Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji FANTASTYCZNIE-Płyn do płukania tropikalny ZIELKO


Kosmetyki z dłuuuugim składem, przetworzona żywność, pomidory wielkości pięści i chemiczne środki czystości- tych produktów staram się unikać w czasie codziennych zakupów. Nasze wybory mają ogromne znaczenie dla życia i zdrowia całej planety. Cieszy mnie, że pojawia się coraz więcej produktów, które są bardziej eko, a ich stosowanie nie jest tak szkodliwe dla środowiska. W pudełku Pure Beauty z najnowszej edycji FANTASTYCZNIE znalazłam nie tylko rewelacyjne kosmetyki, ale też produkt do domu. Płyn do płukania tropikalny ZIELKO był dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Lubię kiedy w pudełku od Pure Beauty znajduję takie nieoczywiste perełki :) Bo czy można zachwycić się płynem do płukania? Okazuje się, że można. Pierwsze "Wow" dotyczy składu tego produktu- aż 99% składników pochodzenia naturalnego. Super wynik! Płyn jest całkowicie bezpieczny nie tylko dla ubrań, ale i dla skóry. Moja pociecha ma bardzo wrażliwą skórę i chemicznych, intensywnie pachnących płynów do prania unikam jak ognia. W przypadku tego płynu u córci nie wystąpiły żadne podrażnienia, ani alergie. Test zdany na 6 :) 


Drugie "wow" przyznaję za zapach. Płyn od Zielko jest nie tylko naturalny, ale i nadaje praniu przyjemny, delikatny, nienarzucający tropikalny zapach. Jest nieco słodkawy i kojarzy mi się z wakacjami. Dodam, że utrzymuje się on naprawdę długo. Nawet po otwarciu szafy po kilku dniach ubrania mają przyjemny zapach. I wreszcie trzecie "wow" przyznaję za jego dodatkowe właściwości- działanie lanoliny. Fantastycznie zmiękcza ona pranie i sprawia, że jest wyjątkowo przyjemne w dotyku. Dodatkowy plus przyznaję za to, że płyn jest w 100 % biodegradowalny. Jego skład sprawia, że jest bezpieczny dla flory bakteryjnej, jaka powinna panować w przydomowej oczyszczalni ścieków. 
Płyn jest wygodny w stosowaniu. Przy miękkiej wodzie wystarczy pół nakrętki płynu na pranie, natomiast przy twardej (taka jak jest u nas) stosuję całą nakrętkę. 


Płyn do prania Zielko sprostał wszystkim moim wymaganiom jeżeli chodzi o ten rodzaj produktów. Z pewnością będę do niego wracać. 
Znacie ten płyn? 

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze płynów do płukania z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielko od dwóch lat gości w naszym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam, ale z pewnością kupię skoro ma tyle zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ja ostatnio z misiem płyt kupiłam, całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że jesteś zadowolona :) Płyn Zielko polecam, bo nie dość że skład rewelacja, to jeszcze pięknie pachnie :)

      Usuń
  5. Wow! Rewelacja! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to produkt wart wypróbowania :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie, po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu jeszcze nie miałam, więc chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. My też wybieramy tylko zdrowe produkty. Chętnie wyprobujemy Zielko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego płynu. Najwyższa pora aby sobie odmienić bo od dawna jestem zwolenniczką Coccolino.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować! Im mniej chemii wokół nas tym lepiej. Zielko ma naprawdę rewelacyjny skład.

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze produktów tej marki ;) Nadrobię przy okazji najbliższych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie znałem tej firmy. Dla osób ceniących sobie prosty skład, a także ekologiczne aspekty jak znalazł.

    Jeśli chodzi o Francję to byłem w Paryżu i okolicach. Wspomnienia takie średnie. Może wyłączając Luwr i Wersal, miasto jak miasto. Islandia to właściwie pustki i kosmiczny krajobraz. Niestety cenowo to też kosmos podobno, w sklepach na Islandii ceny są wysokie.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio widziałam truskawki wielkości pięści. Pewnie oczy miałam jak spodki 😂 A tego płynu jeszcze nie używałam 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas trzymam się tego, żeby ograniczać ilość chemicznych substancji wokół nas. Płyn Zielko mi też w tym pomaga :)

      Usuń
  15. Skład mnie też przekonuje 👍

    OdpowiedzUsuń
  16. super,że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z najlepszych płynów jaki miałam okazję wypróbować :)

      Usuń
  17. Nie znam tej marki, ale chętnie ją przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieźle, to kolejny produkt, któremu warto się przyjrzeć 😉 Tym bardziej, że płyn eko. Druga sprawa, że różnie bywa z tą naszą wodą do prania, a więc to może być to. Poza tym alergie odpadają przy tego typu płynach, raczej...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przetestować ten płyn :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też go bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy płyn. Będę go miała na uwadze, bo lubię ekologiczne produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z myślą o takich osobach powstał ten produkt :)

      Usuń
  22. super,że u Was się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę, że promujesz ekologiczne produkty. Do tej pory nie miałam do czynienia z Zielko ,czas to zmienić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto. Za dużo chemicznych substancji wokół nas.

      Usuń
  24. dziękuję - muszę sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for sharing. I haven't tried it yet.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały płyn, to przyjemność używać czegoś w stu procentach naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię takie naturalne produkty, tej marki jeszcze nie znam, ale zaciekawił mnie ten płyn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielko ma naprawdę świetne produkty. Ten płyn sprawdza się u nas super :)

      Usuń
  28. Nie słyszałam wcześniej o tym płynie

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam, ale niczym specjalnym mnie nie zachwycił po prostu jest w porządku 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwycił tym minimalistycznym składem i zapachem. Płyny do płukania zazwyczaj mają mnóstwo chemii w sobie.

      Usuń
  30. Nie miałam jeszcze okazji poznać płynów do płukania tej marki, ale przyznaję, że mnie zaintrygowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobra malinówka, np. bawole serce może być nawet większa od pięści, także przy kupnie pomidorów kieruję się raczej innym kryterium, niż wielkość... Płynu nie znam, ale im mniej chemii w środowisku tym lepiej dla natury:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawole serce tak :) Zazwyczaj te pomidory mają nieco inny, powiedziałabym że mniej regularny kształt. W marketach jednak zwykłe odmiany osiągają takie rozmiary, a to już normalne nie jest.

      Usuń
  32. Nie znam tego płynu, ale chętnie go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobry płyn do płukania. Zapach to jego największa zaleta.

    OdpowiedzUsuń
  34. tego płynu jeszcze nie znam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam, ale chętnie wyprobuję

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie spotkałam się wcześniej z tym płynem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten produkt też do niedawna był nieznany :)

      Usuń

Prześlij komentarz