Zapachowe świece BISPOL- mój sposób na lepszy nastrój


 Jednym z najważniejszych zmysłów jest zmysł węchu. Okazuje się, że zapachy mają ogromny wpływ na mózg człowieka, tworząc w nim ścieżki neuronalne, dzięki którym zapamiętujemy konkretnych ludzi czy miejsca. Mają też ogromny wpływ na nasze późniejsze wspomnienia- jak choćby zapach pierników, który kojarzy się ze świętami, czy aromat arbuza, który pachnie latem. Nie od dziś wiadomo, że przyjemne zapachy mają korzystny wpływ na naszą psychikę. To dlatego warto sięgać po świece zapachowe. Nie tylko zmieniają zapach panujący w pomieszczeniu, ale też poprawiają samopoczucie. Wybierając świece zapachowe warto sięgać po produkty dobrej jakości, takie jak te marki BISPOL. Firma działa na rynku już od 30 lat i jest liderem w tej branży. Mam do niej pełne zaufanie i podoba mi się, że nadąża za aktualnymi trendami, co jest widoczne w zmieniającym się wzornictwie produktów. Całkiem niedawno opisałam Wam kilka moich ulubionych świec Bispol, teraz czas na kolejne. 

W ofercie sklepu jest bardzo duży wybór podgrzewaczy. W sumie dostępnych jest aż 50 różnych zapachów. Do wyboru są zarówno niewielkie opakowania (6szt.), jak i większe (18,30 szt.). Dodam, że podgrzewacze są dostępne w różnych kolorach, dzięki czemu możemy je także dopasować do kolorystyki wnętrza. Do mojego koszyka wpadło 6 różnych opakowań podgrzewaczy- o zapachu słoneczników, świeżej bawełny, białych kwiatów, makaroników, pomarańczy oraz lawendy. 

Jakie świece dla kogo?

Świece redukujące stres

Kiedy chcemy się zrelaksować po ciężkim stresującym dniu warto sięgnąć po delikatne, odprężające nuty, jak lawenda, czy wanilia. Zapach lawendy działa relaksująco i uspokajająco dlatego warto zapalić ją podczas wieczornego odpoczynku. 

Świece do pracy

Świece o zapachu cytrusów świetnie sprawdzą się jeżeli zależy nam na lepszej koncentracji i większej motywacji do pracy. Dodatkowo poprawiają nastrój i dodają energii. 

Świece na  romantyczny wieczór

W tym przypadku sprawdzą się różne kwiatowe nuty - jak zapach róży, białych kwiatów, które pobudzają zmysły i poprawiają nastrój. 

Świece poprawiające nastrój

Warto wybierać nuty zapachowe, które budzą w nas pozytywne wspomnienia. Świetnym pomysłem jest np. świeca o zapachu słoneczników, która kojarzy się z wiejską sielanką, błogością i pachnącym latem.

Jeżeli zamiast podgrzewaczy preferujemy większe świece dobrym rozwiązaniem są świece zapachowe z drewnianym knotem. Nie tylko pięknie pachną, ale także wprowadzają do mieszkania niesamowity klimat. W czasie palenia knot delikatnie skwierczy jak drewno palone w kominku. Wybrałam świecę Musk & Citrus (piżmo i cytrusy) w szkle, która nie tylko przyjemnie pachnie, ale i ma nowoczesny design. Jest przy tym wyjątkowo wydajna- pali się bowiem około 30 godzin. 



A Wy lubicie świece zapachowe? Jakie nuty zapachowe są Wam najbliższe?


Komentarze

  1. Bardzo, bardzo lubię, uwielbiam otaczać się zapachami. Dla mnie takim zapachem number one jest zapach wanilii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię zapach wanilii. Kiedyś maiłam nawet perfumy o tym zapachu.

      Usuń
  2. Jak u Pani Ogrodowej- wanilia rządzi, chociaż lubię też kokos ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam zapachowe śwece i woski, nie mam ulubionego zapachu, w moim przypadku to kwestia dnia, nastroju

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i świece i zapachowe tealighty. Poprawiają nastrój, stwarzają nastrój przytulności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię świec. Tych jeszcze nigdy nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię zapachowe świece. Ta w szkle wygląda obłędnie! :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię te świecie. Najbardziej waniliowe i kawowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świece zapachowe to świetny sposób na poprawienie nastroju i relaks. Markę Bispol miałam okazję już poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię świeczki zapachowe, zapalę se dziś wieczorem właśnie dla relaksu. Piękne zdjęcia, bardzo nastrojowe i one same w sobie relaksują. :))) Miej piękny dzień, bardzo piękny. <3 

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię, chętnie sięgam po różne zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się taka świeca poprawiająca nastój 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. powinnam spróbować poprawić sobie nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zapachowe świece, ale tylko z naturalnych wosków... wystrzegam się tych, co uwalniają do powietrza toluen, formaldehyd i benzen. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mniej chemii wokół nas, tym lepiej. Najbardziej niebezpieczne są chińskie świece. Wystrzegam się ich jak ognia.

      Usuń
  14. Moim ulubionym zapachem świeczek jest Clean coton. Świeczki mnie relaksują.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo lubię świecie zapachowe i chyba nie mam ulubione zapachu, wszystko co delikatnie pachnie podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych zapachów jest tak dużo, że naprawdę jest w czym wybierać :)

      Usuń
  16. Ubolewam ze nie można poczuć zapachu przez stronę . Świetna recenzja 👏

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze mam w domu jedno lub dwa pudełka takich małych świeczek. Zainteresowałaś mnie świeczką z drewnianym knotem." W czasie palenia knot delikatnie skwierczy jak drewno palone w kominku." Oj, mam ochotę kupić i wypróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te świece z drewnianym knotem tworzą świetny klimat :)

      Usuń
  18. Czytać czytałem, widzieć widziałem, ale sam nie stosuję i jakoś mnie nie ciągnię w tę stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love candles like this, how delicious!
    Very cozy ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też uwielbiam świece. Tworzą niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koleżanka lubi tego typu świece. Powiem jej o tych, o których piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak, świece, podgrzewacze. Ja zawsze chętnie sięgam po takie rzeczy! Mam nawet osobną szufladę na świeczki i podgrzewacze. To są jedyne przedmioty, których mam zapas, bo zużywam ich bardzo dużo. Uwaga! Co ciekawe, nigdy nie pomyślałam, by zapalić sobie taką świeczkę, gdy pracuję. Dopiero mój partner pokazał mi, że to całkiem fajny umilacz właśnie podczas pracy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, okazuje się że przy pracy świece też świetnie się sprawdzają :)

      Usuń
  24. Witam Cię serdecznie 🖐😉

    Bardzo lubię zapachowe świece. Tworzą fajny klimat, kiedy wieczorem zapali się taką świeczkę 👦👍 Świeczki zaprezentowane w tym poście również wyglądają wspaniale.

    Pozdrawiam Cię cieplutko 🤗💕💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  25. Świece uwielbia i palę je w naszym domku każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też znam tą firmę i chętnie kupuję ich świece 🕯️

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam świece zapachowe. Moje ulubione nuty to eukaliptus i mięta, które pobudzają zmysły i odświeżają pomieszczenie. Bardzo ciekawie brzmi jeszcze zapach słoneczników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bispol ma ogromny wybór zapachów. Dla każdego znajdzie się coś fajnego :)

      Usuń
  28. Nie miałam świeczki o zapachu słoneczników. Jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świece maja coś w sobie i to fajny sposób na dobry nastrój ale u mnie zapachowe nie przejdą :) moja druga połówka nie lubi :) pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz