Mój kosmetyczny niezbędnik AVON- cz.1


Dawno nie było tak ciepłego weekendu! Wreszcie mogliśmy wybrać się na kilkugodzinny spacer po parku miejskim i korzystać z promieni wiosennego słoneczka. Podładowałam akumulatory i  mam więcej energii do pracy. Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków AVON. Muszę przyznać, że kosmetyki które poleci mi konsultantka AVON świetnie się u mnie sprawdzająMam już kilka sprawdzonych produktów tej marki, ale też chętnie testuję ich nowości, bo naprawdę jest w czym wybierać. W najbliższym czasie przedstawię Wam kilku moich ulubieńców, kosmetyki do których chętnie wracam i z którymi bardzo się polubiłam. 



Przy mojej wrażliwej skórze wybór odpowiedniego kremu do twarzy jest bardzo ważny. Zawsze zwracam uwagę na konsystencję kremu- im lżejsza tym lepiej. Chętnie sięgam po żel krem nawilżający Avon Care. Jego matująca formuła redukuje błyszczenie strefy T, a dzięki zawartości ekstraktu z drzewa herbacianego i witaminy E, optymalnie nawilża skórę, wygładzając jej strukturę. Kosmetyk ma przyjemny, ale nie narzucający się zapach. Można go także stosować pod makijaż. Uwaga! Na promocji kupicie go za mniej niż 10 zł. 




W czasie codziennej pielęgnacji nie zapominam także o okolicach oczu. Skóra w tym miejscu jest wyjątkowo delikatna i skłonna do powstawania zmarszczek. Jednym z moich ulubionych kremów pod oczy tej marki jest Anew Brightening Dual Eye System Protinol- podwójny system rozjaśniający okolice oczu z Protinolem. W jednym opakowaniu znajdziecie dwa produkty- krem dla natychmiastowego efektu rozjaśnienia na dzień i kojący żel pomagający zmniejszyć widoczność cieni pod oczami na noc. Muszę przyznać, że bardzo spodobało mi się to rozwiązanie. Już po kilku aplikacjach kremu miałam wrażenie, że cienie są nieco mniej widoczne, co zapewnia bardziej wypoczęty wygląd. Kosmetyk ma bardzo przyjemną konsystencję i błyskawicznie się wchłania. 


Zadbane dłonie są naszą wizytówką, warto więc odpowiednio je pielęgnować. Dobry krem to podstawa. Jednym z moich sprawdzonych produktów jest krem do rąk Beautiful Moments. Już samo opakowanie zwróciło moją uwagę- kobiece i wiosenne. Wiadomo jednak, że nie ocenia się książki po okładce, dlatego najważniejsza jest skuteczność kremu. Muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ ma bardzo przyjemną konsystencję i przy tym miły, słodki zapach. Pachnie ogrodem, w którym kwitną różowe peonie i magnolie. Wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Po aplikacji skóra jest przyjemnie nawilżona i miękka. 

Macie swoich kosmetycznych ulubieńców z Avon? Znacie kosmetyki, które Wam dziś zaprezetowałam?


Komentarze

  1. Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam coś z Avon.. ale ogólnie lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ich kremy do rąk i kolorowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Avonu i chętnie stosuję. Zainteresowałaś mnie kremem z ekstraktu drzewa herbacianego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podwójny krem pod oczy wygląda ciekawie:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie za bardzo lubię się z Avonem, ale może kiedyś skuszę się na jakiś ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie krem do rąk. Nigdy nie korzystałam z kosmetyków firmy Avon, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś z Avonu brałam płyn do kąpieli do wanny, ale a że wanny już nie mamy tylko prysznic to na razie nic nie biorę. Koleżanka też zrezygnowała.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam ulubieńców tej marki, ale niektóre ich produkty są fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilku ulubieńców, do których chętnie wracam, ale lubię też testować ich nowości :)

      Usuń
  9. Ciekawe kosmetyki, krem do rąk bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kosmetyki chociaż dawno nic nie miałam z Avon'u 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety za Avon średnio przepadam

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like Avon and I think this moisturizer that comes separately for day and night use is sensational. Very very cool! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszy dla mnie tusz do rzęs jest właśnie z Avonu. Luxe Mascara... nic nigdy tak pięknie nie pogrubiało moich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OI.
    Amei ver os cremes aq

    OdpowiedzUsuń
  15. Amei ver esses cremes aqui. Gosto bastante dos produtos dessa marca.
    Beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh that dual eye cream looks really good I could so use this! And so going to check out that hand cream on Avon!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja akurat bardzo lubię tę markę i doceniam za duży wybór dobrych jakościowo produktów :)

      Usuń
  18. Chętnie sięgam po kosmetyki Avonu. Ten krem- żel pod oczy jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za polecenia kosmetyczne😊
    Pozdrawiam słonecznie💛🌞🤗

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe kosmetyki, dawno nie zamawiałem nic z Avonu 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja żona też zamawia kosmetyki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z Avon to lubię kulki pod pachę

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię Avon i dość często korzystam z ich produktów. Szczególnie polecam eyelinery w żelu, są trwałe i mają bogatą gamę kolorystyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eylinerów jeszcze nie kupowałam. Muszę przetestować :)

      Usuń
  24. Lubię kosmetyki z firmy Avon, najbardziej cienie do powiek i lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz