Oryginalne perfumy w niskich cenach- Testorownia24.pl


Versace mawiał, że "Perfumy stawiają kropkę nad <<i>> w elegancji — są detalem, który podkreśla strój, niewidocznym dodatkiem, dopełniającym osobowość mężczyzny i kobiety. Bez nich czegoś brakuje." Trudno się z nim nie zgodzić, tyle że perfumy perfumom nie równe. Oryginalne zapachy zazwyczaj są bardzo drogie, a podróbki często ni jak mają się do pierwowzoru. Znalazłam jednak kompromis pomiędzy tymi rozwiązaniami. Na stronie testorownia24h znaleźć można oryginalne perfumy w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dostępne są tak znane światowe marki jak m.in. Dior, Giorgio Armani, Calvin Klein, Chanel, czy Dolce & Gabbana. Wybór jest naprawdę ogromny. 


W ofercie sklepu znajdziecie zarówno damskie, jak i męskie perfumy i wody perfumowane, wody toaletowe, zestawy podróżne. Ten sklep to prawdziwy raj dla miłośników pięknych, oryginalnych zapachów. Markowe perfumy w dużych 100 ml flakonikach można tu nabyć za około 100 zł. To dopiero okazja, prawda? Dlaczego tak tanio? Perfumy są takie same jak w drogeriach stacjonarnych.  Są to egzemplarze testerskie lub  pochodzą ze zwrotów magazynowych i posiadają białe, zastępcze pudełka, aczkolwiek są nowe i pełnowartościowe.


Mój wybór padł na perfumy Coco Chanel Noir w pięknym czarnym flakonie... Przyznaję, że początkowo obawiałam się, czy rzeczywiście są oryginalne, nieużywane. Moje obawy okazały się jednak bezpodstawne. Przesyłka z perfumami doszła do mnie ekspresowo. Była dobrze zabezpieczona, także flakon nie ucierpiał w czasie transportu. Perfumy są oryginalne, pachną obłędnie, a zapach jest wyjątkowo trwały. Mój flakon był w białym, zastępczym pudełku, ale nie stanowi to dla mnie problemu. Jeżeli zależy Wam na zafoliowanym, oryginalnym kartoniku to dodam, że takie perfumy także są dostępne w sklepie, tyle że są nieznacznie droższe. Przykładowo perfumy Chanel Choco Mademoiselle kosztują 143,98 zł. Za te same perfumy w drogerii zapłacilibyście co najmniej dwa razy tyle. 

Jak sprawdzają się moje nowe perfumy? Super! Choco Chanel mawiała, że "Nie ma elegancji bez perfum. Są niewidzialnym, niezapomnianym i niedoścignionym dodatkiem.Zgadzam się z nią w 100%! Zapach Noir o szyprowo-kwiatowej nucie idealnie wpasował się w mój gust. Coco Noir został wydany w 2012 roku i  stworzyli go Jacques Polge i Christopher Sheldrake. Nutami głowy są grejpfrut, bergamotka i pomarańcza; nutami serca są jaśmin, róża, narcyz, geranium i brzoskwinia; nutami bazy są fasolka tonka, paczula, drzewo sandałowe, wanilia, białe piżmo, olibanum, benzoes i goździk (przyprawa). Znacie go? Zapach jest dosyć ciężki, dlatego idealnie sprawdza się na wieczór. To zdecydowanie jeden z moich ulubionych perfum. 

Zaglądaliście już kiedyś do sklepu Testorownia24.pl

#wpis reklamowy

Komentarze

  1. Nie wiedziałam, że jest taka strona. Fajnie więc, że o tym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie znałam tej strony. Mam tyle różnych perfum, że raczej się nie skuszę na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pamiętać o tej stronie, bo to też świetny pomysł na prezent :)

      Usuń
  3. Muszę zapoznać sie z ofertą

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam o tej stronie. Od jakiegoś czasu właśnie używam Coco Noir. Zawsze je otrzymuję na imieniny i na Dzieciątko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej stronie. Cena rzeczywiście atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Rewelacja! To świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo... chętnie pobuszuję po tej stronie. A cena rzeczywiście bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! A to ciekawe! Muszę zajrzeć na tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto :) Wybór zapachów jest ogromny :)

      Usuń
  9. Jakoś do tej pory nie używałem perfum, niemniej jednak zobaczę sobie, jaką mają ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto zapoznać się z ofertą tego sklepu, tym bardziej że ceny są wyjątkowo kuszące :)

      Usuń
  10. Czasami nawet flakony to dzieła sztuki:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  11. I wish I could smell it through the computer screen! It looks so beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Super sprawa.Z chęcią coś zamówię skoro ceny tak atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very cute perfum darling

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie potrzebuję dużych opakowań perfum bo używam ich sporadycznie, takie małe pojemności to dla mnie niezła gratka cenowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie znajdziesz duży wybór perfum, także w wersjach podróżniczych :)

      Usuń
  15. Ciekawe możliwości . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena rzeczywiście bardzo atrakcyjna. Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię zapachy Coco. Zostało mi jeszcze trochę w flakoniku, który kiedyś dostałam na święta z USA. Pozostałych nigdy nie miałam. Cena bardzo atrakcyjna.

    Pozdrawiam serdecznie Agusiu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz powyżej to mój :)

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena jest wyjątkowo atrakcyjna :) Warto skorzystać.

      Usuń
  19. Ciekawa strona, a cena faktycznie bardzo korzystna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawa strona, oferta korzystna muszę koniecznie tam zerknąć :) Po prostu kocham perfumy, zwłaszcza te dobre w dobrej cenie ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. o proszę jakie przydatne informację, dobrze wiedzieć,że są takie miejsca

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam perfumy, choć akurat nie Coco to uważam, że taka odrobina luksusu potrafi odmienić kazdą kobietę i dodać jej pewności siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam tej strony i bardzo chętnie tam zajrzę, tym bardziej, że właśnie kończą się moje ulubione perfumy.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wybierzesz dla siebie coś odpowiedniego :)

      Usuń
  25. Uwielbiam perfumy, ale takie z wyższej półki sprawiam sobie raz na kilka lat tylko. W USA są dużo tańsze, więc "zamawiam" u mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre perfumy rzeczywiście wystarczają na bardzo długo :)

      Usuń
  26. To świetny pomysł na poznanie różnych pięknych zapachów :) na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię nuty róży i jaśminu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znałam do tej pory tej strony, ale fajnie, że jest takie miejsce, na perfumy bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta strona też jest świeżym odkryciem :)

      Usuń
  29. Muszę koniecznie odwiedzić stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Very interesting website. Thanks for sharing.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie kojarzę tej strony, ale chętnie zajrzę. Na pewno znajdę coś dla siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam perfumy. Propozycja zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz