Nowości od wydawnictwa Blue Ocean: Lissy, Wiltopia Playmobil, Ayuma Playmobil


 Słyszeliście, że w czasie majówki ma być 30 stopni? 10 w poniedziałek, 10 we wtorek i 10 w środę ;) Niezależnie od tego jaka będzie pogoda, czy spędzimy te dni w domu, czy na wyjeździe ważne, żeby miło spędzić ten czas. U nas weekend ma być deszczowy, ale zaopatrzyliśmy się w nowe magazyny dla dzieci i mam nadzieję, że nuda nam nie grozi. Dodatki są fantastyczne i na pewno umilą majówkę. Zawsze zabieramy ze sobą gazetki od wydawnictwa Blue Ocean na podróż. Dzieci nie marudzą, że czeka nas długa droga i mają zajęcie. Okazuje się, że te kolorowe magazyny świetnie sprawdzają się nie tylko w domu. Może też zabierzecie je sobą na majówkę? Zobaczcie, ile fajnych atrakcji czeka na dzieci.


Magazyn Lissy to świetna propozycja dla dziewczynek, które kochają kochanie. Dodatek w tym numerze jest nie tylko ładny, ale i praktyczny. Długopis z jednorożcem i naklejki 3D przydadzą się także do szkoły i uprzyjemnią pisanie. W magazynie znajdziecie obszerny komiks, który jak mówi moja starsza pociecha "jest bardzo młodzieżowy". Widać to na pierwszy rzut oka po bardziej "dorosłej" kresce. Przyznam, że mnie też on się bardzo podoba :) 



W gazetce jest także opisana kolejna rasa koni- tym razem Nooitgedachter, dowiecie się także czy konie potrafią śnić. Dzięki jednemu z artykułów poznacie różne rodzaje srokatego umaszczenia u koni i nauczycie się robić smakowite desery inspirowane tymi wzorami. W kąciku kreatywnym znajdziecie z kolei instrukcję jak krok po kroku zrobić uroczego jednorożca, który może stać się oryginalną ozdobą pokoju. Ta gazetka to absolutny must have każdej miłośniczki koni :)


Kolejne moje propozycje z pewnością spodobają się fanom Playmobil. To jedna z tych gazetek, którą chętnie czytają zarówno chłopcy, jak i dziewczynki. Magazyn Wiltopia Playmobil bardzo lubię nie tylko za fantastyczne dodatki, ale i propagowanie wśród najmłodszych czytelników ekologicznych rozwiązań. Zabawki Wiltopia powstają ze starych lodówek, a papier do produkcji magazynów pochodzi ze zrównoważonych źródeł. Bohaterem najnowszego magazynu jest nosorożec. To jego figurka dodana jest do gazetki i to właśnie on jest jednym z bohaterów komiksu. W magazynie znajdziecie też sporo ciekawych informacji o tych niezwykłych zwierzętach. 



Nie brakuje także zagadek i łamigłówek, które rozruszają trochę szare komórki. W Wiltopii nawet kącik kreatywny jest eko :) Dzieci nauczą się z niego robić miniogródek ziołowy w wytłaczance po jajkach. Warto od najmłodszych lat wpajać dzieciom takie ekologiczne rozwiązania. 


Na koniec mam już propozycję typowo dziewczęcą- magazyn Ayuma Playmobil. Dodatek do gazetki robi wrażenie-urocza wróżka Forest Fairy z kwiatową różdżką. Jest naprawdę śliczna. W magazynie znajdziecie także komiks, łamigłówki, kolorowanki. Z przyjemnością przeczytałyśmy też Kącik wiedzy, w którym opisane są niektóre gwiazdozbiory. Może poszukacie ich na niebie? W magazynie znajdziecie też piękny plakat. Podpowiem Wam, że świetnie nadaje się jako tło w zabawie :) Wystarczy tylko przykleić go na karton i gotowe! Możecie też zawiesić plakat na ścianie- będzie ładną ozdobą. 







Komentarze

  1. Konie mnie zachwyciły
    Pozdrawiam końcówką kwietnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są piękne :) Ten magazyn zachwyci każdą miłośniczkę tych niezwykłych zwierząt :)

      Usuń
  2. Zauważyłam, że trochę mało jest podobnych wydawnictw dla dzieci do lat 3...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wieku to głównie książeczki z twardymi kartkami :)

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam, że pod koniec maja pojawi się gazetka LEGO Duplo dedykowana dla dzieci od 2 lat :)

      Usuń
  3. Długopis z jednorożcem na pewno spodobałby się mojej Kalince.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne magazyny! Nam ostatnio bardzo Wiltopia przypasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Super są te gazetki, podobają mi się dodatki :) Ta o koniach - rewelacja. Gdy patrzę na te magazyny, przypomina mi się, jak sama kupowałam bravo girl ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne gazetki nie tylko na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, też słyszałam o tej prognozie pogody;) bardzo podoba się figurka nosorożca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W podstawówce Rodzice kupowali mi podobne gazety. Z tym, że w tamtych były na przykład jakieś minerały, albo owady zatopione w plastiku, większość tego typu gazet wydawana jednak było krótko, pewnie nie mieli chętnych, bo ceny powalały.

    Fiu, fiu. W Sieci oglądam czasem występy papug wszelakich. Muszę powiedzieć, że robią wrażenie. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości, na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co jest dosyć zimno ;) Wiltopię za dzieciaka chciałbym bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że mimo wszystko spędzicie trochę czasu na słoneczku, bo świeci, przynajmniej u mnie :) Uściski...

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja papuga (żako) to gatunek pochodzący z Afryki właśnie, więc temat po trosze bliski mojemu sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ile fajnych tematów w gazetkach!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne ciekawe ksiazki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To magazyny :) Ale wiedzy mają naprawdę sporo :)

      Usuń
  15. Super gazetki :) W sam raz do poczytania w majówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie gazetki świetne! Czasami kupuję te gazetki kiedy idę z wizytą do mojej siostrzenicy. Ma z nich dużą radochę :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nowości dla dzieciaczków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że tak jak zanikają kobiece magazyny, tak te dla dzieci wyrastają jak grzyby po deszczu.

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas ludki Playmobile mają branie

    OdpowiedzUsuń
  20. moje dzieci uwielbiają gazetki playmobil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne :) Figurki, które są do dodatkiem rozbudowują naszą kolekcję :)

      Usuń
  21. Ważne, by dzieci odciągać od smartfonów i laptopów:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne gazetki dla dzieci.
    Figurka jednorożca jest fajniutka :).

    Ja w tym roku na majówkę nie zabrałam książki, bo stwierdziłam, że pewnie nie będę miała kiedy czytać... I już w pierwszy dzień stałam się posiadaczką dwóch nowych książek hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ta gazetka z nosorożcem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne gazetki i jakie mają fajne dodatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam Cię serdecznie 🖐🙂

    Bardzo fajne dodatki do tych gazetek 🙂👍 Bardzo podobają mi się te gazetki o tematyce związanej z przyrodą i geografią - mają ciekawe zdjęcia i są bardzo edukujące!

    Pozdrawiam Cię cieplutko, przesyłam Tobie 🧡 ode mnie i życzę Tobie pozytywnego dnia 🙂🤲💝
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you so much for sharing! These are the genre of magazines kids will love to read!
    Have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  27. mega super to wszystko:D ile czytania będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. THANK YOU FOR SHARING
    https://www.melodyjacob.com/2023/05/how-to-know-that-you-are-addicted-to-nzu.html

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie, majówka nie była zbyt ciepła- w niedzielę wieczorem, rozpaliliśmy grilla ze znajomymi, i szybko przenieśliśmy imprezę do domu, bo było strasznie zimno...
    Fajny jest ten długopis z jedonrożcem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. O pamiętam że kiedyś też miałam takie gazetki z koniami ^^ pewnie gdzieś jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje wnusie bardzo polubiły Wiltopie. Brawo za promowanie ekologii!🌿🍃☘️

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej podoba mi się ta o konikach. Zawsze lubiłam rysować konie. Obok kotów to moje ulubione zwierzęta. Świetne gazetki i dodatki.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz