Fotel hamakowy- wakacyjny klimat przez cały rok

 


Gdzie lubicie odpoczywać? Na kanapie, leżance, a może w ogrodzie na leżaku, huśtawce, czy hamaku? Każdy sposób na relaks jest dobry :) Hamaki mają bardzo długą historię sięgającą jeszcze... czasów Indian. Tak, przypuszcza się, że to właśnie Indianie wymyśli je pierwsi, choć zdania w tym temacie są podzielone. Niektóre źródła podają, że kolebką tego "wynalazku" jest Australia, jeszcze inne wymieniają Wyspy Karaibskie. Wiemy, że Portugalczycy, którzy przybyli na amerykańską ziemię byli zaskoczeni kiedy zobaczyli jak rodowici mieszkańcy śpią w zawieszonych sieciach rybackich. Szybko podchwycili ten pomysł i zaczęli spać na hamakach zawieszonych na ich statkach. Dzięki Krzysztofowi Kolumbowi ten  "wynalazek" trafił do Europy. O ile hamaki są bardzo znane, to już fotele hamakowe podbijają nasze ogrody, tarasy i pokoje od całkiem niedawna. Niezależnie od tego, czy szukacie tradycyjnego hamaku, czy może właśnie fotela  hamakowego, bardzo duży różnych modeli znajdziecie na stronie whamaku.pl. To największy w Polsce sklep internetowy oferujący hamaki, fotele hamakowe i wszystkie akcesoria niezbędne do ich montażu. W ofercie sklepu są hamaki największych europejskich marek: La Siesta, Jobek, Hoal a Hammocks, Ticket To The Moon, Vivere, Amazonas. 




My ostatecznie zdecydowaliśmy się na fotel hamakowy z poduszkami  HC11p. Zachwycił nas swoją uniwersalnościom- można w nim wygodnie rozsiąść się nie tylko w ogrodzie, ale i w salonie, czy dowolnym innym pokoju. Dzięki temu, nawet jesienią, czy zimą poczujemy się w naszych czterech ścianach  jak na egzotycznych wakacjach. Po dłuższych naradach rodzinnych stwierdziliśmy, że nasz fotel hamakowy zamieścimy w pokoju dzieci. Model, który wybraliśmy jest pięknie wykonany i idealnie pasuje do wnętrz, nadając im nieco romantycznego charakteru. Fotel hamakowy wykonany jest z naturalnych tkanin. Bawełniany materiał jest przyjemny w dotyku i gwarantuje odpowiednią przepuszczalność powietrza. Ozdobiony koronkową falbaną ze sznurka będzie modnym dodatkiem każdego miejsca. W dziecięcym pokoju także fantastycznie się sprawdza. W tym przypadku trzeba jednak pamiętać, aby nie zawieszać go zbyt wysoko- dla wygody i bezpieczeństwa. 

Przesyłka dotarła do nas ekspresowo. Była starannie zapakowana, więc nie było szans aby cokolwiek się w niej uszkodziło. Początkowo planowaliśmy zawiesić ją dopiero w weekend, ale błagalne proszenie dzieci nas przekonało ;) Montażem fotela do sufitu zajął się mój mąż. Na stronie w hamaku.pl znajdziecie także duży wybór akcesoriów potrzebnych do zamocowania fotela. Ważne, aby fotel był solidnie zamocowany, bo pamiętajcie że chodzi o bezpieczeństwo. 

Zawieszone. Jak się siedzi? Cudownie! Czuję się jakbym bujała się na chmurce ;) Hamak jest wyposażony w dwie gładkie poduchy (o wymiarach 40x40), ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby dodać też inne poduszki, czy kolorowe poszewki. Fotel jest bardzo wygodny. Został tak skonstruowany, aby nie męczył się w nim kręgosłup. Można w nim rozsiąść się z książką, gazetą, czy po prostu pogrążyć się w swoich myślach. Czysty relaks! Fotel latem możecie też przenieść do ogrodu, czy na taras. Warto ozdobić go także świecącymi cotton balls- będzie jeszcze bardziej nastrojowo!

Odpoczywaliście kiedyś w fotelu hamakowym? 

@#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA

Komentarze

  1. Przydałby mi się taki fotel w naszym nowym domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny fotel! Super się prezentuje. Rozmarzyłam się... Dobry do relaksu z książką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to pomysłowe! Musimy kupić taki fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i piękny fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten fotel ! Idealny na wakacyjny relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne foty i chciałabym się pobujać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest odpoczywać w takim bujanym fotelu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny fotel. Idealny na relaks.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, ale fajny Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny ten fotelik. Przydałby mi się taki, tyle że czarny, lub ciemnoszary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie whamaku.pl jest duży wybór różnych wzorów i kolorów :)

      Usuń
  11. W domu niestety nie mam miejsca na taki fotel hamakowy. Na balkonie też już nie. Zostają nam hamaki turystyczne w terenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się marzy taki fotel w domu, ale niestety mamy trzcinowe stropy w kamienicy, więc podwieszanego do sufitu nie da się zamontować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku można pomyśleć o fotelu ze stelażem :)

      Usuń
  13. Tak się właśnie zastanowiłam, jak kręgosłup potem po siedzeniu w takim fotelu, ale skoro piszesz, że jest przystosowany to podoba mi się to. Mam zwykły hamak, ale w sumie rzadko z niego korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentuje! Podoba mi się,że pasuje zarówno do domu, jak i ogrodu :) Latem można go mieć na tarasie,a jesienią przenieść do ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córka o nim marzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię :) Dzieci uwielbiają hamaki :)

      Usuń
  16. Wybraliście super fotel i podoba mi się tapeta w jednorożce hihi :).

    Takie rzeczy niestety nie są dla mnie, bo nie lubię się bujać, a najlepiej odpoczywam na siedzącą na krześle :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy musi lubić ten sposób wypoczynku :)

      Usuń
  17. nie mam miejsca na takie cudeńko, ale chętnie bym się w nim rozsiadła, zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mamy mam taki lubię w nim przesiadywać

    OdpowiedzUsuń
  19. Z takiego nie korzystałam, ale z podobnego tak i jest mega wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę cudny fotel, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, aż zaprasza, by zasiąść z dobrą książką 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim fotelu hamakowym to chętnie bym posiedziała :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Fotel jest cudowny. Mam taki sam od ponad 5 lat... Sprawdza się rewelacyjnie. Na zimę go muszę przewieszac bo jednak pod drzewami łapie inne kolory... Hihi. Taki urok...dobrze się wypiera przy użyciu wybielaczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. wakacje będzie czuć cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda na wygodny. :) Świetne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie relaks i wakacyjny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. This hammock chair review got me craving that ultimate holiday vibe! The perfect addition to create a relaxing and summery atmosphere. Thanks for sharing your experience with us. Time to bring that vacation feel to my own space! 🏖️🌴😎
    For shopify experts india Visit:- https://www.artattackk.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny, zawsze marzyłam o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Huśtałam się w hamaku, było wspaniale, ale w fotelu hamakowym jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda super! Przydałby się nam taki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W takim fotelu hamakowym to chętnie bym sobie posiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Jest mega wygodny i przy tym wygląda bardzo efektowanie :)

      Usuń
  33. Chętnie bym się pobujała w takim fotelu :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzy mi się taki fotel 😍

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny jest <3. Moi rodzice mają w ogrodzie bardziej tradycyjny hamak, fajnie się na nim odpoczywa, ale jednak w siedzącym na pewno łatwiej jest poczytać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobra mi się taki fotel. Przydałby się w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) To bardzo użyteczny "mebel" do domu i ogrodu :)

      Usuń
  37. Świetna sprawa. Lubię w takim przesiadywać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten fotel jak i kokon, marzy mi się od dłuższego czasu, ale jeszcze muszę się wstrzymać bo czekam aż ogród będzie ogarnięty 😁

    Nie mogę się zalogować
    Aga - niekonczace się marzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i zapewne znajdzie się dla niego miejsce :)

      Usuń
  39. Świetny jest! Sama chyba taki sobie sprawię. Jest idealny na chwilę z książką 🧡

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się uniwersalność tego fotelu, zarówno do ogrodu jak i do domu. Jest nawet fajniejszy od tradycyjnego hamaku. Mogłabym tak odpoczywać, z książką lub bez. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mnie też podoba się, że pasuje zarówno do domu, jak i na zewnątrz :)

      Usuń
  41. Jej jaki śliczny :) Od jakiegoś czasu rozmyślam nad takim ale na mój balkon pełen kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę go mieć! Cena nie gra roli xD

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama mam ochotę sobie coś takiego sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zastanawiam się czy nie kupić taki do teściowej, bo ja nie mam ogrodu, a na balkonie to u mnie przechowalnia rowerów

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudny ten fotel! Marzenie ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz