Nowości od wydawnictwa Blue Ocean: Miraculous, National Geographic Kids i Smerfy- zabawa na całego


U Was też taka wichura za oknem? Chcieliśmy się wybrać na dłuższy spacer, ale ze względu na pogodę będziemy musieli sobie darować. Dobrze, że mamy nowe magazyny od wydawnictwa Blue Ocean- przynajmniej dzieciakom nie będzie się nudzić. Kiedy jesteśmy w kiosku moje pociechy od razu wędrują do działu z gazetkami dla dzieci. Kusi on ich jak magnes ;) Zresztą, patrząc na kolorowe okładki i kuszące dodatki trudno im się dziwić. Zapraszamy do przeglądu kolejnych magazynów!


Słynną Biedronkę i Czarnego Kota znają niemal wszystkie dzieci. My też regularnie oglądamy przygody tych bohaterów. Radość była ogromna, kiedy moje dziewczyny dowiedziały się o nowym magazynie- Miraculous. Dodatkiem do najnowszego numeru jest świetny zestaw, który może przydać się do szkoły, ale też do różnych zapisków, czy zabawy- notesik z ołówkiem i gniotkiem. Rewelacja! To jeden z tych dodatków, który spodoba się małym i trochę większym czytelnikom. A co w środku magazynu? 



Zaczęliśmy od komiksu, który dziewczyny przeczytały od deski do deski. Na kolejnych stronach jest kącik kreatywny, w którym nauczycie się robić jojo biedronki. Okazuje się, że wcale nie jest to takie trudne. Nie brakuje także różnych łamigłówek, zagadek. Jest także gra „Na ratunek kwami!”. Wystarczy, że weźmiecie kostkę, pionki i możecie grać J Te planszówki z gazetek są naprawdę bardzo fajne! Z nowego magazynu dowiecie się też czegoś więcej o kwami. Jest też krótki kurs jak narysować Tikki. W kąciku kulinarnym znajdziecie z kolei przepis na świetne babeczki w stylu Biedronki i Czarnego Kota J Świetny magazyn, z pewnością będziemy do niego wracać.


National Geographic Kids to jeden z tych magazynów, które sama chętnie przeglądam ;) Tyle w tej gazetce ciekawostek i wartościowych artykułów, że naprawdę warto po nią sięgać. W najnowszym numerze dodatkiem są dwie żaby i muszki- do zabawy J W gazetce znajdziecie m.in. różne ciekawe rekordy Guinnessa. Poznacie też wiele ciekawostek o zwierzętach i dowiecie się o niezwykłych przyjaciołach- małpie i legwanie. 



Jeden z artykułów poświęcony jest niedźwiedziom brunatnym. Jednak nie tylko o zwierzętach możecie przeczytać w tym magazynie. Nas bardzo zaciekawił także tekst o lodowcu w Argentynie. Te informacje przydały się też mojej córce w szkole. W wiedzę zawsze warto inwestować, a ten magazyn jest na to najlepszym dowodem. Na koniec nie zapomnijcie też o konkursie- do wygrania fantastyczne nagrody dla małych odkrywców.


Smerfy- zabawa na całego- to fantastyczny magazyn dla fanów tej bajki. Sama mam do niej sentyment i cieszę się, że bawi kolejne pokolenia. W najnowszym numerze dodatkiem jest bardzo fajna strzelnica. Strzelanie do mini puszek to świetny trening zręczności nie tylko dla dzieci. Mojego męża nie trzeba długo namawiać do tej zabawy z dziećmi J 



W magazynie są aż trzy komiksy z przygodami Smerfów! Super, bo dzieciaczki je uwielbiają. Nie zabrakło także łamigłówek, plakatów. Jest też bardzo fajna gra planszowa, w którą możecie zagrać całą rodziną. Jest moc! J

Który z magazynów szczególnie was zaciekawił?



Komentarze

  1. I nawet są smerfy. Fajne książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te żabki. No i smerfy... Moje ukochane postaci z bajki :) U mnie też tak wieje, masakra pogodowa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie przyjaźnie w świecie zwierząt - o małpie i legwanie sama bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą gazetę sama czytam z ogromnym zainteresowaniem :)

      Usuń
  4. U nas niewiele wiało, na szczęście.
    National Geographic tez chętnie przeglądałam i wykorzystywałam na lekcjach bibliotecznych.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. National Geographic bardzo przydaje się w szkole :)

      Usuń
  5. Znów wspomnienia - i czasy biblioteki szkolnej ;-) . Pozdrawiam ! .

    OdpowiedzUsuń
  6. i nawet w pochmurny weekend z takimi książeczkami jest co robić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Smerfy jak byłam dzieckiem 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno sprawdzą się w czasie niepogody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    U mnie ostatnio też wiało, ale to tak wiało, że można było puszczać latawce z betonu :D Teraz się uspokoiło :) Świetne propozycje, te magazyny są naprawdę fajne! Podobają mi się smerfy, chyba z sentymentu bo uwielbiałam je oglądać podczas piątkowej wieczorynki :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taką niepogodę magazyny dla dzieci szczególnie się przydają :)

      Usuń
  10. Nie znam Biedronki ani Czarnego Kota. Ale Smerfy wspominam z rozrzewnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne gazetki dla dzieci, szczególnie gazetka edukacyjna o tematyce przyrodniczej 😉👍📰

    Pozdrawiam Cię serdecznie 🤗💕
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne magazyny, ten ze zwierzątkami najlepsze 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne są te magazyny, moje dzieci je bardzo lubią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takimi atrakcjami dzieciaki na pewno nie będą się nudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiało ,że ho ho:): A jak widać z Twojego postu zawsze można znaleźć dla siebie i domowników ciekawe zajęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Przy dzieciach ważne, żeby tych rozrywek było więcej :)

      Usuń
  16. Smerfy chyba są najlepsze :) Fajne gazetki, sporo wiedzy i zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój synek jest jeszcze za mały na takie gazetki ale na pewno gdy będzie starszy to cieszyłby się z nich, a szczególnie z tych gadżetów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. same cudeńka!
    moje dzieci uwielbiają takie magazyny

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje starsze dziewczyny uwielbiają Miraculus do dziś. Zawsze jak tylko wypatrzyły że jest jakaś gazeta z Biedronką to zaraz było mamo kup mi. Jula też lubi tą Biedronkę. Mi się podoba ta z National Geographic, od zawsze lubiłam to czasopismo. Smerfy również fajne. Dużo jest teraz tych kolorowych pism dla dzieci. Ja bardzo lubiłam Świerszczyka jako dziecko i Barbie bo zawsze ekstra plakaty były.

    Pozdrawiam serdecznie całą Rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz u góry to mój. Zapomniałam się podpisać.

    Kasia Dudziak z Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne magazyny 🤩!!!
    National Geographic z chęcią kupię moim dziewczynkom 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super gazetki. Jak je widzę, to żałuję, że nie jestem w docelowej grupie odbiorców :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla dzieci z pewnością ciekawe publikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu w moim kiosku nie ma tych gazet? Będąc w mieście aż z ciekawości zajrzę do innych kiosków i zobaczę czy jeszcze się ostały te gazetki. Szczególnie o zwierzętach nas interesuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są w salonikach prasowych, w Empiku. Warto sprawdzić :)

      Usuń
  25. Ciekawe propozycje dla dzieciaków, na oderwanie od komputera😉
    Cieplutko pozdrawiam😊💛🌷

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja to mam słabość do Smerfów pod każdą postacią ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiałam uczyć się o zwierzakach i poznawać rożne ciekawostki z nimi związane ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne gazetki :) Moje dziewczyny bardzo lubią Biedronę. Ciekawe, czy ten magazyn już mają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz