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It is not easy lately to find product with natural ingredients and even although it is important for toothpastes to have some necessary chemical ingredients, it is so revigorating to descover there are some tgat also use so many natural components
    P.S: very curious and interesting color for a toothpaste 😜

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam produktu, ale wygląd ma fajny i ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skład rzeczywiście rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalne produkty-tak.
    Pasty nie znam, dzięki Tobie poznałam-dziękuję:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. My też staramy się sięgać jak najczęściej po naturalne produkty. Musimy rozejrzeć się za tą pastą skoro tak dobrze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako posiadaczka bardzo wrażliwych zębów, z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, zachęca do spróbowania tej pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiej pasty jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tej pasty. Myślę, że warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz