Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Spring revolution- żel pod prysznic z olejkiem makademia MIYA Cosmetics

 


W końcu doczekaliśmy pięknej wiosennej pogody! Chwilo trwaj :) Po zimie nasza skóra często jest w gorszej kondycji. Zanim wystawimy je na słoneczko warto o nią odpowiednio zadbać. Balsamy i kremy to jedno, ale równie ważne są odpowiednie kosmetyki myjące. Ostatnio testowałam produkty z najnowszego boxu Pure Beauty w poszukiwaniu mojego ulubieńca. Ostatecznie wybór padł na naturalny żel pod prysznic z olejkiem makademia MIYA Cosmetics. Dlaczego właśnie ten? Dlatego, że zauważyłam że po kąpieli moja skóra często jest ściągnięta, sucha, co jest dla mnie komfortowe. Dopiero użycie balsamu sprawiało że skóra była lepiej nawilżona. Przekonałam się, że w przypadku mojej bardzo suchej skóry warto sięgać po delikatne środki do mycia, które dodatkowo nawilżają skórę. Żel pod prysznic MIYA Cosmetics zawiera olejek makadamia, który nawilża, łagodzi podrażnienia i wzmacnia skórę. Dodatkowo w jego składzie jest także ekstrakt z owsa- kojący skórę, działający odżywczo i regenerująco. Zawarte w żelu prebiotyki z kolei nawilżają, wygładzają i odżywiają skórę, wzmacniając jej ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Dodam, że kosmetyk zawiera aż 97% składu pochodzenia naturalnego. To naprawdę bardzo dobry wynik. 


Żel dobrze się pieni i przy tym ma bardzo przyjemny, choć delikatny zapach. Najważniejszy był dla mnie jednak efekt po myciu. Rzeczywiście, zgodnie z informacją na opakowaniu "nie pozostawia uczucia ściągnięcia skóry". Strasznie nie lubię tego uczucia, więc ten "parametr" w teście żelu do kąpieli jest dla mnie kluczowy. Skóra nie jest wysuszona, wręcz przeciwnie w dotyku jest gładka i miękka. Nie rezygnuję oczywiście z balsamu po kąpieli, ale trzeba przyznać że jego użycie nie jest dla mnie tak konieczne. 

Znacie ten żel?



Komentarze

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale wydaje się godny zainteresowania:) S condo pogody, to chciałabym ją zapałzawować, jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie miałam, ale Twoja pozytywna recenzja mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale już flakon mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żelu nie znam, ale znam firmę, jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy jeszcze nie sprawdzałam kosmetyków, mam nadzieję, że kiedyś sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czeka na testy, ale widziałam sporo recenzji na jego temat 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dobre opinie o kosmetykach tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej serii, ale już samo opakowanie (plus rekomendacja) zachęca, by wpróbowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam żeli, od kiedy się dowiedziałam, że najlepsze dla skóry-nie wysusza, jest szare mydło😉
    Pozdrowionka zostawiam słoneczne🌞🤗💛🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety po szarym mydle mam ściągniętą skórę.

      Usuń
  10. Nie wiedziałam, że ta marka ma także kosmetyki do ciała. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. I u mnie super się sprawdza :) Zdecydowanie mój ulubieniec kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy chyba jakieś kosmetyki tej marki w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajna marka, która podbija serca Polek :)

      Usuń
  13. Po tym żelu faktycznie skóra jest w bardzo dobrej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię olej makadamia w kosmetykach, więc myślę, że mogłabym polubić ten żel 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że jak chodzi o żel pod prysznic nie mam szczególnych wymagań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety źle dobrany żel skutkuje suchą i swędzącą skórą.

      Usuń
  16. Kosmetyków tej marki chyba jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Jeszcze go nie próbowałam, ale czeka na swoją kolej, leży w łazience :) Wygląda super i myślę, że stanie się moim ulubieńcem ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten żel. Ładnie pachnie i nie podrażnia wrażliwej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tym żelu. Przekonuje mnie brak efektu ściągnięcia po myciu 😃

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz