Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji WILD FLOWERS- balsam Sparkly Lips od Bielenda

 


Nareszcie mamy lato! Jest tak piękna pogoda, że żal nie korzystać. Całkiem niedawno przedstawiłam Wam najnowszy box od Pure Beauty. Najnowsza edycja Wild Flowers zachwyciła mnie ferią barw i różnorodnością produktów. Wybór ulubieńców wcale nie był łatwy, tym bardziej że w boxie znalazła się masa świetnych kosmetyków, które z pewnością przydadzą się w wakacyjnej kosmetyczce. Moje serducho skradł balsam Sparkly Lips od Bielenda. Latem stawiam na naturalność. Na wakacje zazwyczaj nie zabieram tradycyjnych szminek. Zamiast nich do kosmetyczki zawsze pakuję pomadki ochronne. Wiadomo, że nie ocenia się książki po okładce, ale opakowanie nowego balsamu od Bielendy od razu zwróciło moją uwagę. Kolory błękitu i złota skojarzył mi się od razu z plażą :)



Balsam Parkly Lios jest wyjątkowy, ponieważ nie tylko fantastycznie nawilża skórę ust, ale jeszcze sprawia że usta są pięknie rozświetlone. Wszystko za sprawą brokatowych drobinek, które są zatopione w balsamie. Dzięki nim otrzymujemy na ustach subtelny efekt glow- jest elegancko, zmysłowo i mega kobieco. Złote drobinki cudownie odbiją się w słońcu, nadając ustom świeży wygląd. Balsam doskonale pielęgnuje i nawilża naskórek, likwiduje uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości. W składzie zawiera masło shea, które doskonale zmiękcza i regeneruje, a także masło mango, o działaniu nawilżającym i ochronnym. Działa przy tym regenerująco na usta i zabezpiecza je przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. To jeden z tych kosmetyków, który sprawdzi się w kosmetyczce przez cały rok. Zawsze warto mieć go pod ręką. Dodam, że balsam fantastycznie pachnie i pozostawia przyjemny, lekko słodkawy posmak. Balsam na pewno zabiorę ze sobą na wakacje. Czy pamiętacie o odpowiednim nawilżaniu skóry ust?










Komentarze

  1. Skoro fantastycznie pachnie to jestem bardzo mocno skuszona tym balsamem.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam Cię serdecznie ♥
    ..świetna recenzja, po której chętnie wypróbuję Balsam Parkly Lios.. taka mała rzecz a cieszy 💝

    - pozdrawiam ciepło, życzę moc cudowności każdego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o, a ta szminka nie koloruje delikatnie na zielono? :P no ale nawilżenie to ważna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest bezbarwna, tylko te drobinki się mienią :)

      Usuń
  4. Też mam tą wersję :) Taki przyjemniaczek na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo zachęcająco, chciałabym go wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, zdecydowanie mnie zachwycił :) Ma taki niebanalny wygląd, z przyjemnością przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, już samo opakowanie od razu przyciąga wzrok :)

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja. Przyznam, że to chyba najciekawsza pomadka, jaką kiedykolwiek widziałam :) Mi też się trafiła ta wersja, piękna ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. I like this brand very much. And this lip balm looks good.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajna ta pomadka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbuję. Lubię takie mieniące się kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozejrzę się za nią, bo Ci pozazdrościłam :) Też taką chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like this product, looks great! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie przetestowałabym tenbalsam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Lip care is vital all year around!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz