Nowości z księgarni TaniaKsiazka.pl: Kalendarz Feng Shui Tong Shu 2023. Rok Wodnego Królika


 Nowy rok, nowe postanowienia zmian- nie tylko w sobie, ale i wokół siebie... Feng shui interesuje mnie od dawna. Ta starochińska sztuka planowania i poprawiania przestrzeni pokazuje nam co powinniśmy robić, żeby poprawić swoje życie w wielu jego aspektach- żeby być zdrowym, bogatym, mieć udane życie zawodowe i rodzinne. Spotkałam się kiedyś z zarzutami, że to kolejny zabobon, tyle że z innego kraju. Prawda jednak jest taka, że zasady feng shui bardzo silnie oddziałują na nasze samopoczucie, nawet jeżeli nie łączymy ich z tą sztuką. Czyste okna, niecieknące krany, zdrowe rośliny i ogólny porządek- te wszystkie elementy w naszym domu są bardzo ważne, a właśnie na ładzie i harmonii ma opierać się mieszkanie w zgodzie z zasadami feng shui. 

Ostatnio w księgarni TaniaKsiazka.pl wypatrzyłam "Kalendarz Feng Shui Tong Shu 2023-Rok Wodnego Królika" Kalendarz został przygotowany przez Martę Pietrzykowską i firmę Dragon and Tiger, którzy opracowali specjalne algorytmy, aby określić czy dany dzień sprzyja odpowiedniej czynności. Na początku kalendarza znajduje się szczegółowy opis w jaki sposób należy z niego korzystać i jak odczytywać dane ikonki, które są umieszczone przy każdym dniu. Czytelnik uczy się także jak wyznaczyć swój chiński znak zodiaku według roku urodzenia wraz z żywiołem danego roku. Po tym krótkim wstępie korzystanie z kalendarza nie powinno sprawiać większego problemu. Dzięki dodatkowym informacjom kursu feng shui, które są tu zamieszczone można rozszerzyć swoją wiedzę o tej sztuce. Znajdziemy w nim m.in. sposoby ustalenia równowagi energii Qi w domu i w miejscu pracy. Kalendarz choć nie jest gruby, zawiera bardzo dużo wiedzy, która pomoże nam lepiej zrozumieć feng shui i wprowadzić te zasady w życie. 


Jest to z pewnością świetna propozycja dla każdego, kto w mniejszym lub większym stopniu interesuje się sztuką Feng Shui. Kalendarz ma nieduże- zeszytowe gabaryty, dzięki czemu zawsze można mieć go przy sobie- np. w torebce. Kilka ostatnich stron jest miejscem na prywatne zapiski. Dobrze, że autorzy  o tym także pomyśleli. Dzięki temu kalendarz jest jeszcze bardziej funkcjonalny :) Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tego kalendarza. To taki mały podręcznik Feng shui w pigułce. 

Kolejnych inspirujących nowości szukajcie w popularnej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl


 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe. Nigdy tak naprawdę nie zgłębiałam sztuki Feng shui...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób zainteresowanych Feng Shiu to na pewno ciekawa pozycja do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kupować tematyczne kalendarze, jednak potem zwykle z nich nie korzystam;) Oczywiście tym kalendarzem też mnie zaciekawiłaś i bardzo chętnie bym go kupiła. Zastanawiam się tylko na ile prawdziwe mogą być te algorytmy, czy faktycznie mają odzwierciedlenie w Feng Shui, czy to tylko chwyt marketingowy 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka jest profesjonalnym konsultantem Feng Shui, więc z pewnością zna się na rzeczy :)

      Usuń
  4. Jak się ktoś interesuje Feng Shui, to kalendarz idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie akurat ta tematyka nie interesuje, ale moja mama byłaby tym kalendarzem zachwycona. Muszę jej go sprawić. Anula

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kalendarz. Chętnie bym do niego zajrzała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten temat. Chętnie nabędę tę książkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe! Ja korzystam z kalendarza księżycowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chenie bym przeglądnęła tą publikacje a może zainspirowałaby mnie do zmiany dzięki której poczułabym sie lepiej>? Kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Queria esse livro no idioma português, seria ótimo, amei as fotos.
    Beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dla osób interesujących się tym tematem na pewno :)

      Usuń
  12. Dla osób interesujących się feng shui to na pewno świetna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kalendarz :) bardzo przydatny, a jednocześnie zawiera ciekawe informacje na temat feng shui :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś bardzo się interesowałam chińskim horoskopem. Bardzo dokładnie śledziłam prognozy na nowy rok, interesowałam się prognozami dla mojego znaku zodiaku. Teraz mniej, ale jeszcze czasem zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiego kalendarza jeszcze nie widzialam 😲Swietny

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiedziałam,że są takie kalendarze. To co prawda nie moja sfera zaintersowań,ale warto wiedzieć gdzie szukać takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osób zainteresowanych Feng shui to wręcz obowiązkowa propozycja ;)

      Usuń
  17. Witam Cię serdecznie 🙋‍♂️

    Choć pięknie wygląda ta książka, to jednak nie jest to jednak dla mnie, gdyż ja mam inną opinię na temat Feng Shui. Rozumiem, że masz inne zdanie na ten temat i to szanuję, ale nie podzielam 🙂

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie pozytywnego dnia 🤗❤
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie zaciekawił ten kalendarz. To zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy kalendarz. Zdecydowanie dla fanów Feng Shui, niekoniecznie musi to być zabobon, jak ktoś się tym interesuje i lubi, to nie widzę żadnego problemu :) Mi ta tematyka jest już obca, ale był czas kiedy mocno się tym interesowałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie interesowałam się tym. Może kiedyś coś poczytam o tym

    OdpowiedzUsuń
  21. O to coś naprawdę dla mnie
    Przesyłam uśmiech życząc rychło nadchodzącego przedwiośnia

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie znów zabobony? Co ci ludzie wymyślają. Feng shui to bardzo ciekawa sprawa. Będę szukała tego kalendarza, bo mamy u siebie tę księgarnię, może mają

    Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Feng shui przez niektóre osoby tak jest postrzegane.

      Usuń

Prześlij komentarz