Produkty ze sklepu InkHause.pl pomocne w rozwoju dziecka


Zajęcia plastyczne to świetny trening dla każdego dziecka- nie tylko uczą cierpliwości, samodzielności, ale też rozwijają wyobraźnię i fantazję. Rysowanie, kolorowanie, wycinanie, lepienie to sposób na naukę i świetną zabawę w jednym. Twórczość plastyczna bardzo dobrze wpływa  na dzieci nieśmiałe, które w ten sposób uczą się wyrażać emocje, ale też budują pewność siebie. W przypadku maluchów nadpobudliwych tego typu zajęcia mogą z kolei pomóc rozładować swoje napięcia. Jednym słowem z twórczości plastycznej wynikają same korzyści :) Do tego typu aktywności warto zachęcać dzieci także w domu. To świetny sposób na kreatywne spędzanie czasu!  Zaopatrzyliśmy się właśnie w zestaw przyborów, które przydadzą się w czasie plastycznych impresji moich pociech :) Wszystkie pochodzą ze sklepu Inkhouse.pl. Na stronę tego sklepu trafiłam przypadkowo szukając tonera do drukarki. Okazało się, że w jednym miejscu znalazłam nie tylko potrzebny produkt, ale i akcesoria plastyczne.

Do mojego koszyka trafiło kilka produktów, które sprawdzają się nie tylko w szkole, ale i domu. Wybrałam 12-kolorową plastelinę Bambino, która oprócz standardowych barw zawiera także dwa brokatowe kolory. 2 brokatowe kolory. Pomysłów na ich wykorzystanie na pewno nie zabraknie. Zabawa plasteliną pobudza wyobraźnię dziecka, ale ma też bardziej terapeutyczne działanie. Nie wiem czy wiecie, że ugniatanie plasteliny nie tylko jest doskonałym wsparciem dla rozwijania małej motoryki u dziecka, ale także umożliwia korzystną współpracę obydwu półkul mózgowych. 

Wybrałam także farby akrylowe i pędzelki Bambino. Chętnie sięgam po farbki tej firmy, ponieważ są łatwo zmywalne i nie muszę się martwić że zostawią plamy na ubraniach, czy stole. Farby dają nieograniczone możliwości zabawy- w ten sposób dzieci rozwijają wyobraźnię, uczą się wrażliwości na piękno, a także mogą wyrażać swoje emocje. 

W zestawie dla małego artysty nie może zabraknąć także kredek-  świecowych i tradycyjnych drewnianych także Bambino. Dlaczego właśnie tej marki? Dlatego, że kolory są bardzo intensywne, a kredkami dobrze się rysuje, ponieważ są miękkie. To ważne zwłaszcza dla małej, niewyćwiczonej jeszcze rączki. Dla młodszych dzieci najodpowiedniejsze są kredki trójkątne, ponieważ uczą one prawidłowego chwytu i pomagają go utrwalić. 

Do mojego koszyka wpadł także zwykły blok techniczny, blok techniczny z kolorowymi kartkami i zeszyt papierów kolorowych Bambino. Przydadzą się m.in. do robienia laurek. Warto zachęcać dziecko do wycinania- jest to świetne ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej. Umiejętności te przydadzą się później przy nauce pisania. 

W sklepie Ink hause zaopatrzyłam nas także w kolorowy papier ksero. Przydaje się on mojej starszej córce kiedy przygotowuje różne zadania do szkoły, ale także wykorzystujemy go do prac plastycznych, m.in. do robienia origami. Zawiera 10 kolorów po 5 arkuszy każdego koloru, ale na stronie sklepu są także dostępne większe opakowania- 100, 200, a nawet 500 arkuszy. Dzięki temu papier wystarczy nam na dłużej. 

Prace, przygotowane przez moje pociechy zawieszamy na lodówce- to taka nasza mała mini galeria. W ten sposób dzieci widzą, że doceniamy ich trud i pomysłowość. Ulubione rysunki warto także chować do rodzinnego kartonu, czy teczki. To będzie wspaniała pamiątka na długie lata :) 

Mam też dla Was niespodziankę! Możecie skorzystać z 6% rabatu na zakupy w sklepie InkHause.pl. Kod to: PRACENA6 Działa on na cały asortyment w sklepie inkhouse.pl i podawany jest w koszyku przy zamówieniu. Rabat obowiązuje do 26 maja 2023 czyli do Dnia Matki :) Warto skorzystać!

Komentarze

  1. Super zakupy, jak ja byłam mała to nie było taki cudnych, kolorowych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, za moich czasów przybory szkolne też były mniej kolorowe.

      Usuń
  2. Odpowiem jak Pani Ogrodowa - za moich czasów - też - nie było podobnych rzeczy. Powyższe polecę Siostrze i Chrześniakowi :-) . Pozdrawiam, wkrótce nowy blog, ściśle historyczny - Starożytność :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) A co do bloga- to z chęcią zajrzę :)

      Usuń
  3. School supplies/stationery is so cool!
    I loved everything! ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajęcia plastyczne mają same zalety. I można fajnie spędzić czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam mała uwielbiałam wszelkie zajęcia plastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś kochałam zajęcia plastyczne :) Chętnie bym się pobawiła kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super oferta, ja kupiłam niedawno książeczkę do malowania wodą:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu książeczki są bardzo fajne. Moja młodsza córcia je uwielbia :)

      Usuń
  8. Fajne😍
    Brokatowych kolorów plasteliny, nie widziałam wcześniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne produkty! Nie słyszałem wcześniej o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy ten sklep :) Duży wybór produktów i atrakcyjne ceny :)

      Usuń
  10. Takie przybory zawsze się przydadzą. Ten kolorowy papier ksero szczególnie mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby mój syn chciał wykonywać prace plastyczne... Kiedyś lubił wycinać i kleić, a teraz nawet tego nie chce robić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby w dziecięctwie miała takie cudne przybory, na pewno rysowałabym lepiej.
    Warte polecenia.:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała zajrzeć. Synkowi wlaśnie kończą się przybory plastyczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Prace plastyczne zawieszane na lodówce? Skąd Ja to znam :D Choć od tworzenia moich kreatywnych "arcydzieł" minęło kilka lat, jedna z prac wisi do tej pory.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. This looks so fun and I just love the variety of hues.https://www.bauchlefashion.com/2023/02/5-must-thrift-fashionphile-finds-crowd.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wymarzony zestaw dla najmłodszych artystów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sama uwielbiam kolorować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same fajne produkty wybrałaś :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak byłam mała, uwielbiałam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale dzieci będą miały zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne zestawy dla dzieci.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw! Dzieci mogą rozwijać swoje plastyczne talenty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie <3 grunt to rozwijać kreatywność dzieci, może przerodzi się to potem w hobby/ pasję? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę miała na uwadze-dla Wnusia. Dziękuję za polecenie😊
    Serdeczności moc zostawiam😊🌷🧡

    OdpowiedzUsuń
  25. Podstawowe artykuły plastyczne, z których można wyczarować cuda. Nic więcej nie potrzeba do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się kolorki tej plasteliny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomocne przy rozwijaniu kreatywności u dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne. Dzieci na pewno będę miały mnóstwo radości 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie zakupy przez Internet są dużo wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  30. Do dzisiaj mam sentyment do marki Bambino - ich kredki sa w naszej rodzinie od lat

    OdpowiedzUsuń
  31. Very helpful in develping the creativity of children.
    Have a lovely weekend
    https://www.melodyjacob.com/2023/02/muzen-otr-portable-retro-fm-radio.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne produkty, raj dla młodych :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama pamiętam, że w szkole najlepsze produkty na plastykę, to były właśnie produkty Bambino :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Od lat wybieram produkty tej marki, cieszę się z jakości i tego, że ciągle jest na rynku. Muszę zajrzeć do tego sklepu.
    Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Od dawna kupuję produkty formy Bambino, gdyż jestem zadowolona z ich dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze uwielbiałam produkty Bambino <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zakupki. Dzieci uwielbiają tworzyć różnego rodzaju prace plastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezastąpione. Akurat mojemu dziecku kończą się przybory

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz